kysymys sims 4

simsaddict

Elikkäs pystyykö sims 4: ssa aikuinen ja teini rakastumaan toisiinsa? Jos pystyy, niin miten? Vastauksia, kiitos!

5

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simahtanut

Vastaus: Pystyy, mutta vaatinee modin, joka poistaa rajoituksia. Kirjoita hakukoneelle vaikka "sims 4 teen-adult romance". Valitse ja asenna modeista joku mieleisesi ja kokeile toimiiko se kuvauksen mukaisesti. Ellei toimi tai ei miellytä, niin kokeile seuraavaa.

• simsaddictagain

Kiitti mutten tarvitse sittenkään. Kasvatin sen teinitytön nuoreksi aikuiseksi.

• Simahtanut
        simsaddictagain kirjoitti:

Hieno homma! :)

• Anonyymi
        simsaddictagain kirjoitti:

miten sait sen kasvatettuu nuoreks aikuiseks?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miten sait sen kasvatettuu nuoreks aikuiseks?

Simin saa ikäännytettyä niin että

1. teet täytekakun.
        2. Kun täytekakku on pöydällä KESKELLÄ!
        3. Valitse sim ja valitse "aseta kynttilät". (tai joku vastaava)
        4. Kun kynttilät palaa, valitse se simi jonka haluat ikäännyttää.
        5. Sitten valitset klikkaamalla sitä kakkua että ikäänny.

Jos kyse on ihan pienestä vauvasta joka on korissa, niin sen saa ikäännytettyä niin että teet kaikkesi että se on iloinen vauva ja sillä ei ole kakkaa housuissa tai nälkä, ja sitten klikkaat sitä KORIA, ja valitset siitä että Ikäänny.

Kun simi ikääntyy, saat valita sille jotain ominaisuuksia, ja sen jälkeen kaikki tontilla olevat tulevat juhlimaan synttäreitä ja ottamaan kakusta palasen.

Samalla kakulla voi myös ikäännyttää useamman peräkkäin, mutta jos joku simi ehtii ottaa kakusta palasen, niin sitten pitää tehdä uusi kakku ja asettaa kynttilät siihen. Huomaa että sen täytekakun tulee olla pöydän tai tason keskellä, tai muuten se ei aseta niitä kynttilöitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      237
      1568
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      23
      1354
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1197
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      978
    6. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      14
      952
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      915
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      881
    Aihe