Vihaan ulkonäköäni :(

haluankuolla

Olen niin ruma :( Mun pää on järkyttävä pallo ja kaksari löytyy, silmät "syvällä päässä", korkeat poskipäät, liian tuuheat kulmat, erikokoiset korvat ja järkyttävän iso nenä! Luonnostaan älyttömän keltaiset hampaat, olen läski, inhoan kehoani, minulla on pihtipolvet ja tosi isot jalat. Olen nin ruma en tiedä mitä teen, kukaan ei pidä minusta :(

Olen siis 14, 160 cm ja 54 kg, haluan kuolla :(

5

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Räpsykkä

Voi ei :-( Kuulostaa siltä, että itsetuntosi on todella retuperällä.

Jos tahdot, voit yrittää vaikuttaa ulkonäköösi. Kulmakarvat voi halutessaan nyppiä ja terveellisillä elintavoilla voi vähentää ylipainoa.

Tärkeintä ihmisessä on kuitenkin sisin. On valitettavan totta, että kauniisiin ihmisiin on jostain syystä helpompaa tutustua, mutta se ei tarkoita, että he kaikki olisivat mukavia myös luonteeltaan. Olen varma, että sinussakin on omat hyvät puolesi, kuten meissä kaikissa!

Tsemppiä ja mukavaa kevättä!

• Boiiii

Lol

• Erääässheenkiilöö

Et ole ylipainoinen jos painat 54kg. Anoreksialta kuulostaa.

• Vähääää

No on se neljä kiloo

• Hei

Missään tapauksessa et ole ylipainoinen. Toivottavasti et aloita mitään dieettiprojekteja, koska niissä on aina nuorella ihmisellä se vaara, että ne niin sanotusti lähtevät lapasesta. Olet aivan normaalipainoinen, mutta kuten tuossa ylempänä jo todetaan, itsetuntosi tosiaan kaipaisi vahvistusta. Miten sitä voisi vahvistaa, se ei olekaan niin helppoa parilla lauseella määritellä. Työtä ja vaivannäköä se ainakin vaatii. Osan tuosta itseinhosta korjaa varmaankin aika. Et halua kuulla tätä, mutta näin vanhempana ihmisenä totean, että sinun iässäsi monilla on samanlainen tunne ulkonäön ja koko oman persoonan suhteen.

Kunpa voisit katsoa itseäsi lempeydellä ja armahtavasti. Todeta, että olet hyvä juuri tuollaisena kuin olet. Sinua ei ole toista.

Lämmöllä,
      Pappi Elisabet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      145
      11282
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      157
      10371
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      27
      8053
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      197
      6608
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      55
      5798
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      92
      5303
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      158
      4493
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      31
      4296
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      81
      4142
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      140
      3698
    Aihe