kielilläpuhumisesta

ex-hellari

Perkeleellinen "ihmeteko" oli tuoda Afrikasta räyhähenki suomeen ja väittää että tuo mies olisi joskus ollut kuollut.

2Tess.2:9

"tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja TUNNUSTEOILLA ja IHMEILLÄ ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen"



Siinä missä Jumala edustaa suoruutta ja totuutta, edustaa Saatana kaikkea teennnäistä, keinotekoista ja valheellista. Demonihenget jotka seurakunnissa vaikuttavat, tunnistaa helpoimmin teennäisyydestä ja ulkokultaisuudesta. Muun muuassa seuraavat ilmiöt voivat paljastaa seurakunnassasi toiminvan SATANISTIN:

- tekoystävällisyyttä
- teennäistä myötätuntoa
- pilkallista ilvehtimistä
- näytelemistä, pantomiimeja, roolipelaamista
- takanapäin naurua ja selkään puukotusta


Näissä karismaatikkojen ihmeparantamistilaisuuksissa saattaa uskovainen höyrypää "puhua kielillä". Papistossa vaikuttavat useat pimeyden henkivallat ja nämä tällaiset papit saattavat tuoda hyväntahtoiset uhrinsa demonihengen valtaan. Tällöin kielilläpuhuminen on sekavaa möngerrystä ja siihen saattaa liittyä vapinaa, röhkimistä, kaatuilemista tai oksentelua.


Ilm.19:20

Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt IHMETEKONSA, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin


Matt.7:22

Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'


Joskus demonihenki saattaa ilmoittaa nimensä kielilläpuhumis-seremonian yhteydessä. Tällöin kielilläpuhujan möngerrys hiljenee hetkeksi, lasittuneet silmät tuijottavat eteenpäin, kylmä hiki valuu usein kielillä puhujan kasvoilla, ja demonihenki ilmoittaa nimensä niille jotka seremoniaa seuraavat. Voi myös olla että demonihenki on äärimmäisen aggressivinen ja kielilläpuhuja ärjyy ja huutaa. Tällaisten henkivaltojen kanssa ei pidä pelleillä vaan on syytä lähetä näistä tilaisuuksista heti pois.



On näet ennustettu että Saatana tekeytyy kristityksi:

"Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen." (2.Kor. 11:13-15)

"Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammasten vaatteissa , mutta sisältä ovat raatelevaisia susia." (Matt.7:15)


"Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme." (Ilm.13:11 )

2

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelsepup

      Mitäpä tuohon sanoisi..

    • TARVITAAN

      näyttää kirjoittajalla olevan pakka sekaisin, toivotaan että sielu paranee... rukoillaan.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe