kielilläpuhumisesta

ex-hellari

Perkeleellinen "ihmeteko" oli tuoda Afrikasta räyhähenki suomeen ja väittää että tuo mies olisi joskus ollut kuollut.

2Tess.2:9

"tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja TUNNUSTEOILLA ja IHMEILLÄ ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen"

Siinä missä Jumala edustaa suoruutta ja totuutta, edustaa Saatana kaikkea teennnäistä, keinotekoista ja valheellista. Demonihenget jotka seurakunnissa vaikuttavat, tunnistaa helpoimmin teennäisyydestä ja ulkokultaisuudesta. Muun muuassa seuraavat ilmiöt voivat paljastaa seurakunnassasi toiminvan SATANISTIN:

- tekoystävällisyyttä
- teennäistä myötätuntoa
- pilkallista ilvehtimistä
- näytelemistä, pantomiimeja, roolipelaamista
- takanapäin naurua ja selkään puukotusta

Näissä karismaatikkojen ihmeparantamistilaisuuksissa saattaa uskovainen höyrypää "puhua kielillä". Papistossa vaikuttavat useat pimeyden henkivallat ja nämä tällaiset papit saattavat tuoda hyväntahtoiset uhrinsa demonihengen valtaan. Tällöin kielilläpuhuminen on sekavaa möngerrystä ja siihen saattaa liittyä vapinaa, röhkimistä, kaatuilemista tai oksentelua.

Ilm.19:20

Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt IHMETEKONSA, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin

Matt.7:22

Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'

Joskus demonihenki saattaa ilmoittaa nimensä kielilläpuhumis-seremonian yhteydessä. Tällöin kielilläpuhujan möngerrys hiljenee hetkeksi, lasittuneet silmät tuijottavat eteenpäin, kylmä hiki valuu usein kielillä puhujan kasvoilla, ja demonihenki ilmoittaa nimensä niille jotka seremoniaa seuraavat. Voi myös olla että demonihenki on äärimmäisen aggressivinen ja kielilläpuhuja ärjyy ja huutaa. Tällaisten henkivaltojen kanssa ei pidä pelleillä vaan on syytä lähetä näistä tilaisuuksista heti pois.

On näet ennustettu että Saatana tekeytyy kristityksi:

"Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen." (2.Kor. 11:13-15)

"Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammasten vaatteissa , mutta sisältä ovat raatelevaisia susia." (Matt.7:15)

"Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme." (Ilm.13:11 )

2

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelsepup

Mitäpä tuohon sanoisi..

• TARVITAAN

näyttää kirjoittajalla olevan pakka sekaisin, toivotaan että sielu paranee... rukoillaan.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      297
      6844
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2069
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1287
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1156
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1066
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe