Olette tyhmiä

Bussissaonrautaa

Omistan kuljetusliikkeen pienehkön 5 kpl autoja joista kaikki autot ovat kpl tavaran ajossa, eli hyvillä taksoilla mennään. Olen aina miettinyt miten tyhmiä Te kuskit olette kun suostutte ajamaan halvemmalla ja antamaan puolet palkastanne minun pussiini. Jo pelkkä ei pysty maksamaan TES mukaista palkkaa saa kuskin jullikan ajamaan läpituntipalkalla. Pystyisi oikeasti maksamaan mutta en vain halua. Miettikää hei vähän..

18

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savukatkolla

      Katotaan muutaman vuoden kuluttua,tuomari hoitaa asian..

    • FeCl

      Ja tämän ketjun aloitti onneton trolli pullakuski ymmärtämättä mitään asiasta. Amisviikset heiluu hienosti huulien päristessä sanoessaan sanan TES :) :)

    • Bussissaonrautaa

      Noo ammattikoulusta on takana noin 23 vuotta...

    • tyhmärenki

      Mietihän, kuinka tyhmä sinä olet, kun et huomaa muijasi nusittavan itseään meillä tyhmillä ja pienipalkkaisilla kuskeillasi. Hän maksaa meille todella hyvin panosta, joten aikas kivasti tässä kaiken kaikkiaan tienaamme, tosin sinun tietämättä.

    • bussissaonrautaa

      Tämä ei todellakaan ole trolli vaan oikeaa puhetta johtajan suusta. Ps olen eronnut 4 vuotta sitten joten vaimoa/naista ei ole.

      • bussissaonrautaa

        Tarkennuksena vielä, erosin juurikin siksi, kun muijani panetti itseään kuskeillani maksua vastaan. Minun rahojanihan hän syyti kuskeilleni, pakko se on myöntää. Tyhmät rengit sai siltä pyllyreikääkin aina ja minun hän ei ikinä antanut edes koskea sinne.


    • KYllä jos on hyvä työpaikka, kiva työ, hyvä työaika jne. niin kyllä moni on valmis tinkimään palkasta...

      Esim itse lähtisin heti ajelemaan roska-autoa tai vaikkapa sanomalehtiä jos saisi vaikkapa 10€/h lomakorvaus

      • Kuytrg

        Sä olekin aasi, etkä pärjäis roska-auton puikois päivääkää


      • Kuytrg kirjoitti:

        Sä olekin aasi, etkä pärjäis roska-auton puikois päivääkää

        Tottakai pärjäisin, onhan se kuljetusalaln helpoin, vaan ei kevyin homma, ei paljao taqrrte sitoa tai järjestellä kuormaa, tai mittiä mitä menee mihinkin


      • Ammattiapua saatu jo paskoihin työpaikkoihin. Sen nimi on YTK :)


      • öllölä
        Bussissa kirjoitti:

        Tottakai pärjäisin, onhan se kuljetusalaln helpoin, vaan ei kevyin homma, ei paljao taqrrte sitoa tai järjestellä kuormaa, tai mittiä mitä menee mihinkin

        pituutesi on 140cm. Et pärjäisi.


      • KääpiöHomoBussilla
        Bussissa kirjoitti:

        Ammattiapua saatu jo paskoihin työpaikkoihin. Sen nimi on YTK :)

        KääpiöHomo taas vauhdissa nimimerkillä Bussissa. Pyydä äidiltä maitoa. Tuomas.


    • taalattaskuun

      Pittää laittaa semmonen uubeerri paku liikenteeseen, tehokasta tavaran toimitusta!

      • taalattaskuun

        Saat nyt tarjota tavarakuljetusta pienellä autolla ilman liikennelupaa, kunhan ALV:n maksat

        Ja mikään ei estä ottamasta kyytiin lisäksi vaikkapa 4 matkustajaa

        Ei muutakuin lewntokentälle tarjoamaan kuljetuspalvelua matkalaukuille :)


    • Kjehkjeh

      Ei kuljetusalalla ole montakaan terävää kynää. Ei kuljettajissa ja varsinkaan yrittäjissä...

      • Tollot

        Kaikista tolloimat alkaa autoiliaksi, seuraavaks tolloimat alkaa autonkuljettajaksi


    • kontilles.siitä

      Ketjun avaaja on vaan kertakaikkisen typerä ja luulee olevansa jotenkin shokeeraava!

      Muijaa sillä ei ikinä ole ollut, kun ei ketään saa tai on homo.

      Yrittäjä...? Noh, en viitsi edes kommentoida.

      Ei muutako peukalo takaisin suuhun ja sänkyyn, hop hop...

    • Työtäriittää

      Meidän perhe omistaa noi 20 erillaista kuorma.rekka ja nosturiautoa ja on varaa maksaa kuskeille koska ovat ammattilaisia ja liikenteessä ja asiakaspalvelussa kohteliaita.kirkasvärikertoo yrityksestä,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      179
      835
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe