Olette tyhmiä

Bussissaonrautaa

Omistan kuljetusliikkeen pienehkön 5 kpl autoja joista kaikki autot ovat kpl tavaran ajossa, eli hyvillä taksoilla mennään. Olen aina miettinyt miten tyhmiä Te kuskit olette kun suostutte ajamaan halvemmalla ja antamaan puolet palkastanne minun pussiini. Jo pelkkä ei pysty maksamaan TES mukaista palkkaa saa kuskin jullikan ajamaan läpituntipalkalla. Pystyisi oikeasti maksamaan mutta en vain halua. Miettikää hei vähän..

18

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savukatkolla

      Katotaan muutaman vuoden kuluttua,tuomari hoitaa asian..

    • FeCl

      Ja tämän ketjun aloitti onneton trolli pullakuski ymmärtämättä mitään asiasta. Amisviikset heiluu hienosti huulien päristessä sanoessaan sanan TES :) :)

    • Bussissaonrautaa

      Noo ammattikoulusta on takana noin 23 vuotta...

    • tyhmärenki

      Mietihän, kuinka tyhmä sinä olet, kun et huomaa muijasi nusittavan itseään meillä tyhmillä ja pienipalkkaisilla kuskeillasi. Hän maksaa meille todella hyvin panosta, joten aikas kivasti tässä kaiken kaikkiaan tienaamme, tosin sinun tietämättä.

    • bussissaonrautaa

      Tämä ei todellakaan ole trolli vaan oikeaa puhetta johtajan suusta. Ps olen eronnut 4 vuotta sitten joten vaimoa/naista ei ole.

      • bussissaonrautaa

        Tarkennuksena vielä, erosin juurikin siksi, kun muijani panetti itseään kuskeillani maksua vastaan. Minun rahojanihan hän syyti kuskeilleni, pakko se on myöntää. Tyhmät rengit sai siltä pyllyreikääkin aina ja minun hän ei ikinä antanut edes koskea sinne.


    • KYllä jos on hyvä työpaikka, kiva työ, hyvä työaika jne. niin kyllä moni on valmis tinkimään palkasta...

      Esim itse lähtisin heti ajelemaan roska-autoa tai vaikkapa sanomalehtiä jos saisi vaikkapa 10€/h lomakorvaus

      • Kuytrg

        Sä olekin aasi, etkä pärjäis roska-auton puikois päivääkää


      • Kuytrg kirjoitti:

        Sä olekin aasi, etkä pärjäis roska-auton puikois päivääkää

        Tottakai pärjäisin, onhan se kuljetusalaln helpoin, vaan ei kevyin homma, ei paljao taqrrte sitoa tai järjestellä kuormaa, tai mittiä mitä menee mihinkin


      • Ammattiapua saatu jo paskoihin työpaikkoihin. Sen nimi on YTK :)


      • öllölä
        Bussissa kirjoitti:

        Tottakai pärjäisin, onhan se kuljetusalaln helpoin, vaan ei kevyin homma, ei paljao taqrrte sitoa tai järjestellä kuormaa, tai mittiä mitä menee mihinkin

        pituutesi on 140cm. Et pärjäisi.


      • KääpiöHomoBussilla
        Bussissa kirjoitti:

        Ammattiapua saatu jo paskoihin työpaikkoihin. Sen nimi on YTK :)

        KääpiöHomo taas vauhdissa nimimerkillä Bussissa. Pyydä äidiltä maitoa. Tuomas.


    • taalattaskuun

      Pittää laittaa semmonen uubeerri paku liikenteeseen, tehokasta tavaran toimitusta!

      • taalattaskuun

        Saat nyt tarjota tavarakuljetusta pienellä autolla ilman liikennelupaa, kunhan ALV:n maksat

        Ja mikään ei estä ottamasta kyytiin lisäksi vaikkapa 4 matkustajaa

        Ei muutakuin lewntokentälle tarjoamaan kuljetuspalvelua matkalaukuille :)


    • Kjehkjeh

      Ei kuljetusalalla ole montakaan terävää kynää. Ei kuljettajissa ja varsinkaan yrittäjissä...

      • Tollot

        Kaikista tolloimat alkaa autoiliaksi, seuraavaks tolloimat alkaa autonkuljettajaksi


    • kontilles.siitä

      Ketjun avaaja on vaan kertakaikkisen typerä ja luulee olevansa jotenkin shokeeraava!

      Muijaa sillä ei ikinä ole ollut, kun ei ketään saa tai on homo.

      Yrittäjä...? Noh, en viitsi edes kommentoida.

      Ei muutako peukalo takaisin suuhun ja sänkyyn, hop hop...

    • Työtäriittää

      Meidän perhe omistaa noi 20 erillaista kuorma.rekka ja nosturiautoa ja on varaa maksaa kuskeille koska ovat ammattilaisia ja liikenteessä ja asiakaspalvelussa kohteliaita.kirkasvärikertoo yrityksestä,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      124
      9813
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2871
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2657
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1488
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe