Miten runkata??

Olen 13v. Poika enkä osaa runkata että tulee spermat. Murrosikä alkoi kohta 2vuotya sitten. Muna on stondiksessa noin 12cm ja normaalisti noin 6cm. Karvoja on paljon ja pari kertaa on yöllä spermaa tullu housujen etumukseen. Neuvokaa miten runkkaan niin että tulee spermaa?
Ilmoita

28 Vastausta

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Sun ikäseksi oot ihan hyväs kehitysvaihees :) Harjottelemalla sen oppii. Seisokkikoko on ihan ok ja kasvaa tosta vielä. Otat vaan koko nyrkillä kii seisovan kyrvän ympäriltä ja vetelet esinahkaa ees-taas. Tunnet kyllä kun herkkyys terskassa lisääntyy ja jatkat siitä vielä eteenpäin kunnes saat orgasmin ja mällit tulee. Tää kannattaa tehä sit kun oot menos suihkuun :D Jos esinahka on tiukka nii eti tältä palstalta ohjeita sivuja takasi päi selaamalla..
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Internet on täynnä asiaan liittyvää informaatiota. "Opetusvideoitakin" löytyy vaikka millä mitalla, esimerkiksi xtubesta.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Miten on parhaiten runkata? Istualteen, seisalteen ja makuulteen.
2 VASTAUSTA:
No se selviää kokeilemalla. Jokasella on eri mieltymykset. Suihkussa tietysti seisaalta, illalla/yöllä luonnollisesti sängyssä. Ehkäpä sängyssä nukkumaanmenoajalla helpointa, voi ottaa rennoiten eikä tarvitse pelätä häirityksi tulemista. Monilla tyypeillä toimii myös aamulla ennen vuoteesta nousua. Luulenpa että valtaosa vetelee juuri nukkumaan mennessä.
Ja ap, joko oot saanu tulee orgasmin ja mällit tumputtamal? Jos et nii jaksat vaa veivata 5-10min nii kyllä pitäis tulla. Vinkkinä voit kokeilla laittaa jotai käsirasvaa esinahkaan ja terskaanse parantaa herkkyyttä.
+Lisää kommentti
Kokeile hinkata itseäsi puhelintolppaa vasten. Minä sain ekat orkut siitä.
1 VASTAUS:
mit'ä viottia
+Lisää kommentti
istu peukalonnokkaa ja ime kyrpääs
Ilmoita
hinkkaa ittees koulun tolppiin, tunge peukalos perseesees ja ime kyrpääs :) toimii
1 VASTAUS:
Kuulosta hyvältä mut mä e yllä ime munaa kyrpää
+Lisää kommentti
Nythän on niin, että sperma on kuin kermaa. Se näyttää siltä ja vähän tuoksuukin.

Olet saattanut keittiössä huomata, kun kermaa tarpeeksi vatkaa, muuttuu se vaahdoksi.

Joskus miehillä käy samalla tavalla. He vatkaavat kermakannuaan liikaa ja lopputuloksena on sitkeä vaahto.

Olet saattanut huomata, että kermaa voi imeä pillillä, mutta kermavaahto lähinnä tukkii sen. Penis on aika tiukka putki ja muistuttaa siten pilliä.

On mahdollista, että peniksesi on mennyt tukkoon liiasta spermavaahdosta.

Sinun pitää nyt pyytää terveydenhoitajaa, koululääkäriä taikka jotain tuttavaasi ensin puhaltamaan varovasti peniksesi sisään ja sen jälkeen imemään sitä kunnes kerma virtaa jälleen.

Tämä konsti toimii useimmissa tapauksissa.
2 VASTAUSTA:
kinosti
Kuulostaa kylläkin toimivalta, vaikka suurin osa informaatiosta on trollia
+Lisää kommentti
Vedä jotai cock heroo ni kyl lentää
Ilmoita
Redtube auki, video päälle ja sit vatkaat iha kunno vauhilla laita vaikka viel rypsiöljyy sinne nii sit tulee semmone jännä tunne mikä tuntuu koko kehos ja spermaa on sit seinil ja kaikki alla
Ilmoita
Mul meni alussa joku vartti vatkaamisee et laukes...
1 VASTAUS:
MITEN VITUSSA MENI VARTTI ITEL 25SEK OON IHA LEGIT TROLLI NOEINYT T:THEMATSKU
+Lisää kommentti
No, olen terveydenhoitaja täältä pillulan koulusta :) Otat vaan sen vempeleen käteesi ja alat hölskyttämään. Vähän niinkuin coca-colaa hölskyttelisi. Sitten sinä laukeat, niinkuin coca-cola tekee kun se avataan hölskytyksen jälkeen. :) Anteeksi, tulipa pitkä viesti, muta nyt minulle tulee potilas. Ilmeisesti hänkään ei osaaa runkata.
Ilmoita
ota kuorimaveitsi ja hiekkapaperi ja ei muuta kun hommiin
Ilmoita
Aloita runkkaaminen jatka sitä noin 15m aluksi et tunne mitään kauhean hyvää mutta yhtäkkiä penikseen tulee pistävä hyvänolon tunne ja kun jatkat siitä vielä minsan spermaa alkaa tulemaan
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
veivaa iha hulluu thatii ni kyllä spermat lentää parvekkeelta itselläni ainkin toimii
Ilmoita
Meet vaik suihkuun ja avaat esi nahan ja pidät suihkun päätä siin sun peniksen kohalla niin pitäis tulla tai hommaat pillu lelun niin tomii
Ilmoita
Ei se mitään, minäkin opin sen vasta rippikoulun jälkeen (eihän siellä silloin mitään terveysvalistusta annettu, ja jos olisi, niin synniksihän se olisi tuomittu). Velipoika lähti saunasta ensin, minä jäin vielä vähän muniani pesemään ja silloin sen keksin :)
Ilmoita
Ota muna käteen ja ala vetämään edestakaisin esinahkaa kun olet tulemassa niin pysäytä ja jatka sitten seuraavan videon parissa niin mälli lentää maailman ympäri tai no ei nyt sentään.
Ilmoita
kaiva korvaa ja työnnä sormi peffaan
1 VASTAUS:
TOIMIVA TAPA 5/5 TESTATTU T:THEMATSKU
+Lisää kommentti
Itsekki löysin runkkaaminen vasta neljätoista v vaikka kaverin kans touhuttiin joko nyt tulleee
Ilmoita
Jos haluat lisä tietoo tohon tuu kysyy jos on ig sul voin kertoo dires
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miten runkata??

Olen 13v. Poika enkä osaa runkata että tulee spermat. Murrosikä alkoi kohta 2vuotya sitten. Muna on stondiksessa noin 12cm ja normaalisti noin 6cm. Karvoja on paljon ja pari kertaa on yöllä spermaa tullu housujen etumukseen. Neuvokaa miten runkkaan niin että tulee spermaa?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta