Onkohan miten vaikea itse asentaa 2008 mallin corollaan vakionopeuden säädin ja minkähän hintainen laite on?
corolla 1.6 2008 vakkari
4
102
Vastaukset
- mutkittelevaOngelma
Täysin mahdoton ja kannattamaton asia. Kyllä kuski joutuu kokoajan tekemään kaikilla hallintalaittela työtä, että auto kulkee jollain tapaa kaistojen välissä ja tasainen vauhti ei siksi onnistu millään laitteella.
- turha_toive
Ei siitä vakkarista ole hyötyä Tojossa muualla kuin tasaisella maalla ja almäessä. Olen ajellut juuri tuollaisella 1.6 Tojolla jossa oli vakkari. Vauhti hyyty ylämäessä vakkarista huolimatta ja ei auttanut muu kuin pistää nelonen päälle ja polkea kaasua.
- halbakivi
Tiiliskivi polkimen päälle, muuta tekniikka ei ole tarjolla toitsulla ny!
- Syrnä
Suomen laki kyllä kieltää siihen asentamasta vakionopeussäädintä jo paloturvallisuuden takiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191