Oon 13 v tyttö joka on ihan älyttömän ihastunut yhteen poikaan. Muutama kuukausi sitten poika käyttäytyi kuin olisi ihastunut muhun, aivan selvästi. Kerran jopa piti ovea auki ja katseli mua hymyillen, koulussa siis. Mutta sitten kirjoitin sille pitkän kirjeen jossa kerroin että olen ihastunut siihen ja sen jälkeen se lopetti mulle hymyilemisen. Yhtenä päivänä lähetin sille viestin että sano suoraa mitä ajattelet musta. No, se vastas ettei halua olla mun kanssa muttei kieltänyt tai myöntänyt mitään. Haluaisin tutustua poikaan mutta en keksi mitä sanon sille. Onko mitään mahdollisuutta saada se kiinnostumaan musta?
Toivon ettei tämä kirjotus tullut kahteen kertaan sillä yritin jo aikasemmin eikä mennyt joten yritin uudestaan.
ihastuminen...
Epätoivonen
2
<50
Vastaukset
- neuvokasta
Hymyile pojalle aina kun näette ja sano moi. Ehkä hän siitä vielä alkaa kiinnostua sinusta. Jos ei ala niin etsit uuden. :-)
- nolikset11
Etkai ole valas? Siinä tapauksessa unohda koko juttu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536475Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava71350Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard31112- 971035
- 52910
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,142867- 56866
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9837- 41830