Moi löytyykö täältä kurahousun käyttäjiä itsellä niitä on mutta ei vaan kehtaa laittaa päälle?
kurahousut
14
1079
Vastaukset
- 305
minkälaisia kuriksia teillä on?
- freeballerboy
Liukaspintaset vedenpitävät tuulihousut löytyy. Lasketaaks sellaset? En kovin usein käytä mut joskus kuitenkin :D
- 606
mulla on Rukan kurikset olkaimilla :)
- Kurhousu
Mä käytän aika usein sateella tai märällä// metsässä liikun paljon ja muutenkin niiden käyttö on kiivaa kun ei kastu housut
- Syksylläkäytäb
Vedenpitävät tuulihousut löytyy kun koirien kanssa juostaan mettässä nii syksyllä yleensä käytän..
- löytyykuriksii
Mul on parit henkseli kurikset ja yhet vyötärömalliset rukan kuriksii kaikki, ihan parhaat housut!! :3
- Kurahousuissa
Mulla on kanssa yhet keltaset henkselikurikset ja parit rukan vyötärökurikset, toiset on sellaset tosi vanhat, paksua sadeasukangasta, ne on kyl kivat päällä...
Sen kanssa sit sininen Rukan sadetakki.
- perärööri
hyi homo
- fwegfwgfwg
Tissu asialla,minä juon kurakaljaa
- sadfasdfs
Itellä maastonvärinen camosadepuku/housut.
- pompomm
Mulla sama!
- freeballerboy
No ei kyl kurahousuja oo mut vedenpitävät toppahousut löytyy. Kesällä tietenkin liian kuumat mut talvella käytän lumilautailua varten ja ihan muutenkin kaupungilla jne. Kans syksyl ja kevääl jos on kylmempi sää. Ei ainakaan pallit jäädy.
- Jpp
Missä päin asut ja kuinka vanha olet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä952780Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1281985IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl581967Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al331646- 941590
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t281544- 1411304
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4161103Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa2561014kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!191005