Moi löytyykö täältä kurahousun käyttäjiä itsellä niitä on mutta ei vaan kehtaa laittaa päälle?
kurahousut
14
825
Vastaukset
- 305
minkälaisia kuriksia teillä on?
- freeballerboy
Liukaspintaset vedenpitävät tuulihousut löytyy. Lasketaaks sellaset? En kovin usein käytä mut joskus kuitenkin :D
- 606
mulla on Rukan kurikset olkaimilla :)
- Kurhousu
Mä käytän aika usein sateella tai märällä// metsässä liikun paljon ja muutenkin niiden käyttö on kiivaa kun ei kastu housut
- Syksylläkäytäb
Vedenpitävät tuulihousut löytyy kun koirien kanssa juostaan mettässä nii syksyllä yleensä käytän..
- löytyykuriksii
Mul on parit henkseli kurikset ja yhet vyötärömalliset rukan kuriksii kaikki, ihan parhaat housut!! :3
- Kurahousuissa
Mulla on kanssa yhet keltaset henkselikurikset ja parit rukan vyötärökurikset, toiset on sellaset tosi vanhat, paksua sadeasukangasta, ne on kyl kivat päällä...
Sen kanssa sit sininen Rukan sadetakki.
- perärööri
hyi homo
- fwegfwgfwg
Tissu asialla,minä juon kurakaljaa
- sadfasdfs
Itellä maastonvärinen camosadepuku/housut.
- pompomm
Mulla sama!
- freeballerboy
No ei kyl kurahousuja oo mut vedenpitävät toppahousut löytyy. Kesällä tietenkin liian kuumat mut talvella käytän lumilautailua varten ja ihan muutenkin kaupungilla jne. Kans syksyl ja kevääl jos on kylmempi sää. Ei ainakaan pallit jäädy.
- Jpp
Missä päin asut ja kuinka vanha olet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641138Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä151926- 57797
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67737Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269736Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6711- 62662
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180659Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31635- 29618