Moi! Eli tulin tänne pyytää apua pieneen juttuun. Oon siis 12 v. Ja ihastunut yhteen tyttöön oon jutellu sen kaa ja kertonu asiasta, mut se sano et ei oo ihastunu muhu. Eli mä haluaisin "iskee" (en lyödä -_-) tämän tytön. Oon miettiny jo luovuttamista mut se tuntuu aika pahalt :(. Oon urheilullinen ja ulko näköä on kehuttu (en tiiä onko totta) ja oon hyvä koulussa yms. Osaan olla kohtelias osaan olla hauska yms. Mut nuorempana olin semmone tyoerys ja sähläilin (oon ryhdistäytyny) ni voisko se mitenkää vaikuttaa? Tässä ny tämmlne avautumine :D.
12 V. POIKA PULMATILANTEESSA
10
<50
Vastaukset
- Apuolisjees
Sori kirjotus virheet mut puhelin...:D
- nolikset11
Kysy haluukse alle 10cm munaa?
- FinPoika12v
Älä luovuta.. Oon itekkin 12v ja sain tytön auttamalla sitä ja jne.. Pyydä se johonkin (Kaveri suhteella) alota kaveri suhteella :)
- Apuolisjees
Juuh (:
Ole oma reipas itsesi. Älä yritä alkaa vetämään jotain roolia. Jos se ei tytölle riitä, niin ei hän ole sinua ansainnutkaan.
Sinun iässä voisi kyllä odottaa muutaman vuoden. Ehtisi ne parisuhdekriisit käydä läpi vähän myöhemminkin. Ihastuminen on luonnollista, mutta ei sitä tarvitse vielä ystävyyssuhdetta pidemmälle viedä.- Apuolisjees
Juu, en mä mitää esittäkkää :).
- Tytyjeniskiä
Suosittelen menemään eka niin sanottuun kaverialueeseen eli frentzonee. Sit ostat sille kukkia ja suklaatia ja ai että ku se kohta naukasee sulle kiimassa.
" nuorempana" hahaj
- Apuolisjees
No sillo ykkösellä ;D
- nolikset11
Näytä sille kuinka rikot ES tölkinyhel kädel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138