liikuttava

konsertti

Joulun aikoihin tuli telkusta konsertti mikä sai mut itkemään. En hirveesti ole kuunnellut Robbieta mutta tiedän paljon hyviä biisejä ja sen, että mies on kova showmies lavalla ollessaa. Telkusta tullut konsertti oli todella liikuttava. Robbie selkeästi nautti esiintymisestä ja otti yli 300000 päisen yleison hyvin haltuun.

Eniten minua liikutti Feel- kappaleen jälkeen kun Robbie toisti todella tuskaisesti kappaleen sanat: There's a hole in my soul You can see it in my face, it's a real big place... mies tuntui todella tarkoittavan sitä ja olenkin lukenut lehdistä miehen olevan yksinäinen ilman rakkautta. Ja liikutusta lisäsi vielä se, että itse koen juuri nuo sanat juuri tuolla tavalla. Halkean kun ei ole ketään keneen kohdistaa kaikki se rakkaus mikä virtaa suonissani.

Mut anyway, todella hyvä konserttitaltuointi!!

5

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GoneWild

      en oo mikään Robbie fani, enkä levyjä osta, mutta täytyy myöntää että miehellä on monta hyvää kappaletta, ne on just sellasia letkeitä joita voi kuunnella oikestaa koska vaan.
      ja pirun kova showmies se kyllä on, tietää kuinka yleisön saa haltuun.

      • Petra

        Jep, kyllähän tuo kuuluisa Knebworthin taltiointi on aika luksus:) Löytyy btw myös dvdnä.


    • alisommer

      ...uudestaan Yleltä pari päivää sitten. Ohjelma katkes Angels-biisin kohdalla kun telkusta tuli tsunamiin liittyen tiedotustilaisuus.

      Kyseisen konsertin oma lempparikohta on se kun Robster pyytää yleisöä nostamaan kameransa ja laukaisemaan ne yht'aikaa. Telkkaristakin katsottuna se salamoiden välke on über-makeeta katsoa...tajuan miks herra heitti "I feel like I just won a prize!" salamointia ihailtuaan.

      Robbien Albert Hall-konsertin taltiointi on kanssa omaa luokkaansa ja tuo hyvin esille herran kyvyt esiintyjänä ja laulajana. Kyseisen konsertin kohokohta on mielestäni biisi "I will talk and Hollywood will listen". Biisissä on huumoria, itseironiaa ja unelmia...laulu jonka sanoille vain Robbien tapainen esiintyjä (jolla on tajuton läsnäolon kyky...eli karisma:) voi tehdä oikeutta.

      • -K-

        Kyllä Rob on huipussaan Albert Hallissa, se jos joku tosiaan todistaa äijän taidot, ja on ihailtavaa että tollanen popartisti tekee jotain ihan muuta ja vielä vanhoja klassikoita Sinatralta, Ella Fitzgeraldilta ja muilta hiupuilta!


    • minä

      Kyllähän toi konsertti on ihan järjettömän hyvä!! saman setin se vetäs suomessakin ollessaan, oli itse paikan päällä!

      Se 375 000 ihmisen yleisö kuitenkin oli sen kolmen päivän aikana eikä silloin kerralla paikalla.. (näin ihan pilkku viilaillen..)

      Vaikka Robbie uskomattoman hyvä onkin, niin tarviiko herra kuitenkaan omaa keskustelupalstaa Suomi24:een?! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2160
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1856
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe