Onko renaulteissa yhtään vikoja?

Kertokaasvähäsen

Ja jos niin millaisia? Vai onko luotettavia niinkuin kaikki ranskalaiset autot? Ajattelin ostaa 40 tonnin uuden renaultin perheeseen. Mietin vaan että onko todella niin että renaultissa ei juuri vikoja ole. Näin myyjä kertoi.

20

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväon

      Pikkuvikaa sanovat olevan riittämiin ja katsastustilastoa jos lukee iltalukemiseksi niin kannattaa ostaa piene.öi ja kalliimpi itäauto joka pitää arvonsa kunnes ei enää pidä.

      Ei nyt sitten kuitenkaan isoa vikaa, mitä näitä nyt on ollut: Niinkuin että venttiilit menisivät sekaisin kesken kaiken ja jälki olisi väkivaltaista. Ei myöskään vaihteistot pauku.

      Ei myöskään ruostu nii kuin muutamat, jälleenkään mihinkään ilmansuuntaan osoittamatta.

      Asiat on renun suhteen mennyt paremmaksi. Käytettyjä saa erittäin edullisesti, koska essonbaarimiehet elää menneessä

    • eiessonbaariin

      Aivan, essonbaariukot elävät vielä nuoruuttaan eli 70-lukua. Silloin Renault ruostui ja oli epäluotettavan auton maineessa. Tänään on toisin, mutta ei essonbaarimiesten mielestä (lue rinnakkaistodellisuudessa), sillä he muistelevat vain vanhoja aikoja, joiden totuudet pätevät heidän mielestään myös 2000-luvulla.

    • Kierränkaukaa

      En koskaan ostaisi Renaultia, Citroenia tai Daciaa.

      • minäostan

        Kävisikö Peugeot tai DS?


      • Goosebumbs

        Ei käy dacia eikä skoda minulle


      • retorinenKysymys

        Miksi haluat välttämättä julistaa tyhmyytesi kaiken maailman tietoon?


    • Ottaidin

      En ostaisi hjijari-VW:tä, Audia, Seatia tai Skodaa. Liikaa kuulee niiden kone- ja vaihteisto-ongelmat (eikä vain täällä).

      Samoin yllätti Auto-Bildin arvio Toyotasta jonka kori oli jo kestotestin aikana alkanut ruostumaan.

      Renault on siinä ja siinä, Peugeotin ja Citroënin ottaisin heti.

    • Varmuusonparas

      Minkä Renaultin osgat neljällä kymmenellä tuhannella? Edes pikkubussi parhailla varusteilla ei maksa niin paljoa. Henkilöautot ovat kahtakymppiä. Voit siis neljälläkympillä ostaa kaksi.

      • Yalibaani

        No no. Eiköhän uusi Talisman lähene 40 000 euroa, kun tulee myyntiin ja samoin Megane Gt.


      • Yalibaani

        Ja korjata voi vielä: uusi Espace, arvioitu hinta 50 990. 160 heppaa ja diesel sekä nelipyöräohjaus. Eli Rellu on vahvasti tulossa.


    • TodellinenAvaruusalus

      Vai vielä Espace.Suurempaa pommia ei löydä vaikka tonkisi joka paikan!

      • autonainen

        Espacessa on linjat kohdallaan. Komia peli. Keulamuodot nyt yhtäläiset Renaulteissa. Isolla logolla, erottaa kun "Renault" mies tai nainen ajaa vastaan.


      • yalibaani

        Juu, hieno peli Espace ja Renu oli tila-autojen pioneeri Euroopassa. Nyt onkin Renulla ja maahantuojalla hyvä draivi, viime vuonna eniten myyntiä nostanut merkki!


    • päätelkää

      Ensimmäinen uusi Renault 19 vuonna 1991,megane 1996,megane 2001,megane 2004,megane 2010,megane 2013,seuraavakin on megane.Ajo kilometrit vuodessa 30-35 tuhatta.Ehkä kertoo olenko tyytyväinen vai en.

      • Joneljäsrellu

        Rellulla menee hyvin, vaikka aloittaja onkin trolli. Eniten myyntiä kasvattanut merkki 2015 ja tuore mallisto, jossa alkaa vihdoin olla valinnanvaraa.
        Laatu on myös kohdallaan, ei todellakaan ole heikkoa, paitsi vanhojen jäärien puheissa.
        Ainoa huono puoli, että todennäköisesti käytettyjen hinnat eivät enää laske nopeasti, kun mielikuvat alkavat vähitellen vastata todellisuutta.


    • Rehellinen___

      Vai 40tonnin rellu ja mikäs se semmoinen on??? Onko renaultilla edes niin kallista mallia? Mekaaninen tekniikka on ihan yhtä kestävää kuin muissakin mutta sähköt on keskitasoa heikommat esim. anturi ja käyntiongelmia voi esiintyä.

      • VarteenOtettavaRenault

        Eipä ole sähköviat koskeneet Rellua moniin vuosiin. Ja johan tuossa ylempänä joku luetteli 40 tonnin Relluja


      • Rellutusta
        VarteenOtettavaRenault kirjoitti:

        Eipä ole sähköviat koskeneet Rellua moniin vuosiin. Ja johan tuossa ylempänä joku luetteli 40 tonnin Relluja

        Talismanien kalliimman pään mallit nousevat yli 40 tonnin, hinnat ovat juuri julkaistu. Espace on myös 50 th euron auto.
        205 heppanen lähes järjettömän kattavasti varusteltu Megane GT lähtee 34 th eurosta. Saapa nähdä miten noilla hinnoilla kauppa käy? Ainakin Espace ja GT jäävät harvinaisuudeksi, se lienee selviö.
        Talismanillakin on kova paikka vakuuttaa ylemmän keskiluokan ostajat. Autossa itsessään tuskin on vikaa, kyse on ennakkoluuloista ja tietyistä suomalaisista pinttymistä. Avensis-Mondeo-Passat -asiakkaat lienevät niitä vaikeimpia saada Renaultille.

        Sinäänsä Rellulla on mallisto nyt kovemassa vedossa kuin koskaan. Joka autoluokkaan löytyy aivan uutta tai korkeintaan pari vuotta vanhaa tavaraa, muotoilu hienompaa ja yhtenäisempää kuin koskaan ja moottorit, vaihteistovaihtoehdot ja varustelu kohdallaan. Tavara-autopuolellakin on kattava mallisto joka lähtöön. Takuut Eurooppalaisten valmistajien parhaat ja tyytyväisyystakuu palauttamisoikeudella vielä lisänä.

        Johan on ihme, jos ei kauppa rupea käymään. Ja käyhän se jo nytkin:
        Renault oli ylivoimaisesti viime vuoden kovin nousija niin prosentuaalisesti kuin kappalemääräisesti. Kasvua 62% ja 1084 autoa!
        Näillä eväillä päästään merkkikohtaisessa tilastossa sijalle 12. Myynnin peruspilareina ovat toimineet Clio ja Captur mutta myös hyvän alun saanut Kadjar.
        Ihmettelen, jos ei Rellu ole tällä mallistolla puhtaasti kympin sakissa tänä vuonna.

        Vielä vuosituhannen alussahan Renault oli Suomessakin jatkuvasti vitosen sakissa merkkikohtaisessa myynnissä.


      • Meksu2012
        Rellutusta kirjoitti:

        Talismanien kalliimman pään mallit nousevat yli 40 tonnin, hinnat ovat juuri julkaistu. Espace on myös 50 th euron auto.
        205 heppanen lähes järjettömän kattavasti varusteltu Megane GT lähtee 34 th eurosta. Saapa nähdä miten noilla hinnoilla kauppa käy? Ainakin Espace ja GT jäävät harvinaisuudeksi, se lienee selviö.
        Talismanillakin on kova paikka vakuuttaa ylemmän keskiluokan ostajat. Autossa itsessään tuskin on vikaa, kyse on ennakkoluuloista ja tietyistä suomalaisista pinttymistä. Avensis-Mondeo-Passat -asiakkaat lienevät niitä vaikeimpia saada Renaultille.

        Sinäänsä Rellulla on mallisto nyt kovemassa vedossa kuin koskaan. Joka autoluokkaan löytyy aivan uutta tai korkeintaan pari vuotta vanhaa tavaraa, muotoilu hienompaa ja yhtenäisempää kuin koskaan ja moottorit, vaihteistovaihtoehdot ja varustelu kohdallaan. Tavara-autopuolellakin on kattava mallisto joka lähtöön. Takuut Eurooppalaisten valmistajien parhaat ja tyytyväisyystakuu palauttamisoikeudella vielä lisänä.

        Johan on ihme, jos ei kauppa rupea käymään. Ja käyhän se jo nytkin:
        Renault oli ylivoimaisesti viime vuoden kovin nousija niin prosentuaalisesti kuin kappalemääräisesti. Kasvua 62% ja 1084 autoa!
        Näillä eväillä päästään merkkikohtaisessa tilastossa sijalle 12. Myynnin peruspilareina ovat toimineet Clio ja Captur mutta myös hyvän alun saanut Kadjar.
        Ihmettelen, jos ei Rellu ole tällä mallistolla puhtaasti kympin sakissa tänä vuonna.

        Vielä vuosituhannen alussahan Renault oli Suomessakin jatkuvasti vitosen sakissa merkkikohtaisessa myynnissä.

        Hyvin kirjoitettu. Mallisto on tuore ja hinnatkin kohdallaan.
        Talismanin mallisto on vaan outo. 110 hepan diesel on aika pieni ja isompi on sitten jo hinnakas. Ja bensakoneella ei kait ole tarkoitus myydä, kun vain tuo 200 hevosen kallis malli. Muitakin saisi olla.


    • Relluistarellu

      Kun meet rellua vaihtaa niin ensinnäkin jos siitä jotain haluaa saada niin vaihda ennen 50000 kilometriä. 100 tonnisia ei uskalla enää kukaan ostaa. Myös tuo arvonlasku on rellussa hurjaa. Ehkä joku halpa perus clio vielä menee eikä siinä nyt ihan mahottomasti hävii. Mutta jos ostat lähes 40 tonnin rellun niin siitä on turha luulla saavansa vaihdossa mitään mieltä ylentävää. Rellussa on se käyttöarvo toki aina ja se onkin se pääasia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      256
      2262
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2045
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1780
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1599
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1181
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1180
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1019
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1018
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1006
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1003
    Aihe