Online ei voisi vähempää kiinnostaa. Vituttaa kun nykyään mennään vain rahan perässä ja lypsätään helppoa rahaa online-paskalla sen sijaan, että tehtäisiin jotain persoonallista kuten yksinpelisisältöä.
Missä helvetissä viipyy gta 5 yksinpeli dlc!!
2
86
Vastaukset
- AlwaysOffline
Mitä sinä sitten toivoisit siihen yksinpeliin lisää? Ei niin ettenkö itsekin koe, että se olisi kaivannut kohtuullisen määrän koherenttia lisäsisältöä, mutten ole varma miten GTA Vitosen tapauksessa tuollainen ladattava yksinpeli-lisäri järkevimmin toteutettaisiin, kun varsinainen tarina on jo viety loppuun. Joku Dave Nortonin antamalle uudelle salatehtävälle pohjaava lisäjuonenpätkä kenties? Olisi tietysti ihan siistiä, jos tulisi tämmöinen bonustehtäväsarja, joka yhdistäisi pelaajan luoman online-pelihahmon osaksi pääpelin tarinaa.
Tuosta olen kyllä samaa mieltä, että online-pelit ovat pääsääntöisesti sisällötöntä kertakäyttöviihdettä. Ne ovat videopeleille vähän sama asia kuin tosi-tv televisioviihteelle.- AlwaysOffline
Niin ja Karenista voisi tehdä vaikka kyseisen tehtäväsarjan antagonistin, tai antaa tälle muuten isomman ja relevantimman roolin 5-10 sekunnin mittaisen cameo-esiintymisen sijaan.
http://gta.wikia.com/wiki/Karen_Daniels
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732