niin vaan pakkoasensi Kympin

Selaimeen tuli kolme kertaa Win 10 päivitysmainos ja joka kerta suljin mainoksen yläkulmasta rastista, yhtäkkiä konesammutti itsensä ja alkoi jynnyttää päivitystä, kesti melkeen tunnin, Tietotekniikka vastaavamme oli kehoittanut olemaan päivittämättä kymppiä kun ei tiedä laskutusohjelmien yhteensopivuudesta.
onneksi näyttää toimivan, kop kop kop (puuhun) , Nyt ollaan saatu persepano ensin Carunalta ja nyt sitten Microsoftilta , varmaan verottaja ja poliisi koputtaaa seuraavaksi..

6

128

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Windows 10 päivitys asennetaan automaattisesti mikäli valinnaiset päivitykset on käytössä.

• se.on.paras

Ole vaan tyytyväinen, sait maailman parhaimman käyttiksen koneeseesi.

• millä_perustein

Millä peruteella lisääntynyt vakoilu on paras?? Paskin käyttis sitten win 8 ja visvan. 10 ei tuo yhtikäs mitään muuta uutta kuin vakoilun, eikä tasan minunkaan koneelleni asennu, siitä pidän kyllä huolen. Aivan kuten ei asentunut win 8 tai 8.1, saatikka visva. Kaiken lisäksi jatkuvia yhteensopivuus ongelmia 10 kanssa, sen verta testasin toises konees, ja skippasin mäjelle jo samana päivänä..

• neuvotonkäyttäjä

Missä on nuo mainitsemasi valinnaiset päivitykset?

Ei ole oikein, että päivityksiä pakkoasennutetaan. Inhoan tälläistä röyhkeyttä.

Minun koneeni herjaa ajurien päivittämistä. Kannattaako, vai tuleeko siitä jotain harmia? Nykyään ei voi enää luottaa mihinkään.

• Turhaa_touhua

"Minun koneeni herjaa ajurien päivittämistä."
        Näitä kehotuksia tulee mm. Suomi24:n sivuilta jatkuvasti. Jätä ne rauhaan! Varma tapa saada haittaohjelmia. Päivitykset vain valmistajien omilta sivuilta.

• neuvotonkäyttäjä
        Turhaa_touhua kirjoitti:

"Minun koneeni herjaa ajurien päivittämistä."
        Näitä kehotuksia tulee mm. Suomi24:n sivuilta jatkuvasti. Jätä ne rauhaan! Varma tapa saada haittaohjelmia. Päivitykset vain valmistajien omilta sivuilta.

"Päivitykset vain valmistajien omilta sivuilta."

Kiitos neuvosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      856
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      142
      585
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      550
    Aihe