Selaimeen tuli kolme kertaa Win 10 päivitysmainos ja joka kerta suljin mainoksen yläkulmasta rastista, yhtäkkiä konesammutti itsensä ja alkoi jynnyttää päivitystä, kesti melkeen tunnin, Tietotekniikka vastaavamme oli kehoittanut olemaan päivittämättä kymppiä kun ei tiedä laskutusohjelmien yhteensopivuudesta.
onneksi näyttää toimivan, kop kop kop (puuhun) , Nyt ollaan saatu persepano ensin Carunalta ja nyt sitten Microsoftilta , varmaan verottaja ja poliisi koputtaaa seuraavaksi..
niin vaan pakkoasensi Kympin
6
61
Vastaukset
Windows 10 päivitys asennetaan automaattisesti mikäli valinnaiset päivitykset on käytössä.
- se.on.paras
Ole vaan tyytyväinen, sait maailman parhaimman käyttiksen koneeseesi.
- millä_perustein
Millä peruteella lisääntynyt vakoilu on paras?? Paskin käyttis sitten win 8 ja visvan. 10 ei tuo yhtikäs mitään muuta uutta kuin vakoilun, eikä tasan minunkaan koneelleni asennu, siitä pidän kyllä huolen. Aivan kuten ei asentunut win 8 tai 8.1, saatikka visva. Kaiken lisäksi jatkuvia yhteensopivuus ongelmia 10 kanssa, sen verta testasin toises konees, ja skippasin mäjelle jo samana päivänä..
- neuvotonkäyttäjä
Missä on nuo mainitsemasi valinnaiset päivitykset?
Ei ole oikein, että päivityksiä pakkoasennutetaan. Inhoan tälläistä röyhkeyttä.
Minun koneeni herjaa ajurien päivittämistä. Kannattaako, vai tuleeko siitä jotain harmia? Nykyään ei voi enää luottaa mihinkään.- Turhaa_touhua
"Minun koneeni herjaa ajurien päivittämistä."
Näitä kehotuksia tulee mm. Suomi24:n sivuilta jatkuvasti. Jätä ne rauhaan! Varma tapa saada haittaohjelmia. Päivitykset vain valmistajien omilta sivuilta. - neuvotonkäyttäjä
Turhaa_touhua kirjoitti:
"Minun koneeni herjaa ajurien päivittämistä."
Näitä kehotuksia tulee mm. Suomi24:n sivuilta jatkuvasti. Jätä ne rauhaan! Varma tapa saada haittaohjelmia. Päivitykset vain valmistajien omilta sivuilta."Päivitykset vain valmistajien omilta sivuilta."
Kiitos neuvosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039