Kylpyhuoneemme laattian laatoituksen laastisaumat ovat kuluneet niin että joidenkin laattojen reunat paistaa. Toimiiko, jos ostan kaupasta saumalaastia ja täytän kuluneet saumat uudella laastilla? Onko tässä mitään riskiä että tulisi kosteusvaurio esim. alle jäävän vanhan sauman/laastin takia?
Laattojen uudelleensaumaus tee-se-itse
4
353
Vastaukset
- raa.put.taja
Kosteusvauriosta ei ole riskiä, mutta saumat pitäisi raaputella ainakin 2-3 mm syviksi. Ei sellainen ohut meikkauskerros tahdo pysyä.
Olen joskus moisen homman tehnyt - aika työlästä ja helposti menee laattojen nurkkiakin rikki.. Kunnollinen työkalu on pakko olla, puukon kärjellä ei tuu mitään. Se sauma osaa olla kovaa kamaa.- Yleinen
Kiitos, taitaa tuo muutama milli helposti jo täyttyä, sen verran ovat saumat ohentuneet. Voiko uuden saumalastin laittaa, vaikka lattia ei suihkun jälkeen olisi täysin kuivunut?
- wertv2w
"""Voiko uuden saumalastin laittaa, vaikka lattia ei suihkun jälkeen olisi täysin kuivunut?"""
Onko ihan pakko saumata heti suihkun jälkeen?, eikö voi odottaa muutamaa tuntia?, että ehtis vedet haihtua? Entä jos käyt aamulla suihkussa ja iltapäivällä saumaat?, eikö käy tämä?- kaageliG
saumojen rapsuttelu saumauskuntoon vie liki työpäivän,kerkiivät varmasti kuivaa.
jos homma ei tee kunnolla,ei saumaus siinä pysy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826