Eurasier-rotu

ajisi1

Koiran ostoa suunnittelen ja rotu kiinnostaa. Haluaisin koirani olevan sisällä rauhallinen, makaisi lattialla. Turkkia voisin harjata 1-2 kertaa viikossa. Ulkoa kuuluvia ääniä (rivitalo) ei saisi haukkua. Koirapuistoon veisin... Sopiiko rotuun?

7

2575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enrapsuta

      Sisällä rauhoittuminen on yleensä ihan koulutuksesta kiinni, pitää jo pienestä pitäen opetella että sisällä ollaan rauhassa. Turkkia tarvitsee harjata vain noin kerta viikkoon, karvanlähtöaikana tietysti useamminkin, mielellään päivittäin. Rotuna se on pääsääntöisesti hyvin sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeen tuleva, mutta tähänkin vaikuttaa pentuajan sosialistaminen hyvin suuresti. Eurasierilla on jonkinverran vahtiviettiä, joten se saattaa haukahdella kummallisille äänille, mutta tätäkin saa kitkettyä koulutuksella.

    • Hei, jos aiot hankkia eurasierin pentuja, älä osta sitä Oksana Jokimieheltä Miehikkälästä, älä sitten mistään hinnasta! Pennut on huonosti kohdeltuja, Oksana huutaa niille "Hiljaa!" ja muutenkin olen kuullut pelkästään negatiivista palautetta Oksanan mielivaltaisesta toiminnasta kasvattajana ja sen pennut on yleensä häiriintyneitä, eivätkä pärjää näyttelyissä, ei anna kynsiään leikata ja ovat agressiivisia! Oksana ei myöskään liitä ostajia eurasierin/ pomeranian -kerhoihin, joten sen joudutte itse maksamaan. Ostakaa pentunne muualta, minä NIIN SUOSITTELEN! Ainakin hänen pennut on olleet ylivilkkaat, eivät lainkaan rauhallisia!

      • Hä_peä

        Mistäs alkaen täällä on ollut lupa haukkua laillista kasvattajaa? Lue säännöt!


      • näinköstä

        Toinen kasvattaja saa haukkua toista kasvattajaa, niin omat bisnekset sujuvat paljon paremmin.


      • Ja sekö on kasvattajan vika, jos omistaja ei osaa pentunsa kynsiä leikata??

        Ö__Ö


      • Eläintenpuolestapuhuja

        Ite ainakin huomasin Oksana Jokimiehen sivuilla (fabulousdantas) ett on taas samalla nartulla teettäny pentuja vajaassa puolessa vuodessa vuosina 2012 ja 2013, sekä reilun vuoden sisään 2015-2016. Ett mulle se ainakin haiskahtaa pentutehtailijalle...:( ennen kun joku tätäkin kommentoi, niin kysymys niille ootko koskaan synnyttänyt? Miltä se tuntui? Ja miltä tuntuis synnyttää joka vuosi jatkuvasti?


      • Toinen astutus oli vahinko, mutta jopa Kennelliitto hyväksy kerran nartun elämässä pentueet peräkäisessa juoksussa! Seuraava pentue pitää olla yli vuoden väli, mikä oliki! Pentueet ovat tehtyy lain ja kerhon suosituksien mukaan. Itsellä on 7 lasta, on yksi vuosi ikäero, kaksi vuotta ja kolmekin...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7909
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4502
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2198
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1775
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1679
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe