Miten tulla paremmaksi jalkapalloilijaksi?

FudisPelaaja

Olen siis 12v poika ja haluaisin olla parempi jalkapalloilija. Miten voisin kehittyä siinä? Ja mitä mun pitäs harjoitella omatoimisesti?

9

337

Vastaukset

• Kannattaa harjoitella, kuten hyvin sanoitkin, omatoimisesti niin apljon kuin vain haluat, mutta kannattaa muistaa levätä aina kun siltä tuntuu.

Ainakin laukauksia sisäsyrjällä/ulkosyrjällä voi harjoitella itsekseen ja seinää vasten voi harjoitella syöttöjä.

Ja muista yksi tärkeä asia: Kärsivällisyys tekee mestarin:)

Tsemppiä!

• Liity jääkiekkojoukkueeseen ja aloita siellä harjoittelu. Luistellahan ossaat?

• Lueppas vaikka Jari Litmasen kirja, josta selviää miten kovaa duunia joutuu tekemään päästäkäseen huipulle. Voit saada siitä hyviä ideoita.

• Kannattaa potkia kaikkea mikä liikkuu.

Haistata pitkät koululle ja muille urheilulajaille, potki, potki ja potki.

Unohda kaikki turhanpäiväset opinnot ja muut ammattivalinnat, ainakun mahdollista niin potki kokoajan.

Ole itsekäs äläkä ota muista mallia. Jos joku tulee iholla niin potki nilkoille.

• Kunto on yksi tärkeimmistä tekijöistä eli kannattaa lenkkeillä usein lisäksi lihaskuntoa varsinkin molemmat jalat ja keskivartalo. Erilaisia kikkoja voit kattoo vaikka youtubesta ja opetella otse.

• tai no,
    ainakin mä aloitin treenaamaan kikkoja niiku ATW around the world ja sit mä kävin jalkapallo kentällä vaan treenamassa vetoja ja muuta.

• Olen itse kokenut saman. Kannattaa harjoitella itse niin paljon kuin haluaa mutta pitää myös muistaa levätä. Käyn itse lenkeillä joka viikonloppu ja käyn potkimassa tekonurmella aina kun kerkeän. Muista että teet tämän vain itsellesi etkä kenellekkään muulle eli älä välitä muitten mielipiteistä, muista pitää hauskaa ja aina ei tarvitse olla tosissaan.

• One of my friends showed me this, let me tell you something quickly. I’m from Chelsea FC U-19 even though i’m 17 years old. Hard work, Nutrition and Sleeping are the factors! Train them and go jog atleast 3 times a week.

• Pitää treenata omatoimisesti paljon ja käydä harjoituksissa ite olen 13 vuotias poika ja koitan itsekin päästä huipulle tässä minun neuvoni kyllä se lähtee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.