Miten tulla paremmaksi jalkapalloilijaksi?

FudisPelaaja

Olen siis 12v poika ja haluaisin olla parempi jalkapalloilija. Miten voisin kehittyä siinä? Ja mitä mun pitäs harjoitella omatoimisesti?

25

5741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JalisKundi

      Kannattaa harjoitella, kuten hyvin sanoitkin, omatoimisesti niin apljon kuin vain haluat, mutta kannattaa muistaa levätä aina kun siltä tuntuu.

      Ainakin laukauksia sisäsyrjällä/ulkosyrjällä voi harjoitella itsekseen ja seinää vasten voi harjoitella syöttöjä.

      Ja muista yksi tärkeä asia: Kärsivällisyys tekee mestarin:)

      Tsemppiä!

    • joessuussa

      Liity jääkiekkojoukkueeseen ja aloita siellä harjoittelu. Luistellahan ossaat?

      • Anonyymi

        Tässä puhuttiin jalkapallosta ei pahal


      • Anonyymi

        Olenkin katsonut kun nuoria urheilijan alkuja kuskataan isoilla maastureilla lämmitetyille sisähalleille. Pojat ei kävele tai pyöräile halleille jos matkaa yli 0,5 km.
        Jos et kuulu tuohon em. ryhmään, joka kuskataan aina autoilla harkkoihin, se on jo hyvä alku.


    • litmanen10

      Lueppas vaikka Jari Litmasen kirja, josta selviää miten kovaa duunia joutuu tekemään päästäkäseen huipulle. Voit saada siitä hyviä ideoita.

    • Valkkus

      Kannattaa potkia kaikkea mikä liikkuu.

      Haistata pitkät koululle ja muille urheilulajaille, potki, potki ja potki.

      Unohda kaikki turhanpäiväset opinnot ja muut ammattivalinnat, ainakun mahdollista niin potki kokoajan.

      Ole itsekäs äläkä ota muista mallia. Jos joku tulee iholla niin potki nilkoille.

    • futpol

      Kunto on yksi tärkeimmistä tekijöistä eli kannattaa lenkkeillä usein lisäksi lihaskuntoa varsinkin molemmat jalat ja keskivartalo. Erilaisia kikkoja voit kattoo vaikka youtubesta ja opetella otse.

    • waf

      tai no,
      ainakin mä aloitin treenaamaan kikkoja niiku ATW around the world ja sit mä kävin jalkapallo kentällä vaan treenamassa vetoja ja muuta.

    • Fchonka15

      Olen itse kokenut saman. Kannattaa harjoitella itse niin paljon kuin haluaa mutta pitää myös muistaa levätä. Käyn itse lenkeillä joka viikonloppu ja käyn potkimassa tekonurmella aina kun kerkeän. Muista että teet tämän vain itsellesi etkä kenellekkään muulle eli älä välitä muitten mielipiteistä, muista pitää hauskaa ja aina ei tarvitse olla tosissaan.

      • Anonyymi

        Todella hyviä vinkkejä😉 ja kiitos kaikista vinkeistä.


    • DaishawnRedan

      One of my friends showed me this, let me tell you something quickly. I’m from Chelsea FC U-19 even though i’m 17 years old. Hard work, Nutrition and Sleeping are the factors! Train them and go jog atleast 3 times a week.

    • Anonyymi

      Pitää treenata omatoimisesti paljon ja käydä harjoituksissa ite olen 13 vuotias poika ja koitan itsekin päästä huipulle tässä minun neuvoni kyllä se lähtee

    • Anonyymi

      kaikista tärkein juttu on että ei saa luovuttaa ikinä vaikka elämä tiputta sinut niin alas esimerkiksi mä en pysty pelaa jalkapallo nii hyvin koska mul on murttunut lounkkaa ja en pystyy juostaa paljon ja tämä tapahtui futiksen takii mutta en ikin tuu jättä futiksen ja en ikin tuu luovutta mun unelmastani.

      Ter. King Byrek kossu boy

    • Anonyymi

      Keskity siihen mitä teet. Siihen tarvitaan motivaatiota.

    • Anonyymi

      Ota jalkapallo mukaan joka paikkaan. Kouluun, kotiin, kauppaan, suihkuun, saunaan, kaverille, ravintolaan... Elät sen pallon kanssa

    • Anonyymi

      musta tulee huippu jalkapalloilia t. ronaldo

      • Anonyymi

        Ei ronaldo osaa suomee 😡


      • Anonyymi

        Sä et ole ronaldo
        RONALdo on ihan ite se rolle


    • Anonyymi

      Harjoittele

    • Anonyymi

      Älä ainakaan ota mrna rokotteita:

      Romanian jalkapallon kärkijoukkue kielsi COVID-rokotetut pelaajat terveysongelmien takia
      Julkaistu 10.09.2022

      Romanian kuuluisimman jalkapallojoukkueen omistaja kielsi juuri koronarokotetut pelaajat joukkueesta, koska heidän sydän- ja verenkiertoelimistönsä toimii liian huonosti.

      Romanian tunnetuimman jalkapallojoukkueen omistaja ilmoitti, että hän kieltää COVID-rokotettujen pelaajien pääsyn joukkueeseen. Steaua Bukarestin omistaja Gigi Becali etsii henkisesti kovia, rokottamattomia pelaajia. Tämä koskee myös rokottamattomia tai osittain rokotettuja pelaajia, jotka väärensivät rokotus-statuksensa vuosi sitten, koska heitä pakotettiin, ja heitä uhkasi varma sulkeminen pois, kun he eivät osallistuneet Covid-19-rokotekokeiluun.

      Becali sanoi, että rokotetut pelaajat ”menettävät voimansa” otettuaan COVID-rokotteen eivätkä enää pelaa korkealla tasolla. Becali nosti esiin 36-vuotiaan hyökkääjän nimeltä Claudiu Keseru, jonka suorituskyky laski COVID-rokotteiden ottamisen jälkeen.

      ”Annoin hänelle rahaa, minulla oli sopimus hänen [Claudiu Keserun] kanssaan, hän oli jalkapalloilija, minä olin omistaja”, Becali sanoi sport.ro-sivuston haastattelussa. Sanoin: ”Et voi enää jatkaa tällä tasolla. Voit pelata Romaniassa, mutta et FCSB:ssä [Steaua Bukarest] ja CFR:ssä!””

      ”Hän sanoi , että ’hän näyttää minulle’, mutta hänellä ei ole mitään näytettävää. Tällä tasolla se ei vain enää käy. Rokotuksen vuoksi voin toimia näin. Sanon mitä ajattelen. En halua loukata häntä.”

      Becali huomasi, että rokotettujen pelaajien urheilusuoritukset heikkenevät. Hän mainitsi myös kilpailevien seurojen – CFR Cluj ja Rapid Bucuresti – pelaajat, joiden urheilusuoritukset ja henkinen terävyys laskivat rokotusten ottamisen jälkeen.

      ”Ettekö ole nähneet sitä CFR:ssä? Rapidilla pelaajat näyttivät pyörtyvän. He nukkuivat maassa. Kaikki rokotetut ihmiset menettävät voimansa!” Becali jatkoi: ”Näen myös omani, rokotetut. Joihinkin se ei vaikuta, mutta niihin, jotka ovat vanhempia. Etkö ole nähnyt Deacia? Hän ei enää etene myrskyn lailla .”

      Becali sanoi, että rokotetut ovat ”voimattomia” ja kuolevat todennäköisemmin sairaaloissa, olipa kyse sitten Covidista, hengitysvaikeuksista tai itse rokotteen aiheuttamista haittavaikutuksista. Tämä on pelottava tilanne, todellisuus, joka on yleistynyt niiden ihmisten kohdalla, joita on huijattu myrkyttämään itsensä.

      ”Te nauratte, mutta saatan olla oikeassa. Rokotetut menettävät voimansa. Se on jotain tieteellistä”, Becali sanoi haastattelussa ”Ora exacta in sport” -ohjelmassa PRO X: ssä.

      ”Lopputulos on yksinkertainen: pysy terveenä, nauti jalkapallosta, arvioi huolellisesti niitä, jotka luottavat tieteeseen ja lääketieteeseen. Ota tietoa ainoastaan uskottavista, virallisista lähteistä!” Becali sanoi.

      Jalkapallotähti Matt Le Tissier: Nuorten ja terveiden urheilijoiden COVID-rokotusten jälkeiset kuolemat tutkittava
      Julkaistu 08.09.2022

      Englantilainen jalkapalloilija Matt Le Tissier haluaa tietää, miksi monet nuoret ja terveet urheilijat kuolevat sen jälkeen, kun koronavirusrokotteet (COVID-19) otettiin käyttöön. Vielä huolestuttavampaa on hänen mukaansa se, että viranomaiset eivät näytä välittävän asiasta.

      ”Olen nähnyt niin monia ihmisiä, niin monia tapauksia, joissa nuoret, hyväkuntoiset ja terveet urheilijat ovat romahtaneet pelikentällä”, Le Tissier sanoi GB Newsin juontajalle Mark Steynille.

      ”Se ei vain ole normaalia, ja silti media näyttää normalisoivan sen, eikä kukaan näytä kiinnittävän minkäänlaista huomiota tähän valtavaan nousuun, joka on tapahtunut. Ja se, että näistä urheilulajeista vastaavat viranomaiset eivät huomaa sitä tai eivät kutsu tutkimuksia koolle, on mielestäni aivan pöyristyttävää.”

      Hän sanoi myös, että hän on yrittänyt saada tapaamista jalkapallon ”vallanpitäjien” kanssa yrittäen esittää heille todisteita ja osoittaa, mitä on tapahtumassa, koska he eivät näytä haluavan itse tutkia kuolemantapauksia.

      ”Mielestäni se on rikollista”, ex-jalkapallotähti sanoi.

      Why Did England Waste Matt Le Tissier? - Late Tackle Magazine
      Sydänkohtausten ja sairauksien äkillinen lisääntyminen kymmenillä urheilijoilla useissa eri urheilulajeissa herätti lääketieteen asiantuntijoiden, kuten Pfizerin entisen johtajan, tohtori Michael Yeadonin, huomion, joka yhdisti nämä tapaukset rokotteisiin. Jopa Centers for Disease Control and Prevention myönsi sydänlihastulehduksen ja mRNA-rokotteiden välisen yhteyden ja totesi, että näiden kahden välillä on ”todennäköinen yhteys”.

    • Anonyymi

      Ni olen itse 11v tyttö ja hyvä jalkapalloilija. Mä en sinänsä edes harrasta jalkapalloa olen vain mukana ja aktiivinen peleissä joten älä pelkää sitä palloa mene vain päälle äläkä välitä kivusta. Siten susta tulee parempi pelaamaan:)

    • Anonyymi

      Moi mäoon 9v poika ja en tiiä miten tulla hyväksi jalkapallo pelaa jsksi ja mekoulussa pelataan paljon jalka palloa T:Valtteri selenius☺️😀

      • Anonyymi

        Minä ainakin potkin puista seinää vasten minä olen 9 v poika myös potkaisen 120 kmh


    • Anonyymi

      Kannattaa harjoitella ainakin kolme kertaa viikossa minäkin haluisin olla parempi pelaamaan muista myös jouda harjoituksien aikana siinä on kaikki minulta⚽️🥅

    • Anonyymi

      Harjoittele joka päivä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe