Hei! Haluaisin tiedustella kannattaako pitää viikko-osake jossa on vain kuluja vai vaihtaa Villas vaihtoehtoon, josta saa 8-9 viikkoa vuodesta ja josta voi saada vuokratuloja?
Viikko-osakkeet vai Villas?
8
335
Vastaukset
- hulikosa
Jos olet RCI Points järjestelmässä ja haluat jatkaa lomavaihtoja pisteillä, kannattaa lomaosake pitää. Villas on tosiaan hieman erilainen omistus ja siitä voi, ja nimenomaan voi, saada jopa vuokratuloja.
- reisssurepe
Jos villaksesta voi saada vuokratuloja, niin miksi ei viikko-osakkeesta? Vaihda viikkosi vuokrattavaan, jos nykyinen liian huonolla sesongilla ja viikkopuolen rci, niin saat lisäviikkoja.
- freelintu
Kertokaa nyt ihmeessä miten jonkin lomaosakkeen hankkiminen parantaa lomailua? Itse valitsen kiinnostavan lomakohteen ja varailen lennot ja siihen sopivan yöpymispaikan ja en ole mihinkään sidottuna. Mikä tässä loma-osakkeessa niin viehtoo?
- lifeisnamnam
Lomaosakkeessa kiehtoo se että saa tilaa ympärilleen, eli ison loma-asunnon. Se on kodinomaista majoitusta. Hotellihuoneet on pieniä ja niissä "seinät kaatuu päälle". Toki isoja huoneistoja löytyy nettivaraamoistakin, mutta ovat niin peevelin kalliita. Viimeksi olin Bali Masari Villas & Spa, Bali ja koko loma-asunto (2MH) maksoi n.400 eur viikko. Toki lomaosake matkailijakin käyttää esim booking.com sivustoa kun varaa täydentäviä majoituksia. Tällä samaisella lomalla muutamia öitä Singaporessa China Townissa. Lomaosakkeet on kova juttu ihmisille jotka osaavat käyttää sitä. Tyytyväinen käyttäjä jo 20-vuotta.
- 8765
https://www.airbnb.fi/s/bali?guests=&ss_id=1oe61mma&source=bb&s_tag=ITXiZtSq
Ei alkusijoitusta, ei vuosimaksuja.
Jos kerrot paljonko olet maksanut osakkuudesta, ja paljonko maksat vuodessa osakkuudesta, voin laskea kuinka monessa vuodessa saat sijoituksesi takaisin.
Koska sinulla on jo osakkuus, tiedän, ettet itse osaa laskea. - freelintu
Ei kyse ole hotellihuoneesta vaan lomahuoneistoja saa pilvinpimein ja isojakin ilman mitään sitoumuksia. Hyvänkin lomahuoneiston saa tonnilla kuukaudeksi ja eivätkä "seinät kaadu päälle" ja olet vapaa lähtemään minne tahansa ja lentojahan löytyy helposti. Tietenkin varakas, jolla mahdollisuus molempiin on sitten oma lukunsa, mutta miksi sittenkään..
- Haapikset
Hei Konkurssiin menneen aikalomien viikko osakkeen omistajat. Oletteko voineet siirtyä esim. Holidayn clubin tai jonkun muun firman jäseneksi josta olisi mahdollisuus myös vaihtoviikkoihin.
- näinonasia
RCIn kautta vaihdot onnistuu ihan hyvin. Aikalomien poistuminen vain paransi kiinteistöyhtiön toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831489Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85863
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818