jos on työtön mutta luottotiedot ovat kunnossa sekä on varma siitä että pysyy maksamaan sen vuokran vaikka työtön onkin ? olen tässä muutamia asuntoja katsellut, kun on jo aika muuttaa omaan kämppään
saako asunnon
saako-
2
218
Vastaukset
- saatasunnonvarmaan
No, saa! Hirveän paljon kuulema nykyään sellaisia, joilla luottotiedot eivät ole kunnossa! On sellaisia, jotka eivät maksa vuokriaan, joten ilman muuta olisin sinuna toiveikas. Muista myös mainita, että aina oot vuokran maksanut.
- 4rfew
kyllä saa, ja kela maksaa siitä vuokrasta osan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69766
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453