Ihmettely :-(

sarvikuono78

Kävelin kaupungissa perjantaina ja ihmettelin, että kaikki nämä ihmiset tulevat panemaan toisiaan vielä.

Ihmiset istuivat kahviloissa rennosti. Toiset seisoivat käytävillä. Autot melusivat ja toisilla oli kiire.

Olin kateellinen ihmisille, koska he KAIKKI ovat onnellisia.
Kun mies pussaa naista, niin alkaa seksi.

11

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarvikuono78

      Tulin junalla Helsinkiin. Olin nuori ja yksin. Katselin ihmisiä ja ajattelin, että saan kohta pillua. Pitää pyytää. Kävelin katuja ja ajattelin, että kuinka paljon on maailmassa seksiä! Kun he tulevat kotiin, niin he ottavat housut pois ja rakastelevat toisiaan. Minäkin tahdoin. Sitten ajattelin, että maailmassa on niin paljon ihmisiä ja kuinka paljon he rakastelevat. He rakastelevat koko ajan.

      Runkkasin kotona.

    • sarvikuono78

      Näen naisen iältään 26 vuotias. Hän on kaunis. Hieno vaate ja meikki. Hän on trendikäs pimu. Sitten ajattelen, että kuinka monen miehen kanssa hän on ollut, enkä oikein tahdo lähestyä häntä.

      Puhuin joskus naiselle. Hän on niin henkevä, huokuu nuoruutta monesta seksisuhtesta huolimatta. Ja kun nainen on koristautunut, niin hän on kokenut. Kun sitten puhun hänelle, niin ei ole mitään sanottavaa. Haluan vain sanoa, että voisimmeko harrastaa seksiä? En koskaan sano noin sittenkin. Ja sitten tulee väsymystä. Kauniita naisia on paljon kaupungissa, että sekoaa, eikä jaksaa ketään katsoakaan.

      Sitten ohitse kävelee seksikäs nainen. Minä katselen ihmettelevästi häntä. Eikä sitten mitään.

      Syön vielä jäätelön.

      • sarvikuono78

        ...ja kun sanon naiselle, niin naisella on aina enemmän sanottavaa kuin minulla. Tiedän että jos olen hiljaa, niin nainen lähtee toisen perään. Kaupungissa on paljon miehiä. Varsinkin nyt kun pakolaiset ovat saapuneita. He ovat innokkaita naisten suhteen.

        Katselen huokuvaa naista ja haluan lyödä häntä.

        Hän puhuu, että mitä minä juon.


    • sarvikuono78

      Pahinta on lähteä illalla kotiin.
      Odottaa pimeässä kaupungissa bussia, junaa. Katsella viimeisempiä naisia.
      Sitten oivaltaa, että katselen oikeasti koko ajan naisten takapuolia.
      Ja niitä on aika erilaisia!
      Itse pidän kurveista, mutta ei niitä koko ajan katseleekkaan.
      Silmät punertuvat, että haluaa vain sulkea silmiä.



      Sitten ajaan yksinäisenä bussissa ajattelleen, että ei tärppänyt tälläkään kertaa. Katselen vieressä istuvaa nuorta paria ja melkein sekoan taas. Pakko kestää.

      Kotona kiirehdin kylmään vuoteeseen.

    • haaveissa-vainko

      Voi ajatella niinkin, että kuinka moni vain haaveilee seksistä, eikä saa sitä oikeanlaista seksiä koskaan. Miten paljon ihmiset fantasioi eri asioista, mutta toteutuuko ne koskaan.

      • sarvikuono78

        ja sitten katselemme toisiaan, mutta kun katse väistyy, niin tunnemme pahaa oloa. Ystävämme on vieressä, mutta tunnemme yksinoloa.

        ajattelemme, että pitääkö lahteä vai jäädä. Kun lähdemme, niin olemme ensin vapautuneita ja sitten vihaisia koko maailmalle, itsellemme.


      • sarvikuono78

        ajattelemme soittaa toisillemme. Mutta ei jaksaa. On niin paljon tekemistä. Eräänä perjantaina päätämme soittaa, mutta jompikumpi ei sitten jaksakkaan seurustella.


        Tästä päätellemme, että naiselle pitää olla seurana koko ajan.



        Mutta kun asuu yksikseen, niin tajuaa, että yksinäisyys ei kannata. Siksi vaivaudumme kaupungille melkeinpä joka päivää. Huomasitteko? Ja kuitenkin kuljemme rakkauden vierestä. Niin paljon naisia ympärillä.


      • sarvikuono78

        Seksi harjoittaa mielikuvitusta kun sen on niin jännää.
        Mistä seksissä on kyse, mielestäsi?


    • Hyvinihmetelty

      Tämä on hyvää settiä. Jopa kirjallista.

      • donsarvihuono

        Kun seksi sinut yllättää
        niin muista silloin pieraista.


      • donsarvihuono
        donsarvihuono kirjoitti:

        Kun seksi sinut yllättää
        niin muista silloin pieraista.

        varma ihmelääke


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe