On säälittävää, jos ihminen ei keksi muuta tekemistä kuin pasianssin peluu tietokoneella tuntitolkulla. Todella tylsämielistä, mutta tässä tapauksessa toki käsitettävää.
0Äänestä
Säälittävä__tubutin
Niinhän se on sinun mielestäsi KAIKKI kovin säälittävää, mitä ei voi tehdä sinun tubuttimellasi.....†
No, eipä ole kaksinen tapa viettää vapaa-aikaansa. Tämän henkilön kyseessä ollen lienee kuitenkin ymmärrettävä tapa. Tsemppiä vaan!
0Äänestä
Miellyttävä_Windows
Elämä on suuri kokonaisuus, eikä pasianssi silloin tällöin Windowsilla ole pahitteeksi. Mutta toista se on tubuttimilla....† Niillä sudo apteekkailu vie hermot keneltä tahansa......†.......yleensä pysyvästi...†
Vastaukset 15
Vanhimmat
Voi jee!
Järkevämpi, kuin tubuttimen perunapoikapeli.....†
Mikä se on? Kerro, kun tunnut hyvin tietävän!
On säälittävää, jos ihminen ei keksi muuta tekemistä kuin pasianssin peluu tietokoneella tuntitolkulla. Todella tylsämielistä, mutta tässä tapauksessa toki käsitettävää.
Niinhän se on sinun mielestäsi KAIKKI kovin säälittävää, mitä ei voi tehdä sinun tubuttimellasi.....†
jouluaattona huijattu.
Ei huijattu vaan PELATTU!
http://www.solitairecentral.com/games/LinuxSolitaire.html
Pasiansseja tarjolla, ristintumputtaja.....† älköön vaivautuko koska osaaminen ei riitä mihinkään.
Ehditko nauttia lihapierukoista ollenkaan pelaamisen lomassa?
Heh heh, Jallu tuli tännekin jokeltelemaan lapsellista pieruhuumoriaan. Silti haukkuu muita sinappikoneikään jämähtäneiksi.
Vedä sinä Mika vaan käteesi......†
Jaluhan minä olen, ainakin niin väitit aikaisemmin, en siis mikään Jallu.
Missä olen jotain pieruhuumoria jokeltanut?
mguguguggaaa.
Lihapierukat ei liity pieruhuumoriin pätkääkään.
Oletko sinappikone urkkinut ip osotteita vai mistä tiedit minun olevan Jalu Sinappikone?
http://aijaa.com/YafC5H
Ihanan suloista on Windowsilla - myös vapaa-aika ♥
No, eipä ole kaksinen tapa viettää vapaa-aikaansa. Tämän henkilön kyseessä ollen lienee kuitenkin ymmärrettävä tapa. Tsemppiä vaan!
Elämä on suuri kokonaisuus, eikä pasianssi silloin tällöin Windowsilla ole pahitteeksi.
Mutta toista se on tubuttimilla....†
Niillä sudo apteekkailu vie hermot keneltä tahansa......†.......yleensä pysyvästi...†