Olen huomannut että johonkin kohteeseen jollain lentoyhtiöllä on sopiva lento toiseen suuntaan mutta toiseen suuntaan hankala,varmaankin voi ottaa lennon toiseen suuntaan toiselta lentoyhtiöltä? Onkohan siitä joitain käytännön hankaluuksia?
Vastaukset 5
- rip_spanair
Ei siinä muuta ole, kuin että jos toinen lento peruuntuu kokonaan jostain syystä, toiseen suuntaan liikennöivän yhtiön ei tarvitse ottaa sitä huomioon millään tavalla vaan normaalit peruutusehdot pätevät. Itselleni on käynyt niin, että yhtiö, jolla oli tarkoitus lentää takaisin, teki konkurssin hieman ennen matkaa. Tuli vähän kiire hommata uusi lento tilalle ja se oli luonnollisesti kalliimpi ja huonompi vaihtoyhteys. Eihän tuollaisen riski mikään suuri ole, mutta kannattaa kuitenkin pitää mielessä että kaikki on mahdollista.
- epätietoinenair
Hyvä huomio,niin voi käydä,ja kahdenkertainen mahdollisuus että lakot sotkee lentoja,vaikka toisaalta riski aika pieni.Kannattaa miettiä toisenkin kerran ennen kuin varaa mitään
- Kalliiksi-tulee
No hankaluus on ainakin siinä että yhdensuuntaiset lennot ovat todella usein aivan järjettömän kalliita meno-paluu lentoihin verrattuna. Tuolla kuvailemallasi toimintamallilla joudut ostamaan kaksi yhdensuuntaista lentoa. Tai vaihtoehtoisesti kaksi meno-paluu lentoa joista kummastakin jätät paluun käyttämättä.
- VaihtoehdotOli
Tai sitten "halpisyhtiöiltä" joissa ei ole tuota menopaluu kytkyä.
- epätietoinenair
Lennot yhteen suuntaan ovat kyllä hyvin kalliita,sen huomasin kun katselin tarkemmin,joten parempi ottaa vaan meno-paluu ja ei välttämättä se halvin jos haluaa sopivat ajat,ettei paluuta keskiyöllä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
- 68985
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su385981Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598