Hei! Täällä sitä ollaan käsissä uusi kamera ja wifi pitäisi siihen saada asennettua. Kameran ohjekirja ei aiheesta kerro, vaikka kamerassa wifi-mahdollisuus onkin. Kamera on Olympus Pen Lite E-PL 7.
Minulla on iPhone, joten sen verran tiedän, että sieltä pitää hakea apps, mutta siihen tietoni loppuvatkin.
Olisin kovasti kiitollinen, jos joku osaisi auttaa.
Kiitos etukäteen.
WiFi - Olympus Pen Lite E-PL 7:ään - miten?
5
3397
Vastaukset
Moi! Mulla on E-PL5, mutta uskoisin, että kameramme toimivat aika samalla tavalla.
Eli tosiaan ensimmäisenä kannattaa hankkia Olympus Image Share -sovellus puhelimeen. Itse tosin tykkään enemmän FlashAir-sovelluksesta, toimii paremmin vanhalla rutkupuhelimellani.
Kun sovellus on asennettu, mene kamerassa valikkoon ja sieltä kolmanneksi ylimpään valikkoon, eli "Toistovalikkoon" (kuvassa neliö, minkä sisällä play-nappula/kolmio). Siellä on kohta "Yhteys älypuhelimeen". Tämän jälkeen kamera ohjaa sinua eteenpäin. Lopulta, kun yhteysasetukset on asetettu, voit luoda "Yksityisen yhteyden" älypuhelimeen, eli kamera laittaa WiFin päälle ja älypuhelinsovellus yhdistää siihen.
Eiköhän se siitä aukene pikkuhiljaa. :)- Olympus_
Moi, E-PL7:ssa riittää, että lataat OI.Share-sovelluksen AppStoresta, ja yhteyden saat painamalla takanäytön vasemmassa yläkulmassa olevaa "wifi"-merkintää (kosketusnäyttö). Skannaat sitten kerran sen QR-koodin sillä puhelimen appsilla. Loppu sujuu automaattisesti. Jatkossa puhelin ja kamera tunnistaa toisensa tuota "wifi"-merkintää painamalla. Ohjeet täällä: http://app.olympus-imaging.com/oishare/qr.php?lang=fi
Jos olet yhteydessä esim. kotona langattomaan verkkoon, voit puhelimen asetuksissa vaihtaa käsin kameran wifiin. - Blondikuvaaja
Jos ei toimi, kuten mulla ei näillä ohjeilla toiminut, käännä muut wifireitittimet pois päältä ja valitse puhelimen verkoksi kameran oma wifi. Sitten se app alkoi mulla toimia kun laitoin sen päälle.
- HyväksiHavaittu
Tuohon ketjun aloittajan ongelmaan on yksi hyväksi ja toimivaksi havaittu ratkaisu.
Otetaan oikealla kädellä tukeva ote kameran rungosta ja heitetään se täydellä voimalla päin kiviseinää. Keräillään kaikki löytyvät palaset, jotka laitetaan roskikseen.
Sen jälkeen ostetaan toimiva Canon järjestelmäkamera.
Tällä keinolla säästää parhaiten hermojaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976