Hei! Täällä sitä ollaan käsissä uusi kamera ja wifi pitäisi siihen saada asennettua. Kameran ohjekirja ei aiheesta kerro, vaikka kamerassa wifi-mahdollisuus onkin. Kamera on Olympus Pen Lite E-PL 7.
Minulla on iPhone, joten sen verran tiedän, että sieltä pitää hakea apps, mutta siihen tietoni loppuvatkin.
Olisin kovasti kiitollinen, jos joku osaisi auttaa.
Kiitos etukäteen.
WiFi - Olympus Pen Lite E-PL 7:ään - miten?
5
3705
Vastaukset
Moi! Mulla on E-PL5, mutta uskoisin, että kameramme toimivat aika samalla tavalla.
Eli tosiaan ensimmäisenä kannattaa hankkia Olympus Image Share -sovellus puhelimeen. Itse tosin tykkään enemmän FlashAir-sovelluksesta, toimii paremmin vanhalla rutkupuhelimellani.
Kun sovellus on asennettu, mene kamerassa valikkoon ja sieltä kolmanneksi ylimpään valikkoon, eli "Toistovalikkoon" (kuvassa neliö, minkä sisällä play-nappula/kolmio). Siellä on kohta "Yhteys älypuhelimeen". Tämän jälkeen kamera ohjaa sinua eteenpäin. Lopulta, kun yhteysasetukset on asetettu, voit luoda "Yksityisen yhteyden" älypuhelimeen, eli kamera laittaa WiFin päälle ja älypuhelinsovellus yhdistää siihen.
Eiköhän se siitä aukene pikkuhiljaa. :)- Olympus_
Moi, E-PL7:ssa riittää, että lataat OI.Share-sovelluksen AppStoresta, ja yhteyden saat painamalla takanäytön vasemmassa yläkulmassa olevaa "wifi"-merkintää (kosketusnäyttö). Skannaat sitten kerran sen QR-koodin sillä puhelimen appsilla. Loppu sujuu automaattisesti. Jatkossa puhelin ja kamera tunnistaa toisensa tuota "wifi"-merkintää painamalla. Ohjeet täällä: http://app.olympus-imaging.com/oishare/qr.php?lang=fi
Jos olet yhteydessä esim. kotona langattomaan verkkoon, voit puhelimen asetuksissa vaihtaa käsin kameran wifiin. - Blondikuvaaja
Jos ei toimi, kuten mulla ei näillä ohjeilla toiminut, käännä muut wifireitittimet pois päältä ja valitse puhelimen verkoksi kameran oma wifi. Sitten se app alkoi mulla toimia kun laitoin sen päälle.
- HyväksiHavaittu
Tuohon ketjun aloittajan ongelmaan on yksi hyväksi ja toimivaksi havaittu ratkaisu.
Otetaan oikealla kädellä tukeva ote kameran rungosta ja heitetään se täydellä voimalla päin kiviseinää. Keräillään kaikki löytyvät palaset, jotka laitetaan roskikseen.
Sen jälkeen ostetaan toimiva Canon järjestelmäkamera.
Tällä keinolla säästää parhaiten hermojaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä10511004Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on14810271- 258011
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1806468Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.455466- 735031
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1434317Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai224198Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas533977Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313574