VAROITUSKOLMIO ja STOP merkki.

opetelkaasääntöjä

Onko teillä saatanan vammaisilla apinoilla mitään tajua mitä ne tarkoittaa ? Ensikerralla kun tuutte eteen kyseisten merkkien takaa niin painan kaasua enkä jarruta !! Saanpahan hyvin rahaa teidän idioottimaisuuden takia. Ei voi olla niin kiire perkele !!

24

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opetteleitse

      Onko sinulla hajuakaan mitä se väistämisvelvollisuus tarkoittaa? Ei se tarkoita sitä, että sinut pitää päästää ensin. Ihan yhtälailla määräys toteutuu, jos ehtii edestäsi alta pois ensin. Jos siis sinä joudut painamaan kaasua ehtiäksesi törmäämään, ei mitään väärää ole tapahtunut väistämisvelvollisen osalta. Tämä siis kolmion osalta.

      STOP-merkki puolestaan on enimmäkseen pelkkää joutavanpäiväistä liikenteen haittaamista. 95% STOP-merkeistä voisi korvata kolmiolla.

      • vittumietivähän

        Joo no jos sä tuut kolmion takaa suoraa eteen ku oon kohdalla niin tottakai se on sen vika jolla ei ollut kolmiota Terveisin sinä !!

        Jos joku pelle tulee noitten takaa edelle ja pam,tottakai tililleni ilmestyy rahaa.Sinulle näyttää liikennesäännöt olevan yhdentekevää kommenteista päätellen,vitun vajaa.Mee autokouluun vitun pässi.


      • mietiite
        vittumietivähän kirjoitti:

        Joo no jos sä tuut kolmion takaa suoraa eteen ku oon kohdalla niin tottakai se on sen vika jolla ei ollut kolmiota Terveisin sinä !!

        Jos joku pelle tulee noitten takaa edelle ja pam,tottakai tililleni ilmestyy rahaa.Sinulle näyttää liikennesäännöt olevan yhdentekevää kommenteista päätellen,vitun vajaa.Mee autokouluun vitun pässi.

        Itse aloituksessa kirjoitat painavasi lisää kaasua. Jos näin joudut tekemään onnistuaksesi osumaan niin vika on sinussa.

        Eikä sinun tilillesi mitään rahaa ilmesty ellet saa lunastunseen asti autoasi. Vakuutusyhtiö maksaa sen suoraan korjaamolle. Sinä et edes näe sitä rahaa.


      • heräänyvittujo

        Joopajoo.Päästät eteeni stop merkin takaa ja törmään sinuun ju kyllä se on mun vika.Missä maailmassa sä oikein asut?? Koita nyt hyvänenaika herätä.Minulla on velvollisuus ajaa suoraan ja stopin takana oleva joutaa odottaa.Kuinka helvetin idiootti sä olet?


      • heräävittuite
        heräänyvittujo kirjoitti:

        Joopajoo.Päästät eteeni stop merkin takaa ja törmään sinuun ju kyllä se on mun vika.Missä maailmassa sä oikein asut?? Koita nyt hyvänenaika herätä.Minulla on velvollisuus ajaa suoraan ja stopin takana oleva joutaa odottaa.Kuinka helvetin idiootti sä olet?

        Ei. Minulla ei ole velvollisuutta odottaa sinua. Minulla on vain velvollisuus väistää sinua. Se toteutuu myös jos menen edestäsi nii että sinun ajosi ei siitä häiriiny. Jos sinä siinä kohdin painat kaasua osuaksesi minuun, on syy yksiselitteisesti sinun.


      • Vittusäoletpihalla

        Sinä tulet eteeni ja minulla ei ole tarvetta väistää.Toki poliisi voi tarkistaa missä oli kolmio/stop merkki.Turha itkeä sitten.


      • Itseoletedelleenpihalla
        Vittusäoletpihalla kirjoitti:

        Sinä tulet eteeni ja minulla ei ole tarvetta väistää.Toki poliisi voi tarkistaa missä oli kolmio/stop merkki.Turha itkeä sitten.

        Meinaatko siis ihan todella, että aina ollessaan kolmion takana pitäisi ensin päästää kaikki näkyvissä olevat autot menemään ensin vaikka hyvin ehtisi itse alta pois?
        Suomessa on risteyksiä, joissa toisen auton näkee kymmeniä sekunteja ennen sen tuloa risteykseen. Mutta silti pitäisi odottaa ja antaa tuon kaukaa tulijan mennä ensin?
        Et ole vain pihalla, et ilmeisesti itse edes aja autoa, vaan keuhkoat muuten vaan.
        Eräskin oikeustapaus muuten löytyy missä ylinopeutta ajanut kuormurikuski tuomittiin syylliseksi kun törmäsi kolmion taka tulleeseen mopoautoon. Mopoauton kuskilla kun oli oikeus olettaa kuormurin tulevan normaalia nopeutta, ja suhteuttaa päätöksensä edestä pois ehtimiseen sen mukaan.
        Mutta pidä sinä kiinni päätöksestäsi ja paina lisää kaasua ehtiäksesi törmäämään. Mutta älä ihmettele kun syytetyn penkillä istutkin sinä.


      • Kukkahattupaskaa
        Itseoletedelleenpihalla kirjoitti:

        Meinaatko siis ihan todella, että aina ollessaan kolmion takana pitäisi ensin päästää kaikki näkyvissä olevat autot menemään ensin vaikka hyvin ehtisi itse alta pois?
        Suomessa on risteyksiä, joissa toisen auton näkee kymmeniä sekunteja ennen sen tuloa risteykseen. Mutta silti pitäisi odottaa ja antaa tuon kaukaa tulijan mennä ensin?
        Et ole vain pihalla, et ilmeisesti itse edes aja autoa, vaan keuhkoat muuten vaan.
        Eräskin oikeustapaus muuten löytyy missä ylinopeutta ajanut kuormurikuski tuomittiin syylliseksi kun törmäsi kolmion taka tulleeseen mopoautoon. Mopoauton kuskilla kun oli oikeus olettaa kuormurin tulevan normaalia nopeutta, ja suhteuttaa päätöksensä edestä pois ehtimiseen sen mukaan.
        Mutta pidä sinä kiinni päätöksestäsi ja paina lisää kaasua ehtiäksesi törmäämään. Mutta älä ihmettele kun syytetyn penkillä istutkin sinä.

        Juujuu elä vain omassa maailmassasi.Tämä rekka keissi meni niin että mauto tuli ajat sitten siihen eteen.Toki kannattaa myös ajatella autoa että riskeeraako tulla lommotuksi kun leka paukkuu pitkin tuulilaseja.Suosittelen ajelemaan niinkun tämä kukkahattuvaltio on määrännyt.


      • kukahattupaskaajoo
        Kukkahattupaskaa kirjoitti:

        Juujuu elä vain omassa maailmassasi.Tämä rekka keissi meni niin että mauto tuli ajat sitten siihen eteen.Toki kannattaa myös ajatella autoa että riskeeraako tulla lommotuksi kun leka paukkuu pitkin tuulilaseja.Suosittelen ajelemaan niinkun tämä kukkahattuvaltio on määrännyt.

        Kuten alempana on kommentoitu, sitä lekaa voi olla vaikea heilutella, jos se on poikittain hanurissasi. Sinne se nimittäin joutuu, kun ensimäisen kerran yrität minun autooni sitä käyttää.


      • Vittukatotaanvaikkaheti

        Voin mä potkastakki ne lasit sisään ei tuota ongelmia.Painu sinä sun poikittais vitseilläs vittuun saatanan autisti.Tajuatko ?! VASTAA SAATANA !!!!!!!!!!


      • Nytvittusuuaukijo

        VASTAA SAATANA !!!!!!!


      • Novaikkaheti
        Nytvittusuuaukijo kirjoitti:

        VASTAA SAATANA !!!!!!!

        Älä huuda siellä. Meillä muilla on muutakin elämää kuin mesota Suomi24:ssä.

        Äläkä nyt ihmeessä mitään omaa ruumiinosaasi käytä minun autoni kolhimiseen. Vielä enemmän se sinuun sattuu kun se oma jalkasi on siellä hanurissasi poikittain.


      • Annatullajo

        Laita vain jalkani poikittain perseeseen.Kokeile saatana !!!!! Odotan nii vittu innolla perkele !!!!!!!!!!


      • Kylläkyllähetikohta
        Annatullajo kirjoitti:

        Laita vain jalkani poikittain perseeseen.Kokeile saatana !!!!! Odotan nii vittu innolla perkele !!!!!!!!!!

        Heti kun osut paikalle kiihdyttelemään minua kohti ja sitten potkimaan autoani. Siihen asti saat huutaa ja meuhkata täällä ihan rauhassa.

        Tai tarkemmin ajatellen saattaa kyllä olla, että pitäisi keksiä jotain muuta. Tuosta sinun viestistäsi päätellen saattaisit jollain kinkyllä tavalla tykätä siitä mitä sanoin, kun kerran sitä niin innolla odottelet.

        Ei. Älä vastaa, en halua tietää tarkemmin


      • TykkäätköKokata

        4 rivin luuribsit ovat todella maukkaita.Sellaisen kun naamaan laittaa niin on tujua.Oletko koskaan maistanut? Kun sen on syönyt niin tumma kastike korostaa sitä naamassa.Makuelämyksistä suurin.Oikein hyvin kun grillaa niin jes !


      • Kyllähyväruokamaistuu
        TykkäätköKokata kirjoitti:

        4 rivin luuribsit ovat todella maukkaita.Sellaisen kun naamaan laittaa niin on tujua.Oletko koskaan maistanut? Kun sen on syönyt niin tumma kastike korostaa sitä naamassa.Makuelämyksistä suurin.Oikein hyvin kun grillaa niin jes !

        Hmm. Siis neljä luuta kuten rystysissä, ja tumma veri se jälkeen kastikkeena naamassa?

        Siis vihjaatko jotain sellaista, että tarjoilisit minulle nyrkkiä? Siis haluaisitkin jalkasi sijasta oman nyrkkisi poikittain hanuriisi?

        En taida haluta kuulla enempää näistä mieltymyksistäsi. Ei olla oikein enää minun mukavuusalueellani näissä "isoja esineitä kakkoseen" -fantasioinesi, joten jätän keskustelun osaltani tähän.

        Mutta muistutan vielä, että ei nyt kuitenkaan kannata kiihdyttä päin, jos joku meinaa edestäsi ehtiä kolmion tai stop-merkin takaa. Jatka vain tasaisella nopeudella, ja varaudu vielä täyttämään oma huolellisuusvelvoitteesi jarruttamalla onnettomuuden välttämiseksi, jos vastapuoli onkin virhearvioinnin tehnyt.


      • Herätysny

        Tarkoitin kyllä ihan ribsejä.Ribsien syönti on sottaista puuhaa.


    • Teoottepaskoja

      Idiootit saatanan kusipäät.Vittu mä moukaroin jokasen auton lommoille joka tulee stopin takaa eteen noin vaa.Voitte saatana olla varmoja että otan autosta lekan ja pamautan lasit sisälle.

      • poliisistapäivää

        Lekan kanssa on vähän paha heilua, kun mulla on autossa ryynnäkkökivääri. Koitas van opetella tavoille.


      • Mazda

        Väistämisvelvollisen on pidettävä riittävä turvaväli, näin opetettiin autokoulussa.
        Jos inssiajossa et niin tee, niin varmasti hylätään.


      • VittumuaPELOTTAA
        poliisistapäivää kirjoitti:

        Lekan kanssa on vähän paha heilua, kun mulla on autossa ryynnäkkökivääri. Koitas van opetella tavoille.

        Niin? Kusi valahti housuun ja sitä rataa.Mun autosta löytyy mukulan muovinen star wars valomiekka ja toimii paristoilla.


      • jzjsizk

        Se voi jäädä lekanheiluttelusi vähäiseksi kun se on poikittain hanurissasi.


      • Vittumikäautisti

        Tee ihmeessä vitsikirja.Olet hyvä kertomaan vitsejä.


    • EdesUnissa

      Aloittajalla ei liene autoa, eikä ainakaan ajokorttia. Sitä kolmiota joka on nurinpäin kun saavut etuajo-oikeutettuun risteykseen EI KUTSUTA VAROITUSKOLMIOKSI. Varoituskolmio on ajoneuvon pakollinen turvaväline, ja se asetetaan varoittamaan muita ajoneuvoja sinun omasta ajoneuvostasi joka on syystä tai toisesta jouduttu jättämään ajoradan reunaan siten että se aiheuttaa vaaratilanteen muille.

      Varoitusmerkkeinä käytetään lisäksi tieliikenteessä kolmion muotoisia liikennemerkkejä, jotka seisovat kannallaan, mutta eivät kärjellään. Niissä on yleensä itseselittävä kuva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe