Etsimme uutta vessan kallasta sekä pönttöä. Huomasimme että jotkut altaat ovat puristemarmoria! Se on aivan kuin muovia. Myyjä kertoikin että sitä täytyy huoltaa ja kiillottaa.
Vaikka kädet siinä vain pesisikin, ei ole kivaa jos on kuluneen näköinen. Mihin tämä maailma menee kun vessan altaatkin alkaa olla muovia?
Puristemarmoriallas
3
209
Vastaukset
- ei.ihan.noin
Valumarmoriallas on ihan hyvä keksintö ja pysyy siistin näköisenä, kunhan sitä ei hankaa jauheilla, hanhausnesteillä tai karkealla pesimellä pilalle. Myös liian vahvat pesuaineet (hapot, ammoniakki, kloori) pilaavat altaan. Meillä vessan valumarmoriallas on >10 vuotta vanha ja on edelleen kuin uusi. Koskaan sitä ei ole kiilloteltu, eikä vahailtu.
- kestää_se
Kestävää tavaraa tämä valumarmori. Joskus tuli kokeiltu negafilmin kehittämistä itse eikä valumarmori ottanut edes näistä kemikaaleista itseensä. Mutta pisarakin vaatteille, laatoituksen saumaa tai silikoneihin tms. jätti pysyvän jäljen.
- otsoson
Samoin pari vuotta toiminut moitteettomasti. Normaali siivous riittää. Allas on sirompi, kuin perinteinen posliiniallas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1135156Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744341636- 1961171
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111143Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201099Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861030Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836