Oon 15v tyttö ja oon ihastunut saman ikäiseen poikaan joka on mua huomattavasti lyhyempi. Poika on myös itse ilmaissut kiinnostusta mua kohtaan mutta en tiiä voiko tää meijän juttu toimia kun yleensä poika on isompi kun tyttö. Haluisin kuulla teidän mielipiteitä asiasta?
ihastunut lyhyempään poikaan
6
292
Vastaukset
- Niih
No itellä vähä sama juttu et tyttö on pidempi (ei siis olla viel missää suhtees). :// Mut kait se voi toimia.
- kääpiökekkonen
Kato toi https://www.youtube.com/channel/UCid-PboIceV-UqZ7r-YFTAw aika lyhyt...
- egoist
Ei pitäisi haitata, jos ei haittaa toisinkaan päin. Tai no jos on jalan pidempi, silloin saattaa jo haitata kummin päin tahansa. Niin ja jos pojalla on iso ego, silloin pienikin ero saattaa haitata.
-
Stereotypiat hiiteen! - mietteliäs01
Mistä päi oot?
- rasvanäppi69420
eihän se mitään meinaa minkä kokoinen kumpikin on jos kummatkin olette esittäneet kiinnostuksen niin ruvetkaa vaan juttelee lisää kyllä äkkii huomaa toimiiko vai ei suhteissa on sama juttu kuin moottoreissa joko ne toimii täydellisesti tai ne ei toimi paskan vertaa t:rasvanäppi
- Anonyymi
Mitä väliä pituudella kysy siltä alax
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799