Oon 15v tyttö ja oon ihastunut saman ikäiseen poikaan joka on mua huomattavasti lyhyempi. Poika on myös itse ilmaissut kiinnostusta mua kohtaan mutta en tiiä voiko tää meijän juttu toimia kun yleensä poika on isompi kun tyttö. Haluisin kuulla teidän mielipiteitä asiasta?
Vastaukset 6
- Niih
No itellä vähä sama juttu et tyttö on pidempi (ei siis olla viel missää suhtees). :// Mut kait se voi toimia.
- kääpiökekkonen
Kato toi https://www.youtube.com/channel/UCid-PboIceV-UqZ7r-YFTAw aika lyhyt...
- egoist
Ei pitäisi haitata, jos ei haittaa toisinkaan päin. Tai no jos on jalan pidempi, silloin saattaa jo haitata kummin päin tahansa. Niin ja jos pojalla on iso ego, silloin pienikin ero saattaa haitata.
-
Stereotypiat hiiteen! - mietteliäs01
Mistä päi oot?
- rasvanäppi69420
eihän se mitään meinaa minkä kokoinen kumpikin on jos kummatkin olette esittäneet kiinnostuksen niin ruvetkaa vaan juttelee lisää kyllä äkkii huomaa toimiiko vai ei suhteissa on sama juttu kuin moottoreissa joko ne toimii täydellisesti tai ne ei toimi paskan vertaa t:rasvanäppi
- Anonyymi
Mitä väliä pituudella kysy siltä alax
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561