Muovirunkoinen pistooli ulkovarastossa

Huolestunutisä

Kaunako säilyy ampumakuntoisena muovirunkoinen Glock-pistooli ulkovarastossa? Mietin lämpötilan vaihteluita. Kyseiseen ulkovarastoon on pääsy myös muilla tämän talon asukkailla. Helsingin kaupungin vuokra-asunnot kyseessä. Ase on siinä esillä, samoin patruunat. En ole millään viitsinyt peittää asetta koska laki suojaa ettei sitä saa kukaan muu ottaa haltuun kuin minä. Vain minulla on siihen hallussapitolupa joka on vuodelta 1997 peräisin. Toinen aseeni S&W 44 mag on lastenhuoneen kirjoituspöydällä siltä varalta että Matut hyökkää asuntoomme. Pumppuhaulikko on keittiössä aina valmiina ja makasiini täynnä täyteisiä. Osan luvallisista aseistani olen myynyt pimeille markkinoille kohtuullisella voitolla että sain ostettua huumeita ja viinaa että kestän tämän kokoomuksen aiheuttaman yleisen palkkojen laskun EU:n halpatyövoiman turvin, ja henkilöstövuokrauksen polkiessa viimeisetkin työehtosopimukset. Olen kuitenkin luotettava ihminen vaikka olenkin narkomaani ja alkoholisti. En enää edes aja autolla kännissä. En pelkää poliisia millään tavalla ja olen aina valmis tappelemaan heidän kanssaan. Tiedän että poliisilla ei ole resursseja tutkia mitään, eikä heillä ole miehitystäkään. Esim petospuolelta lähes kaikki on siirretty turvapaikanhakijajuttuihin. Nykyisin poliisipartiot on muutenkin sellaisia etä toinen partionjäsen voi olla 24v nainen ja toinen 26v mies joka pelaa sählyä ja painoa on 62kg. Sellaista pariskuntaa vedän turpaan milloin vain, vaikka heillä onkin aseet vyöllä. Ne voi ottaa tajuttomilta poliiseilta voitonmerkeiksi ja myydä huumeporukoissa eteenpäin. Poliisilta takavarikoidusta Glock tai Walther pistoolista saa pimeillä markkinoilla ainakin tonnin.

6

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ygfc3

Voihan se olla että muovi ajan mittaan haurastuu kuten monille muoviladuille ajan saatossa käy, teräksinen ase jos ei ruostu, on ikuinen.

• ei noilla aseilla oo mitään virkaa. Metrin päästä voi tehdä ns niskalaukauksen jos teloittaa jonkun, tai voi ampua sillä yheksän millin reijän omaan päähänsä. Mitään muuta virkaa noilla romuilla ei ole.

Ja minkä helvetin takia aseita pitää säilytellä jossain ulkovarastossa? Thäh(!)

• vihkivettäViskeltihin

Rekisteröidyn nimimerkkinsä pysyvästi bannauttama Kuulamestarihan se pukkailee taas pöhköjä aloituksiaan joka paikkoihin. Tämän ketjun aloitusviestissä sen voi lukea.
      Laavulle morsiameksi sieltä mars mars!

• Glockclock

Ihanaa lukea ensimmäsen kirjoittajan voimannuttavaa viestiä. Kyllä nykyaikana saa olla varullaan ettei mitään pelkäämätön pallinaama tai räppäri hyökkää päälle. Niin onhan se Paavokin porukoissaan myös uhkaamassa polliisia.

• kljhlkjhlkjhljkhjlkh

kirjoittajalla on haurastunut muukin,kuin muovi..ota kuttaperkkaa seuraavalla kerralla ,,matalan otsasi aineeksi

• Paljas-uneksija

Ja sitten heräsin pöhnästäni...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      183
      3495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      375
      2197
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2176
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2042
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      429
      1163
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      984
    Aihe