Ootko yrittänyt soittaa perjantaina jollekin viranomaiselle tai muualle klo 16.00 tai 17.00 (siis jos lukee että toimisto auki siihen asti)?
Ei muuten onnistu puhelinyhteys enää perjantai-iltapäivällä lounaan jälkeen.
Jos soitat niin on tämäntyyppisiä vastauksia:
".............., kommer kl se ja se" Jos soitat silloin niin tulee että: "..........on tavattavissa........."
Toinen tapaus:
Lounastauko on siis 12.00 - 13.00.
Jos soitat klo 13.01, tai 13.10, niin takuulla ei ole ketään paikalla.
Onko muut huomanneet?
6
195
Vastaukset
- eiookokoajan
ootko yrittänyt katsoa milloin on ns. telefontid
- työmoraali
No, oon täällä Tukholmassa.
Olen katsonut puhelinajat. Ehkä muualla Ruotsissa viranomaiset ovat paremmin paikalla.
Jos täällä Tukholmassa olisivat, niin enpähän täällä kyselisi.
Täällä Tukholmassa on nyt näin. - eiookokoajan
oletko myös soittanut sillon kun on puhelinajat?
- Petoksellisuutta
Yhteiskuntamme viranhaltiat varastavat muutamia työtunteja jättäen ne tekemättä . Tuollaiset väärinkäytökset ovat hyväveliverkoston hyväksymiä .
- Epäileväinen
Olen monena muunakin päivänä.Ja usein on tosi pitkä jonotusaikakin ja monesti maksullinenkin..Luulen että kyseisillä virastoilla tai firmoilla on sopimus telian kanssa niin että kansalaiset rahoittaa kyseisten virastojen/firmojen virkapuhelut tälla lailla
- sanoojopamamu
no se pienin vika ruotsin maassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2502239- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471329Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23768Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647