Ootko yrittänyt soittaa perjantaina jollekin viranomaiselle tai muualle klo 16.00 tai 17.00 (siis jos lukee että toimisto auki siihen asti)?
Ei muuten onnistu puhelinyhteys enää perjantai-iltapäivällä lounaan jälkeen.
Jos soitat niin on tämäntyyppisiä vastauksia:
".............., kommer kl se ja se" Jos soitat silloin niin tulee että: "..........on tavattavissa........."
Toinen tapaus:
Lounastauko on siis 12.00 - 13.00.
Jos soitat klo 13.01, tai 13.10, niin takuulla ei ole ketään paikalla.
Onko muut huomanneet?
6
144
Vastaukset
- eiookokoajan
ootko yrittänyt katsoa milloin on ns. telefontid
- työmoraali
No, oon täällä Tukholmassa.
Olen katsonut puhelinajat. Ehkä muualla Ruotsissa viranomaiset ovat paremmin paikalla.
Jos täällä Tukholmassa olisivat, niin enpähän täällä kyselisi.
Täällä Tukholmassa on nyt näin. - eiookokoajan
oletko myös soittanut sillon kun on puhelinajat?
- Petoksellisuutta
Yhteiskuntamme viranhaltiat varastavat muutamia työtunteja jättäen ne tekemättä . Tuollaiset väärinkäytökset ovat hyväveliverkoston hyväksymiä .
- Epäileväinen
Olen monena muunakin päivänä.Ja usein on tosi pitkä jonotusaikakin ja monesti maksullinenkin..Luulen että kyseisillä virastoilla tai firmoilla on sopimus telian kanssa niin että kansalaiset rahoittaa kyseisten virastojen/firmojen virkapuhelut tälla lailla
- sanoojopamamu
no se pienin vika ruotsin maassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1053525Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2012267Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02110Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371852Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91659- 951108
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5890- 51872
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130792