Ootko yrittänyt soittaa perjantaina jollekin viranomaiselle tai muualle klo 16.00 tai 17.00 (siis jos lukee että toimisto auki siihen asti)?
Ei muuten onnistu puhelinyhteys enää perjantai-iltapäivällä lounaan jälkeen.
Jos soitat niin on tämäntyyppisiä vastauksia:
".............., kommer kl se ja se" Jos soitat silloin niin tulee että: "..........on tavattavissa........."
Toinen tapaus:
Lounastauko on siis 12.00 - 13.00.
Jos soitat klo 13.01, tai 13.10, niin takuulla ei ole ketään paikalla.
Onko muut huomanneet?
6
132
Vastaukset
- eiookokoajan
ootko yrittänyt katsoa milloin on ns. telefontid
- työmoraali
No, oon täällä Tukholmassa.
Olen katsonut puhelinajat. Ehkä muualla Ruotsissa viranomaiset ovat paremmin paikalla.
Jos täällä Tukholmassa olisivat, niin enpähän täällä kyselisi.
Täällä Tukholmassa on nyt näin. - eiookokoajan
oletko myös soittanut sillon kun on puhelinajat?
- Petoksellisuutta
Yhteiskuntamme viranhaltiat varastavat muutamia työtunteja jättäen ne tekemättä . Tuollaiset väärinkäytökset ovat hyväveliverkoston hyväksymiä .
- Epäileväinen
Olen monena muunakin päivänä.Ja usein on tosi pitkä jonotusaikakin ja monesti maksullinenkin..Luulen että kyseisillä virastoilla tai firmoilla on sopimus telian kanssa niin että kansalaiset rahoittaa kyseisten virastojen/firmojen virkapuhelut tälla lailla
- sanoojopamamu
no se pienin vika ruotsin maassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769