Kelpaisiko tälläinen poika kenellekkään?

mikseitytötkiinnostu

Eli otsikko kertoo mutta ei siis en ole ettimässä täältä suhdetta mutta tuntuu että ei tytöt kiinnostu musta ollenkaan joten miten on? 14/01 poika 158cm pitkä 53kg painoo tummanruskeet hiukset ihan pikkasen yli sellasen "nrmi rajan" ei kuitenkaan olkapäille asti lähellekkään ja tosi paksut ja vahvat hiukset ja vedän hiukset vahalla sivulle sekä tummanruskeet silmät lihaksikas oon mutta en nyt osaa mitään arvoja heittää mutta 50 menee penkistä ja jalkabrässistä menee puhtaita joku 140kg jotain 10 toistoo ja about 20 leukaa puhtaita ja dippejä 15 harrastan pikkasta kunnon ylläpitoo salilla ja pyörällä temppuilen ja sähly kikkoi teen pukeudun aina farkkuihin ja johonkin huppariin tai college paitaan tai siis sellaseen perjaattees huppariin ilman huppuu :D en oikee tiiä miksä sitä kutsutaan ja suuri osa vaatteista on kirpparilta tai veljen vanhoja ja oon monenmielestä hauska ja sit kans yllytyshullu hölmöilen paljon ja mua on kuulemma vaikee ottaa tosissaan oon vähän ujo uusien ihmisten seuras ja mulle sanotaan usein että mä kuolen vielä joskus mun tempausten takia en polta tai juo alkoholii tai mitää muutakaan päihteit mut röökii nuuskaa ja kaljaa on silti koitettu ajan mopolla paljon paitsi nyt se on vähä rikki ja todennäkösesti tuun olee kunnon bomber kun tulee mopokortti kuuntelen likasta etelää ja evelinaa sekä mansesterii ja satunnaisii biisei vähä kaikilt enkä oo hikke ka oli kun tulin 8luokal vissii joku 7.3?

Löysittekö jotain mikä saattaa olla syy ettei tytöt kiinnostu? Ja jos on viel jotain kysyttävää niin kysykää vaan ja sori sekava teksti

5

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sä.oot.luuseri

Et kelpais ainakaa mulle.

• aponhomojokakerta

Asiaa!

• Tyttölahest

Sinähän kuulostat varsinaiselta unelmalta :3 missäpäin asut? itse olen 15v tyttö lahdesta.

• Huomioo

Voi johtua hygieniastasi, kasvoistasi, joku voi tykätä sinusta mutta et ole välttämättä huomannut sitä, olet myös aika lyhyt, ja luonne on mielipidekysymys, vaikutat ihan kivalta tekstistäsi päätellen, mutta et ole laittanut siihen huonoja puoliasi.

• Johtuu ruskeista silmistä! Ruskea=paskaminati confirmed

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6183
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3416
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3308
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2525
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2091
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1656
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1443
    Aihe