Eli otsikko kertoo mutta ei siis en ole ettimässä täältä suhdetta mutta tuntuu että ei tytöt kiinnostu musta ollenkaan joten miten on? 14/01 poika 158cm pitkä 53kg painoo tummanruskeet hiukset ihan pikkasen yli sellasen "nrmi rajan" ei kuitenkaan olkapäille asti lähellekkään ja tosi paksut ja vahvat hiukset ja vedän hiukset vahalla sivulle sekä tummanruskeet silmät lihaksikas oon mutta en nyt osaa mitään arvoja heittää mutta 50 menee penkistä ja jalkabrässistä menee puhtaita joku 140kg jotain 10 toistoo ja about 20 leukaa puhtaita ja dippejä 15 harrastan pikkasta kunnon ylläpitoo salilla ja pyörällä temppuilen ja sähly kikkoi teen pukeudun aina farkkuihin ja johonkin huppariin tai college paitaan tai siis sellaseen perjaattees huppariin ilman huppuu :D en oikee tiiä miksä sitä kutsutaan ja suuri osa vaatteista on kirpparilta tai veljen vanhoja ja oon monenmielestä hauska ja sit kans yllytyshullu hölmöilen paljon ja mua on kuulemma vaikee ottaa tosissaan oon vähän ujo uusien ihmisten seuras ja mulle sanotaan usein että mä kuolen vielä joskus mun tempausten takia en polta tai juo alkoholii tai mitää muutakaan päihteit mut röökii nuuskaa ja kaljaa on silti koitettu ajan mopolla paljon paitsi nyt se on vähä rikki ja todennäkösesti tuun olee kunnon bomber kun tulee mopokortti kuuntelen likasta etelää ja evelinaa sekä mansesterii ja satunnaisii biisei vähä kaikilt enkä oo hikke ka oli kun tulin 8luokal vissii joku 7.3?
Löysittekö jotain mikä saattaa olla syy ettei tytöt kiinnostu? Ja jos on viel jotain kysyttävää niin kysykää vaan ja sori sekava teksti
Kelpaisiko tälläinen poika kenellekkään?
mikseitytötkiinnostu
5
84
Vastaukset
- Sä.oot.luuseri
Et kelpais ainakaa mulle.
- aponhomojokakerta
Asiaa!
- Tyttölahest
Sinähän kuulostat varsinaiselta unelmalta :3 missäpäin asut? itse olen 15v tyttö lahdesta.
- Huomioo
Voi johtua hygieniastasi, kasvoistasi, joku voi tykätä sinusta mutta et ole välttämättä huomannut sitä, olet myös aika lyhyt, ja luonne on mielipidekysymys, vaikutat ihan kivalta tekstistäsi päätellen, mutta et ole laittanut siihen huonoja puoliasi.
Johtuu ruskeista silmistä! Ruskea=paskaminati confirmed
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389