Kelpaisiko tälläinen poika kenellekkään?

mikseitytötkiinnostu

Eli otsikko kertoo mutta ei siis en ole ettimässä täältä suhdetta mutta tuntuu että ei tytöt kiinnostu musta ollenkaan joten miten on? 14/01 poika 158cm pitkä 53kg painoo tummanruskeet hiukset ihan pikkasen yli sellasen "nrmi rajan" ei kuitenkaan olkapäille asti lähellekkään ja tosi paksut ja vahvat hiukset ja vedän hiukset vahalla sivulle sekä tummanruskeet silmät lihaksikas oon mutta en nyt osaa mitään arvoja heittää mutta 50 menee penkistä ja jalkabrässistä menee puhtaita joku 140kg jotain 10 toistoo ja about 20 leukaa puhtaita ja dippejä 15 harrastan pikkasta kunnon ylläpitoo salilla ja pyörällä temppuilen ja sähly kikkoi teen pukeudun aina farkkuihin ja johonkin huppariin tai college paitaan tai siis sellaseen perjaattees huppariin ilman huppuu :D en oikee tiiä miksä sitä kutsutaan ja suuri osa vaatteista on kirpparilta tai veljen vanhoja ja oon monenmielestä hauska ja sit kans yllytyshullu hölmöilen paljon ja mua on kuulemma vaikee ottaa tosissaan oon vähän ujo uusien ihmisten seuras ja mulle sanotaan usein että mä kuolen vielä joskus mun tempausten takia en polta tai juo alkoholii tai mitää muutakaan päihteit mut röökii nuuskaa ja kaljaa on silti koitettu ajan mopolla paljon paitsi nyt se on vähä rikki ja todennäkösesti tuun olee kunnon bomber kun tulee mopokortti kuuntelen likasta etelää ja evelinaa sekä mansesterii ja satunnaisii biisei vähä kaikilt enkä oo hikke ka oli kun tulin 8luokal vissii joku 7.3?

Löysittekö jotain mikä saattaa olla syy ettei tytöt kiinnostu? Ja jos on viel jotain kysyttävää niin kysykää vaan ja sori sekava teksti

5

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sä.oot.luuseri

Et kelpais ainakaa mulle.

• aponhomojokakerta

Asiaa!

• Tyttölahest

Sinähän kuulostat varsinaiselta unelmalta :3 missäpäin asut? itse olen 15v tyttö lahdesta.

• Huomioo

Voi johtua hygieniastasi, kasvoistasi, joku voi tykätä sinusta mutta et ole välttämättä huomannut sitä, olet myös aika lyhyt, ja luonne on mielipidekysymys, vaikutat ihan kivalta tekstistäsi päätellen, mutta et ole laittanut siihen huonoja puoliasi.

• Johtuu ruskeista silmistä! Ruskea=paskaminati confirmed

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      40
      2002
    2. Taas pedofiliatuomio Haapaveelle

Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot
      Haapavesi
      41
      1677
    3. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      61
      1515
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      181
      1436
    5. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      68
      1239
    6. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1221
    7. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      953
    8. Me ei voida olla yhdessä

Järki päähän ja realiteetit huomioon ottaen.
      Ikävä
      63
      914
    9. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      17
      913
    10. Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla

Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee
      Kuhmo
      14
      855
    Aihe