Kohdunkaulan syöpä

syöpä

Se todettiin nyt vaikka aikalailla tiedossa olikin. Kaksi loop hoitoa takana.. nyt odotan vastauksia ja jatkotoimenpiteitä. Onko täällä muita joilla on ollut/on tämä? En tiedä johtuuko jatkuva väsymykseni ja hikoilu tästä, kuuluuko tähän oireita mutta nämä ovat alkaneet vaivata ensinmäisen loop hoidon jälkeen.

2

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkäävä

      Millaiset tulokset sinulla tuli papassa ja kolposkopiassa? Itse kävin loopissa ja pelkään, että löytyy syöpää. Vahvoja solumuutoksia on löytynyt kolposkopiassa. Kuinka pian sait tietää syövästä?

      Minä olin mielestäni väsyneempi aikaisemmin ja hikoilin helposti. Pelottaa, että solumuutokset ovat levinneet, koska alavatsalla ihme tuntemuksia siellä täällä. Voi tietysti olla muutakin ja turhaan murehdin. Kohtua ym. ei minulta ole tutkittu. Ruoka ei meinaa välillä maistua ja olen laihtunut, mutta luulen, että johtuu paniikista ym, koska pelkään kuolevani tämän takia.

      Tsemppiä. Toivottavasti paranet, aivan kammottava sairaus.

    • paniikkia

      Paniikki on pahasta, itse kävin kohdunkaulan syövän seulonnoissa, eli PAPA:ssa n.2 kk sitten ja tänään kävin lääkärissä, joka sanoi että paniikki on pahasta. Koepaloja otti n. 15 kpl, kertoi koko ajan mitä tekee. Kohtua ei tutkittu, kun ei ole syytä kuulema.
      seulonnat, looppi ja koepalat otettu ja tehty jo kertaalleen 2007, nyt uudestaan. Järjetön paniikki ja vielä järjettömiä pelkotiloja. Nyt joutuu odottamaan tuloksia taas n.3-4 vkoa.
      Yöunet on menny ja ruoka maistuu pahalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe