Mainokset popup

Kk2012

Voiko siiskoko ikkunan kokoinen mainos räpsähtää ruutuun ilman että klikkaa ensin? Kolme sivua oli limittäin jäänyt päälle kun koneelle menin ja päällimmäimen oli joku deitti/nainen hakee miestä tms ikkuna. Mies väittää että ei ole mistään klikannut. Siinä oli vielä linkki johonkin profiiliin ja kun klikkasin siitä niin ei ollut enää saatavilla.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • z0HYST5k

Sinulla on koneella haittaohjelma tai selaimessasi ei ole mainostenestäjää tai sitten molempia. En oikein tajua mikä logiikka on tehdä sivut mainoksilla niin vittumaisiksi että mainoksenestäjien käyttö on pakollista.

• Kk2012

Niimpä, täytyy kyllä laittaa se esto päälle sitten koska on ärsyttävää mennä koneelle tärkeitä asioitaan hoitamaan ja sit vaan tämmöset koko ruudun mainokset pomppaa. Mutta siis mun käytössä ei ole tullut vielä kertaakaan, se siis on mahdollista kuitenkin vai? Akattelin et jos myn mies ei vaan kehtaa sanoo et pn oikeesti kattonu jotain deittisivua.. ...

• On se kokosivumainostenkin kaiken päälle pomppiminen täysin mahdollista, vaikkei kovin yleistä. Välillä ihmetyttää, mitä ko. mainostaja oikein kuvittelee saavuttavansa pilatessaan käyttäjän surffailukokemuksen: ainakin luulisi jokaisen häirityn karttavan mainostettua jatkossa kuin ruttoa.

Tavallaan sääli, että mainostajat ovat piittaamattomuudellaan käytännössä tehneet mainoseston käytännössä pakolliseksi. Itse käytän µBlock Originia Firefoxissa, muitakin on samaan ja toisiinkin selaimiin.

• Nykyajan_tyhmyyttä

"Tavallaan sääli, että mainostajat ovat piittaamattomuudellaan käytännössä tehneet mainoseston käytännössä pakolliseksi."

Ja sitten samat mainostajat valittavat mainosestojen käytöstä vaikka ovat itse aiheuttaneet niiden yleistymisen. Eivät ilmeisesti tajua että nuo pahasti häiritsevät mainokset karkottavat asiakkaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      790
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      132
      769
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe