Samat anssit, niinat, eskot sekä arkena että viikonloppuna? Aamuun on tungettu kaikki loput?
Novalla pulaa juontajista?
8
116
Vastaukset
- Hermannnnnniiiiiiiiii
Ja suuri uudistus aamuun!!!!!!!!!! Nyt tulevat UUDET juontajat ovat Minna Kuukka ja Aki Linnanahde !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Ohjelma_kuin_lämmin_läjä
Akin juttuja ei vaan jaksa. Minä, minä, mun, mä. Lähes aikuinen kertoo radiossa omasta elämästään. Tämän alemmas ei voi radio-ohjelmien taso enää laskea. Parasta ennen päiväys umpetunut jo muutama vuosi takaperin.
Radion kuuntelusta on tullut kanavien väistelyä. Yhtäällä ylen pystyyn kuolleet miesjuontajat, novalla itsestään säksättäjät ja Akin jälkeen Ylellä toiseksi pahimpana Maria Jyrkäs.
- mitäjärkee
Mitähän järkeä noissa Novan illoissa on kun Esko tuntuu olevan livenä juontamassa mutta ihan selvästi Okun osuudet tulee nauhoitettuna...? (Ei ole kuulijapuheluissa mukana jne..)
- BauerMagia
Joo, näinhän se muuten on...enpäs tota heti tajunnut...Baueri säästää iltalisissä...
- eienään
Aamuviiden uutisetkin lopetettiin ehkä juuri siksi ettei tarvi lisiä maksaa.
- PEBEV
Ei ollut vielä vähän aikaa sitten pulaa juontajista, kun Novalla oli sen kohutun uudistuksen myötä kolmen jopa neljän kaupallisen kanavan verran juontajia.
Yksinkertainen neuvo kaikille, jota tuntuu olevan vain niin vaikea toteuttaa. ÄLÄ KUUNTELE Novaa jos ei miellytä äläkä jauha siitä missään. Unohda koko kanava. Kun ketään ei kiinnosta niin Novan on pakkoreagoida. Niin kauan kuin ihmiset puhuvat ja kuuntelevat mikään ei muutu. So simple jos haluat muutosta. - eivappufani
mistä ne löyti niin vappu pimiältä kuulostavan naisen tuuraamaan vappu pimiää?
- 0605
Marianneako tarkoitat? Hänhän oli Voicella juontajana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746