Talomme auringonpuoleiset ulkoseinät kaipaavat uudelleenmaalausta. Seinät ovat höylähirrestä. Talo on yksikerroksinen, harjakattoinen. Sisäpinta-ala on noin 130 neliömetriä. Kannattaako tehdä tai teettää homepesu vanhan maalin poiston jälkeen? Mikä on summittainen hintahaarukka jos teettää kaiken työn firmalla?
Höylähirsitalon ulkomaalaus
5
194
Vastaukset
- maalarittöissä
Ei teetetty homepesua. Firman urakkahinta oli kohtuullinen, ja maalaus tehtiin toukokuussa.
- talomaali
Pesu- ja maalausurakan hinta kuvailemaasi taloon noin 12 000 euroa.
- KokemusOpettaa
Tuo 12 tonnin arvio on maalausfirman tekemä. Siinä firmalle jää noin 6..7 tonnin kate, kun siitä 12 tonnista poistaa pesuaiheiden ja maalien hinnan, sekä työpalkat, noin 2600€ ja kaluston kuoletukset ja huolto auton käyttökorvaukset. Luvat ja vakuutukset ovat marginaalinen muutaman kympin kustinki.
Mieti sitä.
Ota kaksi virolaista ammattimiestä hommiin ja osta maalit ja muut tarvikkeet. Sovi urakasta, ole apuna ja valvo homma itse.
Suomalaisten katto- ja maalaufirmojen käsitys remonttihinnoista on hämärtynyt sen jälkeen kun tuli kotilalousvahennys kuluttajien avuksi. - ettäsillätavalla
Winha, on ainoa oikea, niihin seiniin..
- maalarittöissä
Urakan hinta oli vain murto-osa tuosta 12 000:sta. Kolmessa päivässä kaksi miestä tekivät. Winhalla maalattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341018Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017- 60947
- 41757
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119713