..kuntotunnit? Elikkä onko kellään kokemuksia? Entä muiden kuntosalien (Hämeenlinna)ryhmäliikuntatunnit? Hyviä / huonoja kokemuksia?
Olen aiemmin käynyt kuntosalilla vain, eli ryhmäliikunta on täysin vierasta minulle.
Mitä tunteja suosittelisitte perus hyvänkunnon omaavalle naiselle?
Miten sitten osallistun tunnille? Nettisivuilla sanotaan ettei ole ennakko ilmoittautumista ja jäsenmaksua. Mennäänkö paikalle vain ja maksetaan kertamaksu vai miten... Kiitos etukäteen vastauksista =)
Hämeenlinnan tanssi ja liikuntakeskuksen..
2
194
Vastaukset
- iosittainväärällesivulle
Hämeenlinna tanssii ja soi tapahtumapuistoon ja sinne ulkoilma jumppaa,musiikkii ja palveluita.
Kaikki saa mennä omaan tahtiin. Niitä vaijeriratoja kantolan torneista,näköalavaunuineen wetterille! - KuntoLeidi
Käy joku alkuilta siellä paikan päällä uimahalilla ottamassa selvää. Kävin vuosia sitten, silloin maksoin käteisellä. Kunto- ja tanssitunteja monenkuntoisille ja monen ikäisille. Pidin kyllä aikanaan, oli mukavia ohjaajia, mutta minulle tuli muuta ohjelmaa. Toimiikohan myös tulevan uimahallin remontin aikana? Tuntikuvauksetkin antavat: http://www.tanssikeskus.com/kuntokuvaukset.html
Foreverissä on kattavat kyllä hyvät liikuntatunnit kuntosalitilojen lisäksi, kertamaksut tunneille korkeat, ja kävijät ovatkin yleensä koko jäsenyyspaketin maksajia. Olen kyllä pitänyt paikasta, mutta jätin jäsenyyden muiden ohjelmien vuoksi - aika arvokasta oli pienellä käyntimäärällä. Tutustumistarjouksia on vähän väliä.
Monia muitakin vaihtoehtoja löytyy. Olisi mukava lukea muiden suosikeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva202960- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703