Leipäjono/ruokajakelu

finaalissa

Onko Riihimäellä missään leipäjonoa tai jonkinlaista ruokajakelua?

25

1879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koivistonkadulle

      Liekö Koivistonkadulla vielä helluntaisrk.ssa? Joskus on ollut 3x viikossa; ma,ke ja pe aamupäivisin. Eivät kyllä ilmoittele siitä missään, joten en ole varma, mutta käväse kattomassa.

      • palkankorotukset

        http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsä/paperiliiton-kenttä-haluaa-palkankorotuksia-1.189210

        Vanhalan mukaan kentän viesti on selvä: nollalinjan ja erilaisten kiky-säästöjen sijaan neuvotteluissa on lähdettävä hakemaan lisää palkkaa.

        Eurojen ja prosenttien lisäksi Paperiliiton ja metsäteollisuuden neuvotteluissa on perinteisesti väännetty erilaisista asiakysymyksistä. Vanhala odottaa, että työnantaja tuo niitä tälläkin kertaa neuvottelupöytään. "En yhtään yllättyisi, vaikka mukana olisi jälleen kysymys ulkopuolisen työvoiman käytöstä."


      • tuohtatuohta

        http://www.iltalehti.fi/politiikka/201711262200560879_pi.shtml
        Kaikkien ay-pomojen palkkoja nostetaan Teollisuusliitossa - puheenjohtaja Aallolle 14900 euroa kuussa

        http://www.iltalehti.fi/verot-2015/2015110220600402_da.shtml
        SAK:n Lauri Lylyn ansiot jäivät pienemmiksi kuin muiden AY-pomojen. Lyly ansaitsi viime vuonna yhteensä 190 874 euroa

        http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/ihalainen palkka-10924
        Työministeri Lauri Ihalainen kertoo Ilta-Sanomissa, mistä hänen 244980 euron ansiotulonsa vuoden 2012 verotuksessa muodostuvat. Työministeri kertoo saavansa eläkettä SAK:lta, jossa hän oli töissä noin 40 vuotta.


      • verotettavatulo
        tuohtatuohta kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/politiikka/201711262200560879_pi.shtml
        Kaikkien ay-pomojen palkkoja nostetaan Teollisuusliitossa - puheenjohtaja Aallolle 14900 euroa kuussa

        http://www.iltalehti.fi/verot-2015/2015110220600402_da.shtml
        SAK:n Lauri Lylyn ansiot jäivät pienemmiksi kuin muiden AY-pomojen. Lyly ansaitsi viime vuonna yhteensä 190 874 euroa

        http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/ihalainen palkka-10924
        Työministeri Lauri Ihalainen kertoo Ilta-Sanomissa, mistä hänen 244980 euron ansiotulonsa vuoden 2012 verotuksessa muodostuvat. Työministeri kertoo saavansa eläkettä SAK:lta, jossa hän oli töissä noin 40 vuotta.

        Verotettava tulo tietenkin nousee, kun eläkkeen päälle tulee ministerin palkka. Ihalainenhan oli työministerinä 22.6.2011-23.6.2014 eli Kataisen ja Stubbin pääministerikausilla. Hänen eläkkeensä lienee hyvä ay-puolelta, jossa teki pitkän uran. Eläkkeestään hän joutuu maksamaan eläkkeensaajan 6 %:n lisäveron siitä eläkemäärästä, joka ylittää n. 45.000 euroa.


    • onsyötävääaina

      Onneksi ei tarvitse mennä sellaiseen.

    • feenikx

      Onko nyt tiedossa kun olen asunut kohta kuukauden riksussa niin milloin ja missä päin riihimäkeä on ruoka/leipäjono?

      • aakkoset

        Ei mitään tietoa leipäjonosta. Vaihtoehtoja: ehkä kannattaa tiedustella kaupungin tietotuvasta tai perusturvasta tai sitten yhteys perusturvaan ja toimeentulotukihakemus tai yhteys seurakunnan diakoniatyöhön.


      • Anonyymi

        Leipäjonot ovat hallituksen vastaista toimintaa.
        Karhuryhmä tulee hajoittamaan ne.


    • rikollinen

      Keskuspuiston lätäköllä. Jos hanhilta ja ankoilta jää jotakin, voit mennä sorsien kanssa tappelemaan leivän reunojen pätkistä. Joskus tämä parempi väki vetelee kupuunsa nekin, nälissään.
      -Ei kannata sitten välittää kaikenmaailman hapankorpuista ja muista häiriköistä, jotka tulee mäkättämään, että syöttäminen on kielletty.

      • lammellatavattu

        Hei älä nyt jaksa tännekkin tuota sädepyssyhellaristarwarshanhetkituujakuolee -hömppää.. Aloittaja kysyi tosissaan ja ansaitsee oikean vastauksen. Sullahan on itelläsi jo muutama ketju samalla kaavalla , niin pidä tämmöiset kommentit niille kuuluvissa ketjuissa. En toki kiellä kommentoimasta muiden ketjuihin, mutta älä trollaa, vaan vastaa OIKEASTI siihen mitä kysytään..


      • mummurikollinen

        Minua itseäni on käsketty jo kaksi kertaa alatyylisen agressiivisesti menemään leipäjonoon. Kun olen ihan lintujen nälästä ja ruokinnasta kirjoittanut aloittamissani ketjuissa. Etpä ole sinne tullut moralisoimaan niiden viestien kirjoittajaa. Ellet peräti itse ole ole "vittu"viestien kirjoittaja.

        MITÄ HELVETTIÄ MINUA KYTTÄÄT. NO SITÄ HELVETTIÄ TIETTY.

        Ja millä helvetin oikeudella määräilet, minne voin kirjoittaa ja minne. Vissiin sillä oikeudella, että olet demaristalkkeri ylläpidossa ja ihan oman mielen mukaan minun suhteeni siellä touhunnut.


      • mummurikollinen

        Tässä toinen HML-palstalta.

        Koita.itte 29.8.2016 19:11

        "Koita nyt vaan syödä niin vitusti itte.Mee vaikka leipäjonoon jos ei muuta. Sähän olet pahempi paska ku Ilja Janetskin.

        Mikset ilmaantunut moralisoimaan.


      • lammellatavattiin
        mummurikollinen kirjoitti:

        Minua itseäni on käsketty jo kaksi kertaa alatyylisen agressiivisesti menemään leipäjonoon. Kun olen ihan lintujen nälästä ja ruokinnasta kirjoittanut aloittamissani ketjuissa. Etpä ole sinne tullut moralisoimaan niiden viestien kirjoittajaa. Ellet peräti itse ole ole "vittu"viestien kirjoittaja.

        MITÄ HELVETTIÄ MINUA KYTTÄÄT. NO SITÄ HELVETTIÄ TIETTY.

        Ja millä helvetin oikeudella määräilet, minne voin kirjoittaa ja minne. Vissiin sillä oikeudella, että olet demaristalkkeri ylläpidossa ja ihan oman mielen mukaan minun suhteeni siellä touhunnut.

        En ole "vittu" viestien kirjoittaja, mutta mielestäni jos joku kysyy jotakin, niin silloin vastataan kysymykseen, eikä pilailla.(Hanhijutuille on omat ketjut) Ruokajonot ovat tosiaan niitä varten jotka tuntevat ettei omilla tuloilla tule toimeen. Olen lisäksi liberalismista aatetta kannattava henkilö enkä mikään demari, kiitos vain. Aloittajalle: tänään olisi ollut siinä ankkapuiston vieressä seurakunnassa ilmainen ruokailu, eurokasseja ja hierontaa. En tiedä ehtiikö enään kun alkoi jako klo 12.


      • atventtiin

        Adventtikirkossa on tänään toi EU ruokakassien jako, ilmainen ruoka ym.. äkkiä sinne


    • leipääNälkäiselle

      Helluntaiseurakunnassa Koivistonkadulla on, soita ja kysy sieltä, en tiedä mihin aikaan jakavat. Kato yhteystietoja netistä 'kotikirkko riihimäki'

      • toisella.avustetaan

        Kaksoismoraali huipussaan. -Ei tiedä vasen käsi mitä oikea tekee tai toisinpäin. Kumpaakohan kättä käytetään stalkaukseen ja eläinrääkäykseen.


    • rikollinen

      Menepä sinä liberaali panemaan muita ketjuja ruotuun. HML:ssa ei oikeastaan koskaan saa asiallista vastausta, jos kysyy jotakin tietoa. Herjaa tulee, ellei peräti vihapuhetta. -Sama tyyli on Riksun palstalla. -Että töitä olisi.
      -Nyt on eläintenviikko.Ei ollut kyse trollauksesta, vaan eläinten oikeuksien esille tuomisesta. Vertaamalla ihmisten tilanteeseen. -Jos vaikka kävisi eläytymisharjoituksesta.

      Liberaaleja ei enää ole olemassa.

      • Mikroaaltoliberaali

        Yksi Liberaali ainakin löytyy :) Ja itseasiassa ei kovasti kiinnosta Hämeenlinnan ketjujen käytös, sillä olen riihimäkeläinen. Eläimet ovat toki tärkeitä ja niitä pitää kunnioittaa. Itse en vain ole huomannut minkäänlaista normaalista poikkeavaa käytöstä lammikon linnuilla (harrastan lintujen valokuvausta). Kyseinen sorsien mikroaaltouuni on toki hieman liian pieni sille määrälle lintuja mitä siellä on.


    • Pzz..säde

      Noniin, lapsukaiset, hanhet erikseen, leipäjono erikseen. Leipäjonosta sen verran, että lipukkeita s-kauppaan saa seurakunnan diakonityöstä. Tai ainakin viime viikolla sai. Hanhista ei mulla ole tietoo kuin sen verran, että se on lintu ja riksus on jossain lammes niitä. Ai mistä tiedän? No varmaan siitä kun palstal on kymmeniä aloituksia samasta asiasta ja niihin vastailee sama henkilö....

      • mummurikollinen

        En ole vastaillut, vaan tuonut esille, että mikä tilanne taas on ollut. -Olen kysynytkin,tietoja. Jäänyt vastaukset saamatta.
        Olen alkanut uusia ketjuja sen takia, että otsikko on tuonut asian esille.


      • yxketjuvaan
        mummurikollinen kirjoitti:

        En ole vastaillut, vaan tuonut esille, että mikä tilanne taas on ollut. -Olen kysynytkin,tietoja. Jäänyt vastaukset saamatta.
        Olen alkanut uusia ketjuja sen takia, että otsikko on tuonut asian esille.

        Muttakun ne kaikki on ollut sitä samaa "asiaa" koko ajan.. eiköhän yksi ketju olis riittänyt..


      • eläinsuojelija

        Ei riittänyt. Tietenkin sikäli samaa asiaa, että samat linnut, sama lätäkkö, samat häiriköt. -En viitsinyt erikseen tehdä itselle muistiinpanoja, kuin osin turvallisuussyistä. (Lintujen turvallisuus.) Kirjoitin kaikkien luettavaksi samalla kuin itselle muistiin raportin tekoa varten. Siitä tulee tylyä luettavaa, mutta eihän siinä oleva tieto läpäise lahkossa aivopestyjen vastaanottimia. - Ei se mitään, käytänkin sitä täysjärkisten viranomaisten kanssa neuvotteluun.


      • tasa-arvoa

        Jos kerran minulle voidaan linturuokinta-ketjuun kirjoittaa ala-arvoiseen tyyliin, että mene itse leipäjonoon, kai sitten minäkin voin ihmisten leipäjono-ketjussa ehdotella, että menkää lintujen leipäjonoon.


    • nainen888

      huomenna on koivistonkadulla 10-11 , muutin itsekki viime viikolla riksuu ja kyllä aion mennä kattomaa mitä sieltä saa, siis saako sieltä s-kauppaa ruokalippuja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe