Onko teidän kissoilla ollut samantyylisiä oireita kuin minun kissallani. Kisuni on 3v. leikattu tyttö. Aristaa vatsan/takapään seutua. Näkyy esim siten, että hypätessä/laskeutuessa laskee takajalat varoen, kuin aristaisi. Ei uskalla hypätä korkealle, kun taas toinen kisuistani hyppää vaivatta esim. kirjahyllyn päälle. Leikittäessä narulla hypähtää vähän pitäen yleensä takajalat maassa, kellahtaa usein. Muutenkin jos makoilee niin ei aina nouse ihan ketterästi.
Olen käyttänyt kahdella eri lääkärillä tutkimuksissa. Otettu verikokeita, käynyt ultrassa ja röntgenissä - ei mitään. Verikokeissa jotkut arvot oli hieman koholla ja jotkut hieman alhaisia. Ei ilmeisesti vakavaa koska lääkäri ei näistä sen kummemmin maininnut.
Kissan mysteerivaiva
3
148
Vastaukset
- qwdqw
Tänään kun tulin töistä kotiin niin kissa oli ihan outo. Hirveän agressiivinen, sähisee minulle karvat pystyssä, piti hirveää mekkalaa. Nyt kyhjöttää nurkassa. Jos lähestyn, niin alkaa sähisemään. Poikaystävälleni, jonka kanssa ei asuta yhdessä, ei kuitenkaan sähise. Minulla on kaksi kissaa, ja toinen kissa oli ihan rauhakseen sängyllä.
Tiistaina kun käytiin lääkärissä niin rauhoitettiin ja sai kipulääkitys piikin. Kotiin antoi loxicom lääkettä, mitä vähän epäröin käyttää kun olen kuullut joiltakin huonoa noista meloksikaamia sisältävistä lääkkeistä. Eilen keskiviikkona kuitenkin laitoin sitä vähän ruokaan, mitä kissa ei syönyt. Tänään poikaystäväni antoi kissalle loxicomia suoraan suuhun ruiskulla. Vieläkin vaan kyhjöttää omissa oloissaan ja rupeaa sähisemään minulle jos lähestyn. Huomasin että pesukoneen päällä oli pissaa. Siellä kissa oleili kun tulin töistä, sitten ampaisi huutaen muualle. - Sivustaseuraajav
Hmm... Onpa yvin merkillistä. Ilmeisesti selkärangan ja sisäelinten ongelmat laskettu pois kuvioista? Onhan nivelrikon mahdollisuus tutkittu, ei selviä röntgenillä.
Sitten oli se melko harvinainen sairaus joka aiheuttaa kipukohtauksia, vaikea diagnosoida ja nimeä en tähän hätään löydä.- qwdqw
Kissa rauhoittui jo hieman, puski ja antoi minunkin rapsutella. Mutta heti kun näki vilaukseltakin toisen kissan niin pillastui, rupesi "kiljumaan" ja sähisemään. Olen pitänyt kissat eri huoneissa, ja varmaan viisainta eristää ne huomennakin kun lähden töihin.
Miten nivelrikon voi selvittää? Tosiaan vaan verikokeita otettu, tutkittu ultralla ja röntgenillä ja näistä ei mitään selvinnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932