rintojen kasvu

tarviinapua

Oon kohta 11-vuotta. Alkaako rintojen kasvu kun rintojen päät ovat kovat.(kovettuneet). Mun äiti anto mulle yhet kunnollisemmat rintaliivit. Valkovuoto alko jo yhdeksän vuotiaan . Ja käytän myös deodoranttia.

13

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alex2303

No siis, tässähän ei vaikuta olevan siis yhtään mitään huolen aihetta. Siinä on aivan tyypillinen murrosikä. Eikö näin ole?

• tarviinapua

Kiitos vastauksestasi!

• saana13

ihan normaalia on. mä oon 13v ja mulla alko kasvaa rinnat 10v. oon kehittyny tosi nopeesti ku karvoitus tuli 9v. kainalokarvoja on ollu puoli vuotta, mutta menkat ei oo alkanu vielä :)

• tarviinapua

Kiitos!

• maaliskuu1

mulkin on ihan nännistä kovat

• tarviinapua

Huomasineilen illalla et rinnat ois vähän kasvanut ja tänään koulussa sattu liikkatunilla ku piti hyppiä. Ni tarvisko hankkia jotkut urheiluliivit?

• Tyttönolnol

Joo kannattaa, paaaljon mukavimmat ku ilman

• Tyttsyy

Jos kiteytyy niin hiero niitälä nii kipu hellittää. Kannattaa myös hieroo pimppaa :)

• tarviinapua

Aivan varmasti!!

• 11v

Juu mulla sama juttu, et rintojen "päät" on kovat. Kyllä se sitä kasvua vaan merkitsee.:-)

• tarviinapua

Okei

• tarviinapua

Niin pitäiskö ostaa jotkut urheiluliivit?

• apuaantava

mulla on urheilutoppi ku ei oo viel nii kauhee isot rinnat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      151
      4489
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      198
      3959
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      34
      2689
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      10
      2462
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      34
      2209
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      5
      1790
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1558
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      49
      1444
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1321
    10. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      34
      1305
    Aihe