Ihan paska liittymä!!! Lupaavast 21 netin 20gt kuukaudessa... menee 2 viikos jakamallla nettiä tietokoneesee!! Iha paskaa!! Täyttä kusetusta
Tele finland on kusetusta!!
2
227
Vastaukset
Se on sinun asiasi paljonko käytät. Jos käytät 40 gigaa kuussa, niin käytät. Ei se tee liittymästä huijausta. Se on tarkoitettu nimenomaan kännykän liittymäksi, ei pääasialliseksi liittymäksi tietokoneelle.
- Joonas9012
Eipä se mitään kusetusta ole, tiedät itse varmasti sopimusta tehtäessä että siinä on datakatto 20GT! Ja hirveästi en suosittelisi jakamaan puhelimesta nettiä, akku kärsii jakamisesta aika paljon. Enkä ymmärrä sitä että miksi tänne palstoille pitää tulla itkemään asiasta että Telefinland on paska. Osta sitten vaikka liikkuva netti joka on tarkoitettu tietokoneelle...I'm out
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739