Moi
Etsin asiallista, järkevää, mukavaa spermanluovuttajaa.
Luovutus tapahtuisi suoraan hedelmällisyysklinikalla koska olen "jo" 37v. niin turha yrittää mitään muumimukimenetelmiä kun voi yrittää tulla oikeasti heti raskaaksi.
Henkilön pitäisi siis olla halukas esiintymään varmana asiastaan ja edukseen hedelmällisyysklinikalla.
Itse olen 37v. yhden lapsen äiti joka haluaisi vielä yhden hyvällä tuurilla jopa kaksi lasta.
Minulla on perussairaus joka ei ole mitenkään periytyvä mutta on ulkoisesti näkyvissä.
Tämä ei vaikuta esim. kasvojen yms.. ulkonäkööni mutta fyysiseen liikkumiseen kyllä.
En etsi elättäjää enkä kumppania. Saan yksinhuoltajuuden lapseen, lapsi saa minun sukunimen, sinä saat tapaamisoikeudet halutessasi.
Ei haittaa jos sinullakin on jonkunlaisia terveydellisiä ongelmia (ei mielenterveys) jos ne eivät lääkäreiden mielestä estä spermanluovutusta.
Tässä olisi loppuvuosi aikaa tutustua ja suunnitella asiaa.
Ensi vuonna haluaisin ryhtyä tuumasta toimeen :)
Laita yhteystietosi tähän alle niin otan sinuun yhteyttä.
Spermanluovuttajaa
6
180
Vastaukset
- ihmetteleeee
Olen ollut itse hoidossa yksin (nyt raskaana, 38 v.) ja ihmettelen viestiäsi. Mikset ota suoraan klinikalta tervettä luovuttajaa? Heidät on jo tutkittu ja testattu, psykologikäynnit sun muut takana jne. Tulee ihan yhtä kalliiksi hommata oma luovuttaja, joka joutuu käymään terveystestit ja myös psykologin käynnit, spermatestit sun muut. Itselleni tuli siittiöt maksamaan 800 e. Sillä sain alkuun raskauden ja 4 alkiota pakkaseen. IVF siis tehtiin. Se on kustannustehokkain tapa tulla raskaaksi. Ja tässä iässä etenkin säästää aikaa rahaa.
- luovuttajanumber1
Haluaisin mitä luultavammin henkilön jonka tiedän.. Se on varmaan se suurin syy. Haluan kasvot lapsen isälle ja mahdollisesti jopa jonkunlaisen suhteen isälle lapsen kanssa, jos isä niin haluaa :) Tähän suhteen laatuun mulla taas on sääntöjä. Pitää miettiä tuota sinunkin ehdotusta jos tuntuu ettei omat suunnitelmat onnistu.
- ihmetteleeeee
Ok. Itselläni on yksi lapsi jo ennestään (ex:än kanssa) ja en missään nimessä alkaisi tuollaiseen, jos saisi valita. Kuka hullu mies sellaiseen edes suostuisi? Tulee olemaan hankalaa. Vielä tuntematon mies, ei edes sellainen jonka kanssa olet suhteessa ollut ja edes jotenkin samanlaiset arvot ja kasvatusjutut. Aivopesee lasta tai yrittää sekaantua kasvatukseen, elämään jne. Sitten tulee vielä isovanhemmat kaupan päälle (ne on itselle olleet tosi ärsyttävä juttu). Ja entä jos löydät myöhemmin miehen elämääsi? Et voi kieltää isyyttä oikealta isältä ja soppa menee hankalaksi.
- siitosjakiitos
Haluat lapsen ja että mies tanssii sun pillin mukaan jotta saa nähdä lastaan. Yksinhuoltajana voit määrätä kaikesta yksin. Mies saa tietää lapseen liittyviä asioita vain sinulta ja ne eivät välttämättä ole totta..
Nimimerkillä 2 lapsen siittäjä joka lähti litomaan..
Mitä isyyttä se muka on että sun rooli on vain maksaa elatuksia ja olla setä jota tavataan? - luovuttajanumber1
Ei tartte maksaa elatuksia. En ole pyytämässä. Tanssii mun pillin mukaan? Ei, sopimuksen mukaan johon hän suostuu jos hommaan lähtee. En oikeastaan ymmärrä miksi sellaiset kommentoi, jotka ei ymmärrä ja jotka ihmettelee? Toivon vastauksia vain henkilöiltä jotka haluavat lapsen mutta eivät parisuhdetta. Minulla on jo lapsia ja asialliset välit osapuolien kanssa. Eikä ole pilliä jonka mukaan kukaan tanssii. Voisi lisätä toivelistalla tuon jo nyt sitten tässä vaiheessa että etsin henkilöä jolla ei ole kovin paljon omaa sukua esim. juurikin mahdollisesti taakaksi tulevia isovanhempia.
- 65545
Hei,
olen kivannäköinen, fiksu ja kaikin puolin terve reilu 30 v. mies. Laittele viestiä, niin kerron lisää.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726298- 1385692
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4743542Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1131944- 391331
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3871310- 681118
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471014Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54920