Spermanluovuttajaa

luovuttajanumber1

Moi

Etsin asiallista, järkevää, mukavaa spermanluovuttajaa.
Luovutus tapahtuisi suoraan hedelmällisyysklinikalla koska olen "jo" 37v. niin turha yrittää mitään muumimukimenetelmiä kun voi yrittää tulla oikeasti heti raskaaksi.
Henkilön pitäisi siis olla halukas esiintymään varmana asiastaan ja edukseen hedelmällisyysklinikalla.

Itse olen 37v. yhden lapsen äiti joka haluaisi vielä yhden hyvällä tuurilla jopa kaksi lasta.
Minulla on perussairaus joka ei ole mitenkään periytyvä mutta on ulkoisesti näkyvissä.
Tämä ei vaikuta esim. kasvojen yms.. ulkonäkööni mutta fyysiseen liikkumiseen kyllä.

En etsi elättäjää enkä kumppania. Saan yksinhuoltajuuden lapseen, lapsi saa minun sukunimen, sinä saat tapaamisoikeudet halutessasi.

Ei haittaa jos sinullakin on jonkunlaisia terveydellisiä ongelmia (ei mielenterveys) jos ne eivät lääkäreiden mielestä estä spermanluovutusta.

Tässä olisi loppuvuosi aikaa tutustua ja suunnitella asiaa.
Ensi vuonna haluaisin ryhtyä tuumasta toimeen :)


Laita yhteystietosi tähän alle niin otan sinuun yhteyttä.

6

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetteleeee

      Olen ollut itse hoidossa yksin (nyt raskaana, 38 v.) ja ihmettelen viestiäsi. Mikset ota suoraan klinikalta tervettä luovuttajaa? Heidät on jo tutkittu ja testattu, psykologikäynnit sun muut takana jne. Tulee ihan yhtä kalliiksi hommata oma luovuttaja, joka joutuu käymään terveystestit ja myös psykologin käynnit, spermatestit sun muut. Itselleni tuli siittiöt maksamaan 800 e. Sillä sain alkuun raskauden ja 4 alkiota pakkaseen. IVF siis tehtiin. Se on kustannustehokkain tapa tulla raskaaksi. Ja tässä iässä etenkin säästää aikaa rahaa.

    • luovuttajanumber1

      Haluaisin mitä luultavammin henkilön jonka tiedän.. Se on varmaan se suurin syy. Haluan kasvot lapsen isälle ja mahdollisesti jopa jonkunlaisen suhteen isälle lapsen kanssa, jos isä niin haluaa :) Tähän suhteen laatuun mulla taas on sääntöjä. Pitää miettiä tuota sinunkin ehdotusta jos tuntuu ettei omat suunnitelmat onnistu.

      • ihmetteleeeee

        Ok. Itselläni on yksi lapsi jo ennestään (ex:än kanssa) ja en missään nimessä alkaisi tuollaiseen, jos saisi valita. Kuka hullu mies sellaiseen edes suostuisi? Tulee olemaan hankalaa. Vielä tuntematon mies, ei edes sellainen jonka kanssa olet suhteessa ollut ja edes jotenkin samanlaiset arvot ja kasvatusjutut. Aivopesee lasta tai yrittää sekaantua kasvatukseen, elämään jne. Sitten tulee vielä isovanhemmat kaupan päälle (ne on itselle olleet tosi ärsyttävä juttu). Ja entä jos löydät myöhemmin miehen elämääsi? Et voi kieltää isyyttä oikealta isältä ja soppa menee hankalaksi.


    • siitosjakiitos

      Haluat lapsen ja että mies tanssii sun pillin mukaan jotta saa nähdä lastaan. Yksinhuoltajana voit määrätä kaikesta yksin. Mies saa tietää lapseen liittyviä asioita vain sinulta ja ne eivät välttämättä ole totta..
      Nimimerkillä 2 lapsen siittäjä joka lähti litomaan..

      Mitä isyyttä se muka on että sun rooli on vain maksaa elatuksia ja olla setä jota tavataan?

    • luovuttajanumber1

      Ei tartte maksaa elatuksia. En ole pyytämässä. Tanssii mun pillin mukaan? Ei, sopimuksen mukaan johon hän suostuu jos hommaan lähtee. En oikeastaan ymmärrä miksi sellaiset kommentoi, jotka ei ymmärrä ja jotka ihmettelee? Toivon vastauksia vain henkilöiltä jotka haluavat lapsen mutta eivät parisuhdetta. Minulla on jo lapsia ja asialliset välit osapuolien kanssa. Eikä ole pilliä jonka mukaan kukaan tanssii. Voisi lisätä toivelistalla tuon jo nyt sitten tässä vaiheessa että etsin henkilöä jolla ei ole kovin paljon omaa sukua esim. juurikin mahdollisesti taakaksi tulevia isovanhempia.

    • 65545

      Hei,

      olen kivannäköinen, fiksu ja kaikin puolin terve reilu 30 v. mies. Laittele viestiä, niin kerron lisää.

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe