Moni varmaan haluaa minimoida itselleen jäävät turistipesot ennen paluuta kotiin.
Muistakaahan kuitenkin ottaa huomioon Kuubassa lentokentällä ennen maasta poistumista ja paluulennolle pääsyä maksettava vero. Lienee tällä hetkellä jotain 25 CUC per henkilö eli jättäkäähän tuo sinne "ylimääräiseksi taskun pohjalle"....!
Muistutus verosta
chiquita
2
828
Vastaukset
- raija
Kiitos vinkistä. olen huomenaamulla lähdössä Kuubaan ja mietinkin, käykö eurot veron maksuvälinenä
- Kuubaan:)
Kun palaat takaisin Suomeen, kerrothan matkakokemuksistasi palstalla?! Olisi todella mukava kuulla kaikesta mahdollisesta: Missä päin kävit, yövyit? Miten matkustit sinne ja siellä perillä? Oliko valmis matka vai omin päin? Kokemukset järjestelyistä? Ja tietenkin ne omat tuntemukset maasta? Kiitos kovasti, jos jaksat matkan jälkeen kirjoitella!!!! Minäkin olen kevättalvella Kuubaan lähdössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076