Hotelli Smartline Semiramis City Rodos?

suunnitelmat

Olisiko kenelläkään kokemuksia kyseisestä hotellista. Kesällä olisi suunnitteilla mennä Rodokselle, mutta hotelli vielä hakusessa.

5

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hukassako

      Tuosta hotellista ei löytyne suomalaisten kokemuksia?

      • ehkätaaskesällä

        Taisi olla vasta viime kesänä ensimmäistä kertaa auki. Sitä ennen kulki nimellä Belvedere ja käsittääkseni joku toinen hotelli yhdistettiin yhdeksi hotelliksi. Yritin etsiä itsekkin sitä hotellivaraamoilta, mutta en löytänyt ainakaan toukokuuksi. Suomessahan sitä taitaa ainoastaan Finnmatkat myydä?
        Komean näköinen ainakin ulkoapäin, hyvällä paikalla muuta en osaa sanoa, toivottavasti ei ole naapurien suosiossa


    • UseinRhodoksella

      Seramis on ollut iät ja ajat. Ja se on ollut Tjäreborgilla. Eli ei ole uusi. Ei kokemusta tuosta hotellista, mutta ollaan oltu hieman alemmassa samalla kadulla olevassa Kipriotis hotellissa. Kipriotiksen edessä olevat kaksi hotellia aivan rantakadulla on uudistettu ja yhdistetty. Rhodos Horizon Resort on uusitun nimi.
      Sijainti hyvä, mutta en valitsisi sitä itse. Hinta-laatu-sijainti on paras Kipriotiksella. Ja on lapsivapaa hotelli.
      Eli kaikki nuo kolme hotellia ovat samassa korttelissa. Seramis korkeimmalla kadun yläpäässä, Kipriotis keskellä ja tuo uusittu alhaalla.

      • ehkätaaskesällä

        Suututtaa ihmiset jotka eivät vaivaudu kunnolla lukemaan aloitustekstiä, ja nyt minä itse syyllistyin samaan, pahoittelut!
        Kipriotista olen itsekin usein katsellut, mitenkä uima-allas alue, mahtuuko sekaan?


      • UseinRhodoksella

        Altaalla olemme olleet hyvin harvoin. Mut ne kerrat kokemuksesta niin on vaihdellut. Joko on paikat kaikki varattuna tai tilaa on. Ollaan keskikesällä harvemmin. Olemme pääosin touko-, ja elokuussa. Eli sesongin ulkopuolella.
        Kipriotis on niin kotoisan tuttu ja sinne on helppo aina palata. Tietää missä kaikki on, tuntee porukkaa yms.
        Itse suosittelen tuota hotellia lämpimästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe