Olisiko kenelläkään kokemuksia kyseisestä hotellista. Kesällä olisi suunnitteilla mennä Rodokselle, mutta hotelli vielä hakusessa.
Hotelli Smartline Semiramis City Rodos?
5
723
Vastaukset
- hukassako
Tuosta hotellista ei löytyne suomalaisten kokemuksia?
- ehkätaaskesällä
Taisi olla vasta viime kesänä ensimmäistä kertaa auki. Sitä ennen kulki nimellä Belvedere ja käsittääkseni joku toinen hotelli yhdistettiin yhdeksi hotelliksi. Yritin etsiä itsekkin sitä hotellivaraamoilta, mutta en löytänyt ainakaan toukokuuksi. Suomessahan sitä taitaa ainoastaan Finnmatkat myydä?
Komean näköinen ainakin ulkoapäin, hyvällä paikalla muuta en osaa sanoa, toivottavasti ei ole naapurien suosiossa
- UseinRhodoksella
Seramis on ollut iät ja ajat. Ja se on ollut Tjäreborgilla. Eli ei ole uusi. Ei kokemusta tuosta hotellista, mutta ollaan oltu hieman alemmassa samalla kadulla olevassa Kipriotis hotellissa. Kipriotiksen edessä olevat kaksi hotellia aivan rantakadulla on uudistettu ja yhdistetty. Rhodos Horizon Resort on uusitun nimi.
Sijainti hyvä, mutta en valitsisi sitä itse. Hinta-laatu-sijainti on paras Kipriotiksella. Ja on lapsivapaa hotelli.
Eli kaikki nuo kolme hotellia ovat samassa korttelissa. Seramis korkeimmalla kadun yläpäässä, Kipriotis keskellä ja tuo uusittu alhaalla.- ehkätaaskesällä
Suututtaa ihmiset jotka eivät vaivaudu kunnolla lukemaan aloitustekstiä, ja nyt minä itse syyllistyin samaan, pahoittelut!
Kipriotista olen itsekin usein katsellut, mitenkä uima-allas alue, mahtuuko sekaan? - UseinRhodoksella
Altaalla olemme olleet hyvin harvoin. Mut ne kerrat kokemuksesta niin on vaihdellut. Joko on paikat kaikki varattuna tai tilaa on. Ollaan keskikesällä harvemmin. Olemme pääosin touko-, ja elokuussa. Eli sesongin ulkopuolella.
Kipriotis on niin kotoisan tuttu ja sinne on helppo aina palata. Tietää missä kaikki on, tuntee porukkaa yms.
Itse suosittelen tuota hotellia lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938