Olen 13v poika ja löysänä penikseni on 10 cm ja erektiossa 14cm ja onko se liian pieni? Haluan asiallisia vastauksia ja pian :)
Onko minulla liian pieni penis?
15
181
Vastaukset
Luuleks sä vittu oikeesti että sä saat TÄÄLTÄ asiallisia vastauksia?? Sulla on ihan helevetin pieni muna perkele XD
- Sopii-käyttöön
Ihan hyvän kokoinen. Ehkä vähän jopa keskikokoa isompi. Sopii moneen käyttöön.
- 13vboi
Kiva että vastasit :) Ei tarvi enää luulla että liian pieni
- Saatana21
Aika iso 13v jätkälle, ku tossa iässä saattaa kasvaa vielä muutaman sentin. Varmaan 20cm tulee olee isona.
- 13vboi
Kiitos vastauksesta :) Hyvä kun ei tarvi enää luulla että on liian pieni.
- piusamies69
haluux piusaa
- hkljhkg
Ei ole lyhyt ym, ihan normi.
- 13vTyttö
Ei ollenkaan pieni! Todella iso verrattuna minkä kokoiseksi olin luullut tuon ikäisten poikien penisten olevan. Hyvää jatkoa ;)
on xD nakki
- peniskoko
Ihan hyvän kokoinen penis ! Voit olla ylpeä miehuudestasi !!! :)
- Mikronismi
Olen 18-vuotias ja penikseni on velttona 3 cm ja erektiossa 12 cm ja hyvin olen pärjännyt, joten ei sinullakaan ole mitään hätää.
- makemc211
no aika pieni kyllä. minulla on noin 57cm ja olen 7 v. tykkään minecraft ja minulla on poikaystävä siellä
Muistakaa että peniksen pituudella ei ole väliä ellet koskaan harrasta seksiä.
- 11vpoikakihniöstä
Onko normaalia että minulla on 16cm pippeli miesten pukukopissa, mutta kun näin kaksi naista panevan kadulla pippelini kutistui 3cm ???
- huutomerkitkunniaan
Täysin normaalia! Normaaliakin normaalimpaa! Suorastaan epänormaalin normaalia!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448109Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432151Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262062- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811627Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071- 251066
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850