Minulla on siis Samsung S4 ja jonkin aikaa pidin Goole Play kauppaa suljettu-tilassa. Nyt menin sovelluksiin ja laitoin sen taas päälle jotta voisin ladata taas uusia ohjelmia sitä kautta, mutta käy niin minulle tulee koko ajan viestejä joissa lukee että "Ohjelma ei toimi ellet päivitä Google Play palveluita". Ja kun yritän avata sitä Google Play kauppaa niin tulee viesti "Virhe noudetteassa tietoja palvelimelta. DF-DFERH-01"
Sama toistuu koko ajan. Play kaupan hakukenttään jos kirjoitan jotain niin ei löydä mitään, tiimalasi vaan pyörii. Mikä avuksi?
Ongelmia Google Playn kanssa
4
4889
Vastaukset
- 434343d
https://support.google.com/googleplay/troubleshooter/6241347?hl=fi#ts=6241336,6241346
Lisätään sen verran että olen kokeillut tehdä kuten tuolla neuvotaan mutta tuloksetta.
Tuohon kohtaan "Kosketa Google Play Kauppa > Tyhjennä välimuisti > Tyhjennä tiedot.
Kosketa edellinen-nuolta Back arrow.
Valitse Lataustenhallinta > Tyhjennä välimuisti > Tyhjennä tiedot" sen verran että siellä oli kyllä mahdollisuus tyhjentää välimuisti mutta ei mitään tyhjennä tiedot kohtaa, ja lisäksi kun kosketan edellinen nuolta niin ei se vie minua mihinkään lataustenhallintasivulle... - rtyrty
Ongelma on se, että Google play pitäisi päivittää, niinhän se ilmoittaa. Google play sovelluksessa on vasemmalla ne kolme viivaa , valitse se ja sitten valitset "Omat sovellukset ja pelit" ja sieltä päivität vaikkapa ne, missä lukee Google ... jotain
- rtyrty
Itselläni on Samsung J5 eli en osaa sanoa onko asetukset samanlaisia. Huomasin asetuksissa kohdan "Sovellukset" -> "Sovellusten hallinta" -> "Google play kauppa" ja sieltä katsot että olet sallinut päivitykset.
- dwdwd
Kiitos vastauksista. Ongelma oli siis tosiaan se että en ollut tehnyt ohjelmistopäivitystä kännykkään pitkään aikaan. Jouduin poistamaan varmaan lähes sata kappaletta tiedostoja ennenkuin oli tarpeeksi muistitilaa sille päivitykselle, mutta onnistuihan se lopulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 465870
- 495361
- 493734
- 143685
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993401- 313136
- 592894
- 582756
- 552413
- 381854