Terve! Oon tossa viime aikoina ollu ihastuneena yhteen tyttöön. Mä menin sitten iha liianki rohkeena sanomaan sille, että olen ihastunut häneen.
Noh, ei tästä mitään hyvää seurannut. Ensiksi hän sanoi ettei hän tykkää minusta, mutta toisekseen hän on ruvennut "ignooraamaan" eli kaihtamaan minua. Hän ei enää juttele koulussa normaalisti minulle kaikkille muille kyllä esim. kavereilleni, eikä hän enää vastaa viesteihini. Olen ajattellut, että unohdan koko ihastumisen vähäksi aikaa (ainoa ongelma, ette ensi-vuonna mennemme ylä-asteelle ja menemme eri kouluihin) onko se oikea valinta? Vai kannattaako minun vielä yrittää saada hänet puhumaan minulle?
Ja mistä tämä johtuu? Onko se järkytys? Ajatelma siitä, että päädyttäisiin suhteeseen eikä sitä halua ja yrittää saada minut "inhoamaan" häntä? Vai jokin muu syy?
Tarvitsen vastauksia (tietenkin).
Olemme siis (minä ja tyttö) molemmat 12-vuotiaita.
Mitä nopeammin sitä paremmin ;).
MIKSI NÄIN TAPAHTUU?
2
<50
Vastaukset
- nimimerkki123456v
Ehkä hän on vaan niin järkyttynyt. Lähetä hänelle vaikka tämmönen viesti en halunnu säikäyttää sua sillä kun tulin kertomaan. Oon pahoillani. Mutta se tuntu jotenkin oikealta. Toivottavasti ymmärrät.
- Tiedetääntiedetään
Älä hätäile !
Tytöt kasvavat RUNSAASTI tuossa iässä, (ei tosin kaikki)
Muutaman vuoden päästä voit päätellä iskeneesi kirveesi kiveen! *)
... eli ...
Pienestä sievästä, tulikin lihava ja ruma! Ja myöhemmin kärttyisä , oireet on JO!
Lukaise Tieteen Kuvalehdestä ihmislapsen/murrosikäisen aivotoiminnan kehityksestä .... kuvioista ja hämmästy! Ohimenevä juttu.
*) mitähän tuossakin oli niin "IHMEELLISTÄ"?
Näin Se vaan menee ..... odottelehan toiset 12 vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648