Automankka kessusytkä

Pikaliitäntää

Sellaista mietin että onkohan automankkaa mahdollista kytkeä tupakansytytin liitäntään autossa niin ettei auton sytkäliitäntä kärsi siitä tai polta sulakkeita, eli onko mahdollista ottaa virrat sytkä liitännän kautta?

9

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Automankka

      Ihan hyvin voi ottaa, mutta mankka ei toimi kun katkaiset virran avaimesta. Sulake on helppo vaihtaa isommaksi tarvittaessa

      • Pikaliitäntää

        Ompa hyvä homma, pointti onkin siinä että uudempaan autoon en viitsi alkaa vanhaa mutta kunnollista dvd soitin mankkaani asentelemaan muuten kuin ehkä kessu sytkän kautta ja mietin jos tuohon vetäis pikaliitännällä konttiin jonkun itse tuunaillun "boom boxin" tms.


      • slkdflskdjlskd
        Pikaliitäntää kirjoitti:

        Ompa hyvä homma, pointti onkin siinä että uudempaan autoon en viitsi alkaa vanhaa mutta kunnollista dvd soitin mankkaani asentelemaan muuten kuin ehkä kessu sytkän kautta ja mietin jos tuohon vetäis pikaliitännällä konttiin jonkun itse tuunaillun "boom boxin" tms.

        HEPS!

        Sulakkeiden kanssa ei pidä ryhtyä pelleilemään, sillä niiden tarkoitus on suojata johtoja.

        Vaihtelemalla sulakkeita suuremmiksi ja ylikuormittamalla piuhoja on hyvin äkkiä edessä vähintään auton johtosarjan uusiminen, jos hyvä tuuri käy.

        Ja jos käy vähänkään huonompi tuuri, koko auto palaa tussahtaa poroksi.

        Ja sopii arvata, löytääkö vakuutusyhtiön tutkija raadosta ne epämääräiset "poppiviritykset", joiden olemassaololla vakuutuskorvauksen maksamattomuus perustellaan.


      • SähköInsinööri
        slkdflskdjlskd kirjoitti:

        HEPS!

        Sulakkeiden kanssa ei pidä ryhtyä pelleilemään, sillä niiden tarkoitus on suojata johtoja.

        Vaihtelemalla sulakkeita suuremmiksi ja ylikuormittamalla piuhoja on hyvin äkkiä edessä vähintään auton johtosarjan uusiminen, jos hyvä tuuri käy.

        Ja jos käy vähänkään huonompi tuuri, koko auto palaa tussahtaa poroksi.

        Ja sopii arvata, löytääkö vakuutusyhtiön tutkija raadosta ne epämääräiset "poppiviritykset", joiden olemassaololla vakuutuskorvauksen maksamattomuus perustellaan.

        nimenomaan ei näitten kanssa kannata leikkiä subbarin saa asennettua kyllä paremmin ja turvallisemmin kuin jostaki ihmekessusytkästä


      • SähköInsinööri
        Pikaliitäntää kirjoitti:

        Ompa hyvä homma, pointti onkin siinä että uudempaan autoon en viitsi alkaa vanhaa mutta kunnollista dvd soitin mankkaani asentelemaan muuten kuin ehkä kessu sytkän kautta ja mietin jos tuohon vetäis pikaliitännällä konttiin jonkun itse tuunaillun "boom boxin" tms.

        Heh sä ja sun boom box XD


    • SähköInsinööri

      kai tiesit myös sen että kessusytkä kuluttaa autossa eniten virtaa

      • sldkfjaslkdjfsalkf

        En tiennyt, koska väitteessäsi ei ole mitään perää. Katso itse muutamasta autosta, minkälaisella rihmasella virta tupakansytyttimelle on kytketty.

        Eniten virtaa kuluttava laite autossa taitaa olla starttimoottori.


      • SähköInsinööri

        ookko muuten kuullu lisäakusta sellaista voi tarvita näissä asioissa kessusytkä kyllä kuluttaa eniten


      • sdfasdfsafasd
        SähköInsinööri kirjoitti:

        ookko muuten kuullu lisäakusta sellaista voi tarvita näissä asioissa kessusytkä kyllä kuluttaa eniten

        Lisäakusta saa lisää virtaa, joka polttaa tupakansytyttimen ohuen virtapiuhan vielä helpommin.

        Ja siinä samalla kärähtää johtosarjasta muitakin johtoja, tyypillisesti juuri sieltä, missä korjaaminen on mahdollisimman hankalaa.

        Mutta jokainen pelleilköön oman autonsa kanssa niin paljon kun huvittaa, mutta kannattaa varoa polttamasta samalla ulkopuolisten omaisuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      191
      1905
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1320
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1073
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      150
      970
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      52
      958
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      81
      934
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      808
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      790
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      698
    Aihe