Jokeri-talot

arja

Te uudet rakentajat, oletteko katselleet tämän firman hintoja ja talopaketteja? 100% suositukseni, kaikki toimi niinkuin pitikin ja hinta on just passeli. Sieltä saa mitä haluaa, suunnitelmaa ei sido mikään talopakettiratkaisu.

8

3867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukle

Miten ihmeessä sait talotehtaan porukkaa ottamaan sinuun yhteyttä.... tai sinä sait yhteyttä talotehtaaseen...

• katselleet

ja tarjouksenkin pyytäneet, mutta siihen se sitten jäikin.
      Luulimme itsekin kuulopuheiden perusteella että Jokeri-talot sijoittuisivat hinnallaan kärkijoukkoon (tarjouksia 12-13:lta talotoimittajalta), mutta jäivät keskikastiin, eli emme lähteneet jatkoneuvotteluihin.

• Repe

Kyllähän noinkin pieneltä talotoimittajalta kuin Jokeri, pitäisi halvalla saada. Hinta oltava selkeästi halvempi kuin tunnetut isot talotehtaat, koska heillä ei ole edustajaverkostoa, kattoasennuksissa vastuu annetaan Kattotiili Joukahainen Oy:lle, markkinointiin ei käytetä rahaa.

Kiinnostaisi tietää kuinka monta henkilöä on tehtaalla töissä? Hoitaako omistaja itse suunnittelupäällikön, asennuspäällikön ja myyntipäällikön työt?

• arja
        Repe kirjoitti:

Kyllähän noinkin pieneltä talotoimittajalta kuin Jokeri, pitäisi halvalla saada. Hinta oltava selkeästi halvempi kuin tunnetut isot talotehtaat, koska heillä ei ole edustajaverkostoa, kattoasennuksissa vastuu annetaan Kattotiili Joukahainen Oy:lle, markkinointiin ei käytetä rahaa.

Kiinnostaisi tietää kuinka monta henkilöä on tehtaalla töissä? Hoitaako omistaja itse suunnittelupäällikön, asennuspäällikön ja myyntipäällikön työt?

Se on perheyritys. Omistajan tytär ja vävy alan ammattilaisia. Käyttävät myös ulkopuolisia piirtäjinä, suunnittelijoina.

• Piirtäjä
        arja kirjoitti:

Se on perheyritys. Omistajan tytär ja vävy alan ammattilaisia. Käyttävät myös ulkopuolisia piirtäjinä, suunnittelijoina.

Onko tehtaalla omaa suunnittelu puolta vai ostaako ne kaikki piirustukset muualta?

• melko varmaa tietoa
        Repe kirjoitti:

Jokereilla on työntekijöitä 20-30, vaihtelee vähän työtilanteen mukaan. Toimihenkilöitä näistä on kuusi, loput tekee elementtejä. Lisäksi vielä asentajat..

• los bancos...

Vaan pankki ei usko että 4xpaketin hinnalla nousisi talo kovapohjaselle tontille, ja enempään ei riitä tulot. Tosin paketin hinnasta sain €6000 pois kun aioin laittaa ite kattopellit ja ulkoverhouslaudat. Mutta V***U! Budjetti on laadittu ja siinä €7000 sarake "ylimääräiset menot" Ja kaikki muu on laksettu tarkastettujen hintojen perusteella, ja pankin mielestä "epärealistista"!! Mulla ois kommentti pankeista, mutta se nettietiketti...
      PS. Jokeriin saa yhteyttä mm sähköpostilla, ainakin mulle vastasivat.

• pankkiin

hakemaan lainaa jos oma pankkisi ei anna lainaa. Meillä oli sama tilanne. Iso pankki nauroi meidät pihalle mutta sitten menin kotikylän pikkupankkiin ja sieltä laina lähti ilman ihmettelyjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6817
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3906
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe