Te uudet rakentajat, oletteko katselleet tämän firman hintoja ja talopaketteja? 100% suositukseni, kaikki toimi niinkuin pitikin ja hinta on just passeli. Sieltä saa mitä haluaa, suunnitelmaa ei sido mikään talopakettiratkaisu.
Jokeri-talot
8
3862
Vastaukset
- kuukle
Miten ihmeessä sait talotehtaan porukkaa ottamaan sinuun yhteyttä.... tai sinä sait yhteyttä talotehtaaseen...
- katselleet
ja tarjouksenkin pyytäneet, mutta siihen se sitten jäikin.
Luulimme itsekin kuulopuheiden perusteella että Jokeri-talot sijoittuisivat hinnallaan kärkijoukkoon (tarjouksia 12-13:lta talotoimittajalta), mutta jäivät keskikastiin, eli emme lähteneet jatkoneuvotteluihin.- Repe
Kyllähän noinkin pieneltä talotoimittajalta kuin Jokeri, pitäisi halvalla saada. Hinta oltava selkeästi halvempi kuin tunnetut isot talotehtaat, koska heillä ei ole edustajaverkostoa, kattoasennuksissa vastuu annetaan Kattotiili Joukahainen Oy:lle, markkinointiin ei käytetä rahaa.
Kiinnostaisi tietää kuinka monta henkilöä on tehtaalla töissä? Hoitaako omistaja itse suunnittelupäällikön, asennuspäällikön ja myyntipäällikön työt? - arja
Repe kirjoitti:
Kyllähän noinkin pieneltä talotoimittajalta kuin Jokeri, pitäisi halvalla saada. Hinta oltava selkeästi halvempi kuin tunnetut isot talotehtaat, koska heillä ei ole edustajaverkostoa, kattoasennuksissa vastuu annetaan Kattotiili Joukahainen Oy:lle, markkinointiin ei käytetä rahaa.
Kiinnostaisi tietää kuinka monta henkilöä on tehtaalla töissä? Hoitaako omistaja itse suunnittelupäällikön, asennuspäällikön ja myyntipäällikön työt?Se on perheyritys. Omistajan tytär ja vävy alan ammattilaisia. Käyttävät myös ulkopuolisia piirtäjinä, suunnittelijoina.
- Piirtäjä
arja kirjoitti:
Se on perheyritys. Omistajan tytär ja vävy alan ammattilaisia. Käyttävät myös ulkopuolisia piirtäjinä, suunnittelijoina.
Onko tehtaalla omaa suunnittelu puolta vai ostaako ne kaikki piirustukset muualta?
- melko varmaa tietoa
Repe kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää kuinka monta henkilöä on tehtaalla töissä? Hoitaako omistaja itse suunnittelupäällikön, asennuspäällikön ja myyntipäällikön työt?Jokereilla on työntekijöitä 20-30, vaihtelee vähän työtilanteen mukaan. Toimihenkilöitä näistä on kuusi, loput tekee elementtejä. Lisäksi vielä asentajat..
- los bancos...
Vaan pankki ei usko että 4xpaketin hinnalla nousisi talo kovapohjaselle tontille, ja enempään ei riitä tulot. Tosin paketin hinnasta sain €6000 pois kun aioin laittaa ite kattopellit ja ulkoverhouslaudat. Mutta V***U! Budjetti on laadittu ja siinä €7000 sarake "ylimääräiset menot" Ja kaikki muu on laksettu tarkastettujen hintojen perusteella, ja pankin mielestä "epärealistista"!! Mulla ois kommentti pankeista, mutta se nettietiketti...
PS. Jokeriin saa yhteyttä mm sähköpostilla, ainakin mulle vastasivat.- pankkiin
hakemaan lainaa jos oma pankkisi ei anna lainaa. Meillä oli sama tilanne. Iso pankki nauroi meidät pihalle mutta sitten menin kotikylän pikkupankkiin ja sieltä laina lähti ilman ihmettelyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673