Te uudet rakentajat, oletteko katselleet tämän firman hintoja ja talopaketteja? 100% suositukseni, kaikki toimi niinkuin pitikin ja hinta on just passeli. Sieltä saa mitä haluaa, suunnitelmaa ei sido mikään talopakettiratkaisu.
Jokeri-talot
8
3856
Vastaukset
- kuukle
Miten ihmeessä sait talotehtaan porukkaa ottamaan sinuun yhteyttä.... tai sinä sait yhteyttä talotehtaaseen...
- katselleet
ja tarjouksenkin pyytäneet, mutta siihen se sitten jäikin.
Luulimme itsekin kuulopuheiden perusteella että Jokeri-talot sijoittuisivat hinnallaan kärkijoukkoon (tarjouksia 12-13:lta talotoimittajalta), mutta jäivät keskikastiin, eli emme lähteneet jatkoneuvotteluihin.- Repe
Kyllähän noinkin pieneltä talotoimittajalta kuin Jokeri, pitäisi halvalla saada. Hinta oltava selkeästi halvempi kuin tunnetut isot talotehtaat, koska heillä ei ole edustajaverkostoa, kattoasennuksissa vastuu annetaan Kattotiili Joukahainen Oy:lle, markkinointiin ei käytetä rahaa.
Kiinnostaisi tietää kuinka monta henkilöä on tehtaalla töissä? Hoitaako omistaja itse suunnittelupäällikön, asennuspäällikön ja myyntipäällikön työt? - arja
Repe kirjoitti:
Kyllähän noinkin pieneltä talotoimittajalta kuin Jokeri, pitäisi halvalla saada. Hinta oltava selkeästi halvempi kuin tunnetut isot talotehtaat, koska heillä ei ole edustajaverkostoa, kattoasennuksissa vastuu annetaan Kattotiili Joukahainen Oy:lle, markkinointiin ei käytetä rahaa.
Kiinnostaisi tietää kuinka monta henkilöä on tehtaalla töissä? Hoitaako omistaja itse suunnittelupäällikön, asennuspäällikön ja myyntipäällikön työt?Se on perheyritys. Omistajan tytär ja vävy alan ammattilaisia. Käyttävät myös ulkopuolisia piirtäjinä, suunnittelijoina.
- Piirtäjä
arja kirjoitti:
Se on perheyritys. Omistajan tytär ja vävy alan ammattilaisia. Käyttävät myös ulkopuolisia piirtäjinä, suunnittelijoina.
Onko tehtaalla omaa suunnittelu puolta vai ostaako ne kaikki piirustukset muualta?
- melko varmaa tietoa
Repe kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää kuinka monta henkilöä on tehtaalla töissä? Hoitaako omistaja itse suunnittelupäällikön, asennuspäällikön ja myyntipäällikön työt?Jokereilla on työntekijöitä 20-30, vaihtelee vähän työtilanteen mukaan. Toimihenkilöitä näistä on kuusi, loput tekee elementtejä. Lisäksi vielä asentajat..
- los bancos...
Vaan pankki ei usko että 4xpaketin hinnalla nousisi talo kovapohjaselle tontille, ja enempään ei riitä tulot. Tosin paketin hinnasta sain €6000 pois kun aioin laittaa ite kattopellit ja ulkoverhouslaudat. Mutta V***U! Budjetti on laadittu ja siinä €7000 sarake "ylimääräiset menot" Ja kaikki muu on laksettu tarkastettujen hintojen perusteella, ja pankin mielestä "epärealistista"!! Mulla ois kommentti pankeista, mutta se nettietiketti...
PS. Jokeriin saa yhteyttä mm sähköpostilla, ainakin mulle vastasivat.- pankkiin
hakemaan lainaa jos oma pankkisi ei anna lainaa. Meillä oli sama tilanne. Iso pankki nauroi meidät pihalle mutta sitten menin kotikylän pikkupankkiin ja sieltä laina lähti ilman ihmettelyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662189Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701268- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72939Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11855