03 rintaliivit?

apuakaipaava

Oon kohta 13v ja rinnat varmaan kokoa 70A. En tiedä milloin olisi sopiva ikä hankkia livit. Oon aatellu ostaa h&m semmosen jännät "topatut" urheiluliivit , mut en tiiä. Suurimmalla osalla kavereista on jo liivit, vaikka ovatkin pelkkiä tikkuja. Mutta kannattaako mun hankkia ihan normaalit topatutliivit vai ei ollenkaan. Joskus kun oltiin äitin kanssa kaupoilla ostamassa äitille liivejä niin joku tuttu tuli vastaan ja kysy minulta että ollaamko ostamassa minulle livejä niin äiti vaan vastasi 'eipä taida vielä tarvita'. Joten en tiedä milloin hankin ja mitä sanon äitille. Auttaisutteko?

3

222

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuosulle

oman mielen mukaan.Liivejen kanssa ns kehittyy pikkuhiljaa.Hanki nyt vaikka ne tilkut,sit vaik urheilu liivit kun ne ei oo enää vaa pelkkää paidan läpi paistamista vaan et alkee esim juostessa suntuu hieman epämukaviltä,sit semmoset kunnon liivit ilman toppauksia ja sitten toppauksilla.Miten haluat mutta itellä meni näin.

• ostavaan

Mä ainaski ostin heti topatut oikeet liivit. Otin kaverin mukaan hakeen mulle sopivat ja siinä se. Äitille vawn sanoin et ostin liivit niin se sano et hyvä hänen pitiki just ehdottaa sulle et mennään ostaan. Äiti kehu mun liivejä oikein hyveeks ja hyvän kokoseks.

• tissigirlxD

Oon 04 ja mulla on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      74
      1234
    2. 72
      1149
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      999
    4. 95
      879
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      796
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      757
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      27
      695
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      666
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      659
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      600
    Aihe