Oon kohta 13v ja rinnat varmaan kokoa 70A. En tiedä milloin olisi sopiva ikä hankkia livit. Oon aatellu ostaa h&m semmosen jännät "topatut" urheiluliivit , mut en tiiä. Suurimmalla osalla kavereista on jo liivit, vaikka ovatkin pelkkiä tikkuja. Mutta kannattaako mun hankkia ihan normaalit topatutliivit vai ei ollenkaan. Joskus kun oltiin äitin kanssa kaupoilla ostamassa äitille liivejä niin joku tuttu tuli vastaan ja kysy minulta että ollaamko ostamassa minulle livejä niin äiti vaan vastasi 'eipä taida vielä tarvita'. Joten en tiedä milloin hankin ja mitä sanon äitille. Auttaisutteko?
03 rintaliivit?
3
191
Vastaukset
- apuosulle
oman mielen mukaan.Liivejen kanssa ns kehittyy pikkuhiljaa.Hanki nyt vaikka ne tilkut,sit vaik urheilu liivit kun ne ei oo enää vaa pelkkää paidan läpi paistamista vaan et alkee esim juostessa suntuu hieman epämukaviltä,sit semmoset kunnon liivit ilman toppauksia ja sitten toppauksilla.Miten haluat mutta itellä meni näin.
- ostavaan
Mä ainaski ostin heti topatut oikeet liivit. Otin kaverin mukaan hakeen mulle sopivat ja siinä se. Äitille vawn sanoin et ostin liivit niin se sano et hyvä hänen pitiki just ehdottaa sulle et mennään ostaan. Äiti kehu mun liivejä oikein hyveeks ja hyvän kokoseks.
- tissigirlxD
Oon 04 ja mulla on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain20111406Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-12710848Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2366228Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1885039Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313496- 1723485
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402333Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3041885Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov91734Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161634