Suunnittelemme asunnon hankkimista Espanjasta. Kumpi lienee ilmastollisesti parempi paikka, Costa del Sol vai Costa Blanca?
Kumpi lämpimämpi
8
241
Vastaukset
- hessu00
Molemmissa on talvikuukausia viettänyt ja kyllä Costa del sol on sään puolesta parempi.
- oviedo
Costa Blanca
- ongelmia
ei kannata, liian kova työttövyys joka aiheuttaa kaikenlaisia lieveilmiöitä !
- OstajanOmainen
Mutta sen takia juuri asunnot halpoja, puoli hintaa.
- Jacop
Kyllä minun mielestäni on Costa del Solilla ihan riittävän lämmintä. Kylmimmät päivälämpötilat on olleetr noin 7 astetta lämmintä Lämmitys järjestelmät ei ole sellaisia kuin Suomessa. Siellä on ilmalämpö pumput ja irtolämmittimet huoneistokohtaisen lämmön lähteinä.
- Huilaillaan
Miksi ette hanki asuntoa Thaimaasta, jokaisena vuodenaikana takuu varmasti lämmin ja hinnat paljon edullisemmat asunnoissa kuin Espanjassa, toki lento kestää 9,5 tuntia mutta sen unohtaa saman tien.
- Gilipollas
Minä asun Thaimaassa vain kaksi kuukautta vuodessa, koska siellä on muulloin liian kuuma. Loput vuodesta Helsingissä ja Kataloniassa.
Jos valinta tuottaa vaikeuksia , niin suosittelen vuokrakämppää vaikkapa molemmista paikoista (eri aikaan)Näin saatte kuvan siitä missä mennään ja päätökselle on omakohtaista pohjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5477006Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3232630Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872025- 1271226
- 301168
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 86985
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99961Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60935- 41812