Kennel Sohvanvaltaajan chihuahuat

reiskan

13

1768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drgdrgdxgr

      Eiköhän se ole Suvikasteen perhetuttu uutta pisnesideaa pyöräyttämässä :D

      • Asiastatietävä

        Ottakaa ihmiset ensin selvää faktoista ennen kun kirjoittelette.
        Helppoa on tuomita omilla "kuvitelmilla/ luuloilla", mutta totuus saattaa olla täysin muuta.
        Helppoa syyttää nimimerkin takaa ilmat faktoja.


    • tiedätpähyvinkin

      Mistähän "kuvitelmista/luuloista" siellä huudellaan nimimerkin takaa?
      Jos minä alkaisin kasvattamaan kyseistä rotua, tutkisin kyllä tarkkaan keneltä ostaisin kantanarttuni. Jos tällainen tavallinen tallaajakin tietää Suvikasteen maineen, niin kyllä kasvattajaksi aikovan tulisi tietää vielä vähän paremmin asiat.

      Ja kun kerran tiedät asiasta, niin jaa ihmeessä nuo faktasi meidänkin kanssa.
      Kaikki mätämunat kasvattajat on syytä kitkeä pois markkinoilta heti alkuunsa!

    • justjooo

      Kuinka ollakaan, kyseisen "kennelin" kotisivut onkin sopivasti jo poistettu vaikka on juuri aloittanut toimintansa! :D
      Niinhän kaikki rehelliset kasvattajat tekevät kun tulee tietoon millä koiralla toiminta on aloitettu.... hah.... ei tainnut ihan kestää päivänvaloa tuo toiminta

    • tutkikaahankunnolla

      Samoja Suvikasteen koiria on käyttänyt myös kennel Blaeberry.
      ja näyttääpä Zhasminankin sukupuusta löytyä Suvikastetta vähän joka koiralla...

      Siihen päälle nuo kennelnimettömät kasvattajat jotka käyttävät pelkästään Suvikasteen tehtaan koiria, niin melkoisen laajalle on tuota Suvikastetta saatu levitettyä.

      Todella toivon että kaikkien suvikasteen koirien kohdalla polveutuminen on varmistettu ennenkuin niitä käytetään jalostuksessa kenenkään kanssa.
      Sieltä koirien sekamelskasta voi tulla minkälaisia yhdistelmiä tahansa kun emät poikineen ja isät tyttärineen elävät samoissa tiloissa leikkaamattomina.

      • HuiHiisi

        Jep. Siellä voi muhia bichon-sekasotkun veroinen ej-kupla... Kuinkakohan kauan moisen annetaan muhia. Bichon-skandaalissa satojen koirien polveutumisessa oli mätää. Itse en uskaltaisi käyttää tähän kenneliin sidoksissa olevia koiria, ellei polveutumista tutkita perin pohjin!


      • nytstoppinäille

        Herranjumala!
        Mikä saa kasvattajat käyttämään tuollaisen taustan omaavan kasvattajan koiria LAINKAAN kasvatuksessaan???
        Aivan sama minkälaisia meriittejä näyttelyistä tulee jos on syytä epäillä jotain hämärää koirien polveutumisessa!
        -ennenkuin kukaan hyökkää puolustamaan että niistä linjoista on ihan näyttelykelpoisia kasvatteja saatettu maailmaan....
        Ostajia varmasti kiinnostaa se oikeaksi todistettu sukutaulu enemmän kuin näyttelymenestys!

        Tietääköhän tuon Sohvanvaltaajan kennelin pentujen omistajat emän taustan?
        Sitä tehtailua ei voi olla näkemättä jos hakee pennun Virtaselta ihan kotoa ja ehdottomasti oletan että kasvattajaksi aikova on ottanut selvää kantanarttunsa taustoista.


    • minämimi

      Mitäs kennelliitto on näistä mieltä? onko sieltä kysytty? tai ilmoitettu?

    • hyiolkoon
      • Jejdicicvujfj

        Miten on mahdollista, että Suvikasteen Jemina esiintyy sukutaulussa kaksi kertaa oranssiksi värjättynä, mutta Suvikasteen Panda (Jeminan emä) kaksi kertaa, toinen sinisenä ja toinen värjäämättömänä?


    • kehtaakin
    • kröhömhöm

      Anteeksi vaan mutta minun mielestä aika lapsellista tänne tulla valittamaan sellaisesta asiasta josta ette tiedä yhtään mitään muuta kuin juoruja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe