Valittavia ihmisiä en ymmärrä

Miksivalittaatyhjästä

Vaikka en saisi yhtään mitään puolisoa, lapsia, maallista mammonaa niin en jaksaisi ruikuttaa sitä.

En keskity elämässäni siihen mitä minulta puuttuu vaan siihen mitä minulla on. Minulla on älykkyys jota ei ihan kaikilla ihmisillä ole ja sen takia en lapsia tarvitse. Vain tyhmä ihminen tarvitsee lapsia ja omia kun on niin itsekäs ettei mikään muu riitä. Eivät he edes tarvitse miestä kunhan saa ohjailtavissa olevat omat kakarat.

Täysin tyhmä ihminen pystyy lapsia ohjailemaan mutta ei aikuisia ja siitä näkee mitä nämä "lapsitehtailijat" ovat.

Teillä on ongelma kakarat ja ongelma rakki joka räykyttää joka ihmisen. Jos näitä ei ole niin ihminen jaksaa valittaa koko ajan lapsettomuudestaan ja kun ei ole saanut miestä eikä rakkia elättäjäkseen.

5

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdfdfg

Kirjoituksestasi paistaa niin selvästi läpi katkeruus ja tyhmyys, että enpä väittäisi sinun olevan älykäs. Miksi edes tulet tänne palstalle? Kuka täällä on valitellut ja ruikutellut? Moni kysyy tietoa ja kokemuksia. Ja sitäpaitsi ihmisillä on erilaiset halut tulla vanhemmaksi. Jotkut syntyvät sellaisina, että heillä on suuri halu saada lapsia. Sinä et kuulu niihin.

• Haistakuuleite

Suu tukkoon ja lopeta lisääntymästä. Paska maailma ei tarvitse enempää paskaa.

• mutsiaskiinnostaaehkä

Aika kauhea valittaja pitää olla, että viitsii netissä ruikutella MUIDEN lastenhankinnasta (muun muassa). Jospa lopettaisit sen parkunan ja keskittyisit vaihteeksi omiin asioihisi?

• Iljetysolet

Suu tukkoo ameeba.

• kestäkestä

Täydellistä ihmistä ei ole eikä tule.Valittaja voi olla kuka tahansa.Mielestäni suurin osa tuntemistani ihmisistä on tyytyväisiä lapsiensa kanssa. Valittajia on lähelläni,mutta he eivät tiedosta sitä ja hermostuvat kun sanoo,että teillähän on hirveän hyvin asiat.Vastoinkäymisiä on kyllä kaikilla,mutta ei ole kiva olla likasankona.Itsellä ei ole kuin vaatimaton elämä ja hupaisaa kun hyvin varakas valittaa."Kipukynnyskö"sellaisella on matala?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6264
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3232
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2546
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2188
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1686
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1470
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      225
      1403
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1382
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      30
      1341
    Aihe