Mähän sanoin , että Esjkimo joutuu oikeuteen! nyt on Eskimo haastanut meidät (hallituksen ) oikeuteen!!
Eskimo oikeuteen.
13
273
Vastaukset
- Seitenoikeanpaskakeisari
Kerkesin huokasta helpotuksesta että stidi oisi pääsdy pyöreäseen huoneeseen.
- zxx
thaitsaa ettiä shieldä nurkkia.
- dibbadabbau
NÄIN OLIMME ASIAN ETUKÄTEEN TAPAHTUVAN...koska tiedämme kuinka pölkkypää eskimo on...hahhahahahaahahaha..
- hilipata
Kohta Eskimo vastaan As.Oy:n hallitus !!
- backtofuture
Kristallipallo,ennustajanlahjat vai korkeemmat tahot kertoneet asian joh ennakkoon mitä tapahtuu tulevaisuudessa?
- eirikollinen
Haaste on jo tullut..tollo !
- juurrrrr
aiiijjaaa
- eirikollinen
Vai menikö Eskimolla paskat housuun ja perui haasteen ???
- eirikollinen
Kyllä eskimo on kaheli........ja vieläpä invalidi....on niin itse sanonut!
- oikeastidi
eskimo ja hänen akkansa hyökkäsi kimppuuni kävelysauvojen kanssa ja löivät niillä minua...minä väänsin molemmat nurmikolle pitkäkseen...nyt he itkevät , että olisin lyönnyt heitä...kyllä sairaat valehtelijat eivät luovu tavoistaan....valehtelu vain jatkuu ja jatkuu....
- Seitenoikeanpaskakeisari
Onse se tuo stidi väkivaltainen ihminen ku vanhaan pariskuntaan käy käsiksi. Ei hyvää päivää sentään
- oikeastidi
Taas valehtelua tällä palstalla edellinen kirjoitus !! Kyllä sitä itseään saa puolustaa, kun 2 hullua käy päälle kävelysauvoilla lyöden. Ei pärjännyt 2 ihmistä mulle ..hankkikaa seuraavaksi 3 ihmistä hyökkäämään kävelysauvoilla kimppuuni, niin tulee tasaisempi matsi
- RiskiMies
Varo etteivät seuraavaksi käy kimppuun pyörätuolilla. Tai rollaattorilla .Ajavat varpaiden päältä vielä ja kenkiin jää ikävät pyöränjäljet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453